mary kate

mary kate

mary kate and ashley
kiss

sat!!


Draw Your Own Picture

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (14)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Vidish ih/ne vidish

PAR SLIKICA TEK TOLIKO DA ULJEPŠA BLOG!!!!

DESIGN by: devilandangel8

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us








nedjelja, 11.05.2008.

Zašto opet škola???

ej!!!kaj ima??sory kaj vam se nisam javljala ali mi se nije dalo pisati post!!cryupravo samkod frendice jane i igrali smo simse.danas sam trebala ići na jahanje ali mi je trener stavio sa naprednima pa nisam išla!!noi također sam danas bila u kini i gledala sam prljavvu igru i odličan je film i odite ga pogladat!!!!prekjučer sam stavila novi dizz od rihanne iskreno tako tako mi je.pošto neznam baš puno adresa sa dizićima napišite mi adrese u komvima.ovaj vikend prošo mi je jako
brzo i pitam se zašto već sutra škola.bangaha!!!!!jučer sam bila na heleninom ročasu i bilo je fenomenalno bili smo vani igrali skrivača i potragu za blagom.nažalost nisam bila u grupi sa helenom pa mi je bilo glupo jer smo bili puno
slabiji.najjači je bio ante ali on je bio đoker pa je igro malo u jednoj malo u drugoj ekipi.greedynisam baš pre,pre zadovoljna sa komovima ali ok!!!!stavila sam par slika od konja i meni su jaaaaaaaako slatki.blog mi moram priznat više nije neuredan ne preriva post slike i slike post nego mi je sada sve po redu.yessutra ću staviti malo slika,videa i sa jedne adrese pitalice its...ej ekipa ajde sada begam!!!!KOMAJTE MI!!!!KISS!!KISS!!KISS!!!kiss!!!kiss!!!kiss!!!cerekmah



| Samo(0)komentara?! | !! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.