petak, 29.09.2006. ♥

♥ Počinje odbrojavanje...

Evo,još malo....
Kao što znate ja jakooooooo obožavam svoj sport!!!!!I jedva čekam subotu i nedjelju kad ću se opet natjecati......evo još samo 1 dan i počinje....
Ako koga zanima nešto o natjecanju možete pogledati na stranicama ok međimurje i duhorienteering-blog.
ako ste slučajno negdje blizu mjesta gdje se održavaju natjecanja slobodno dođite a možete se i natjecati.Znate kak ono ide "Veni,vidi,vici" ili "Dođoh,vidjeh,pobjedih"wink
A sad me čeka puno posla pa idem!!!!!!ostavite mi komentare i vidimo se!!!!!!!mahmahmah

E,da danas mi je imendancool......a ja sam na to potpuno zaboravilaheadbang

♥ 14:27 ♥ komentari (0) ♥ printPočinje odbrojavanje...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.