Google
Srechoo mojaa!!..voooijiiim tee!! - °°ToOoOomY voOoOoOoli Rakitića°° - Blog.hr Srechoo mojaa!!..voooijiiim tee!! - °°ToOoOomY voOoOoOoli Rakitića°° - Blog.hr

subota, 31.05.2008.

Srechoo mojaa!!..voooijiiim tee!!

Ovaaj post bi posvetila mojoj veelikoj srecii..koju duugo znam..al tek od nedavno poznam hhe..ko shvato shvatio..Tek sam ju nedavno bas ono dobro upoznala.. cura je legenda.. uvijek je tu..spremna za pomoc..uvijek ce doci do mene.. uvijek ima vremena kad ju trebam.. jednostavno je uvijek tu.. S njom mogu o svem pricat.. sve mi kod nje odgovara..nema ni jedu manu koju bi nabrojala.. jednostavno ju obozavam.. =) ii taakooc.. dns nam je bas bilo pepo..jel tak Ivonice?? prvo smo se rolale..pa se napricale.. pa sam isla kod nje gledala tekmu.. pa su nam neko vrijeme drustvo pravili Bera i Tomi..hih.. a jesam se ismijala.. malo i Antonela biila..i taak.. ugl.. kao Ibona i ja gledat cemo tekmu.. ahaa.. mi se napricale.. jaa tu i tam pogledam samo kad cujem da glupi Filip Brkic kaze Rakitić a ja se topiim.. mmm.. jbtt mal fali da zaslinim Ivoninu plazmu :P .. onda sam i papala ko Ivonice.. moram ju pohvaliit.. praviii super sendvice!! mljac.. ev vec sam gladna hah..salim se...joj to me sad podsjetilo na Beru..jesam gladna :D.. ona sebi mal umislila da je debela..joooj.. sigurno joj je vid mal ostecen..i tak smo vam Ivonica i ja nakon utakmice izasle se malo rolat.. kao ajmo do poljprivredne.. al ono ma de necemo.. icemo do "Njihove ulice" ---tak mi sad zovemo tu ulicu.. a prosle smo i kroz "Našu.." i prolazimo pored skole kad ono Dalija.. a 4-5 metara iza nje Pucan,Rašo i Maja.. odma znas da su se posvadali.. i tak se mal s njima zajebavali..Zamalo sam se i slomila.. al bila je Ivona uz mene valjd bi me uhvatila xD..Raso kao poceo trcat zamnom da vidi kakve kace imam.. a ja budala umjesto da se zatolam ja se uhvtila za hlace i pocela hodat u rolama issee..mozak na razini koze...:D. i taakoc.. ugl dns mi je vas bioo suuper daan.. i smrsavila sam 1 kiluu... i svas nes.. ugl .. sve je bilo super jer je uz mene bila moja Ivonicaa.. jucer je isto bila kod mene.. ja kao spremala sobu..slagala robu ona mi pravila drustvo.. ovih dana nam je i u planu da pocnemo trcat navecer.. ja skidaj kile.. ona.. hmm bit ce mi moralna podrska hhe..i etoo..sad da ne odugovlaciim.. sve vas punoo poozaam.. posebno IVONUUU!!!!!!ljubaff mojuu

ovo vam je moja jepotišaaa..

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



kooš pozaa

kreleta
maju
pucana
rasu
jopu
atoniju
effronicu
anu 2x
taju iz vel.gorice
leku
martuu
bellu mojuu..:P
ma sveee =)


i ofc moja ljepoticaa..
Image and video hosting by TinyPic dns moj Krele komentira tu sliku kaze de vidi ga jedini on poseban ko da ce se ustar..a ja se prevrnula LOL


Image and video hosting by TinyPic
slika govori 1000 rijeci..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.