Dizajni, Banneri, Animacije and Avatari

Ovi neki dizevi imaju link mog drugog bloga









Evo novih dizajni


Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download




Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download



Download nika



Download












Ako uzmete ostavite kom



AVATARI










BANNERI




< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizz by : ...kikich...


Komentarići da/ne

Malo o meni


Free Music

Free Music



Free Music

Pošalji mi mail!


Cool Clocks at Wishafriend



Linkichi:
Matka
moj blog o Olsenicama
moj blog s dizevima
Denis
Ines

Moj blog vam je??
Super
Zakon
Mozes bolje
Najbolji do sada
  
pollcode.com free polls



Sada vas je na blogu:


Malo o meni:
Ime: Kristina (KIKICA)
Prezime: zaboravila
Na svijet došla: 24.4.1994
Sada trenutno sam stara: 14 godina
Volim: ma sve što mi se sviđa
Naj boja: kad bi crna bila boja rekla bi crna, a ovako koja mi najbolje stoji
Ne volim: pink boju i jednu osobu
Moj msn: kikich14@hotmail.com
Drugi blogovi: Dizevi
Blog o Olsenicama
U slobodno vijeme pohađam plesni studio "Jump" KLIK


Myspace Cursors @ JellyMuffin.comMyspace Layouts & cursors

ponedjeljak, 12.01.2009.

evo novi post

Ovako kao što znate počela je škola i ja dizajne ne stignem raditi
raditi ću ih preko vikenda znači subotom kad ću i komiche vračati...
Dizajni koji su naručeni napravila sam ih i ne bi bilo u redu da
sad ne stavite dizajne jer sam jako namučila.....
Pogotovo obavezno mi javite dali vam se sviđa pa da mogu
nešto promijeniti......
Najviše sam se potrudila s dizom Rihanna tako da nisam stigla naapraviti banner, avatra i animacije nadam se da se ne ljutiš...............

A sad evo vam naručenih dizeva:


ZA lolu



ZA feni smensi doda i dancing cat



Za Ptriciu


I to je sve idem vračati komiche puno ih je ...................................................

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.