Dizajni, Banneri, Animacije and Avatari

Ovi neki dizevi imaju link mog drugog bloga









Evo novih dizajni


Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download




Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download nika



Download












Ako uzmete ostavite kom



AVATARI










BANNERI




< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizz by : ...kikich...


Komentarići da/ne

Malo o meni


Free Music

Free Music



Free Music

Pošalji mi mail!


Cool Clocks at Wishafriend



Linkichi:
Matka
moj blog o Olsenicama
moj blog s dizevima
Denis
Ines

Moj blog vam je??
Super
Zakon
Mozes bolje
Najbolji do sada
  
pollcode.com free polls



Sada vas je na blogu:


Malo o meni:
Ime: Kristina (KIKICA)
Prezime: zaboravila
Na svijet došla: 24.4.1994
Sada trenutno sam stara: 14 godina
Volim: ma sve što mi se sviđa
Naj boja: kad bi crna bila boja rekla bi crna, a ovako koja mi najbolje stoji
Ne volim: pink boju i jednu osobu
Moj msn: kikich14@hotmail.com
Drugi blogovi: Dizevi
Blog o Olsenicama
U slobodno vijeme pohađam plesni studio "Jump" KLIK


Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors

nedjelja, 25.01.2009.

Moje novosti....heh....

Kao prvo želim vam svima zahvaliti na komichima
drago mi je što ste komali ili barem se malo potrudili da komate....
Danas je u školi bilo super moja naj frendica i ja smo opet bile
kao i uvijek domišljate pa smo nastavnicu zeznule....
Pisali smo test iz matke i ja sam dobila pet to moram zapisati nekam...sretan
Samo se zezam inače matka mi je naj predmet i jedini u kojemu imam same petice bez ijedne četvorke..........
Nedavno ono kad je bilo zima bila sam na klizanju, ali ne na onom u gradu
nego smo išli do izvora i tamo se svi klizali bilo je super samo se sada sve otopilo, a mi bi da se zamrzne.......burninmadburninmad
Ono kad je padao snijeg ja sam bila više puta našopana nego koliko sam stara....roflroflroflroflrofl
Ali bez brige ja sam sve njima vratila....winkwinkwinkwink
I tako to bi bilo za sada to od mene i da napokon sam si nabavila filmove koje sam toliko tražila......sretansretansretansretan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.