yep~nOP

dizajn: r0yal design. Kostur: L design.

o meni **

ime:josipa
prezime:necu rec beelj =P
godine:10 jos malo pa 11
zivim:u sb <3
hobi:plesanje ,, prevrtanje po kuci
[skacem ... pravim ludorije premete
i tak .. gimnasticke stvari] ,, pjevanje ..
najdraza pjevacica:BRITNEY SPEARS
najdrazi pjevac:justin timberlake
nadraze boje:ljubicasta zuta
najbolje jelo:pizza heh
najbolje pice:fini domaci sok =D
volim:Boga [to naravno <33 hh]
obitelj .. ljeto .. skolu
[salim se ] i tak ..
ne volim:skolu[sad se ne zezam]
kisu ... hladnocu
umisljene osobe ..
osobe koje znaju lagat ...

i to je to .. bayy

linkovi **

dorkaaaaa xD
superr blogec hh ...

xmunjax
super blog također =D

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr

pravila **

1.nemoj se svađat preko ovog bloga
2.ne vrijeđaj
3.ne prostac
4.ako ti blog i nije nesto
ostavi barem 1 komm
5.ako hocele u likove javite
ALI da i ja vama budem ...
ili kommajte
7 puta i samo cete vi meni biti
u linkovima !!!
6.nema lanca srece i odbrojavanja
7.POŠTUJ PRAVILA !!!!!

slikice **


















hladno **

ee ljudovi ..
novi postek ...
meni je hladno ....
danas imamo hj predaje nam
jedna vesna matanovic pa ok je ...
i tak ..
sad sam se okupala i na laptopu sam
jer mi je sestra na kompuu ..
aaa dosadno .. i hladno ..
moram si kupit neke uggsice .. obozavam to
cak i u laznjaku je jako toplo ...
najke visoke mi pukle .. mislim ono kao sto
ima na trenirci patent po zagrebacki ..
rajfesuz .. nes tako .. a imam ih tek od 4 mjeseca i vec
pukle ..
ma dobro to ce meni mama zamjenit ..
nakupovala se majica hlaca trenirki ..
hh aj idem sad papa

poozz


|utorak, 07.09.2010., 10:36|

|1| coments.| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.