Google
Biiibii sleetan roodendaan!! - °°ToOoOomY voOoOoOoli Rakitića°° - Blog.hr Biiibii sleetan roodendaan!! - °°ToOoOomY voOoOoOoli Rakitića°° - Blog.hr

nedjelja, 11.05.2008.

Biiibii sleetan roodendaan!!


Helooo..zapustila sam blog...da,da..neda mi se više ga održavat..pa da znate visee ga necu redovito voditi..Kao što sam naslov kazee sretan reodendan mojoj Bijiii..kojoj je dns rodendan al jucer ga je slavila weee.. bilo je oko 80-ak ljudi i pjevaci uzivo neka 2 lika i jedna zenska..pjevali su svastaa i bilo je do jaaajaaa =) smo sto su ovi s folklora brzoo otisli =( al doro bitno da je sve ostalo bilo super =) od veselja,hrane,pica do poklona haha ;)..A sad ono što je meni važno haha da sam imalo doro druustvo =) Sculicke..Matea i Katarina..wee..bas su super curke =) mooorate sad ejdnaa dan dooc kod menee..okeej?i da s epohvalim imala sam ulogu snimatelja haha samo s kamerom zujila okolo i dokumentirala zanimljive trenutke =)i taaak..neda mi se visee tipkat pa cu skratit..pisali one nacionalne bas do jaja nea anstave a to relativno lagano =) ja sam pisala zemljopis,povijest i engleski..hmm..pa nzm sta da visee i pisem =( pa ev u petak Maja,Rašo i ja bili budni do oko 3..nzm Rašo ošo prvi..Maja i ja oko 4 =) pa smo davali jedni drugima nadimke pa evo nekih od njih..Rašo je štrumf ali kod javnog bilježnika je promijenio ime u Popaj..Deana je Oliva a Kaca onaj sto oce Olivu..ali Kaca i Sako zajedno su Bobi i Bero..ja sam Fifi..Maja Palčica.. Pajo Patak je Jole..Josipa i Tajana su anm SPace girl..one male hiperaktivne xx..sto lete Rašo je dao imena i Daliji i Ivi..Iva ona Nina ..(Ne daj se Nina), a Daja Pepa Pig xx etoo sad odoh stavit jednuu Rasinu sliku lalalalala..i ofc Rakitićevuu..


Image and video hosting by TinyPic
^^Deana je plavusha,Kaca strumf s cvijecem,a Raso ovaj zaljubljeni i Jole ovaj u crvenom..inace to je vjencanje Deana i Rase hahah..


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


aj poooz i pusee svimaaa..posebnoo Krešii,Majii,Rašii,Jopii,Tajii,Dujmickii i naravno jednom maloom ma svima..=)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.