dizajn by:kaonekidizajn.blog.hrImage Hosted by ImageShack.us
I love funny

Neam naslova!!!

hej...evo i mene nakon puno dana sigurno je prošlo više od 3 tjedna...evo napokon je došla subota i nedjelja...hvala vam na komentarima....sutra ću svima ostavljati...jel mi sestra sada moram ići na compić...ma je dosadna...šteta što je prehlađena..jer da nije sada ne bi bila doma...šteta...a ovaj tjedan je bio naporan..u pon smo pisali engleski...u utorak smo imali lektiru...u srijedu smo pisali biologiju veliki ispit....a u srijedu smo trebali pisati zemljopis ali nismo tako da pišemo drugi put....sutra imam utakmicu...a danas moram ić na misu...joj jedva čekam da prođe krizma...tako da više ne moram ići na misu....sutra je dva tjedna kada idemo u Udine...jedva čekam...pa poslije Udina imamo izlet...jedva čekam...idemo u Dalmaciju...imali smo ponude da idemo u Dalmaciju ili sLavoniju...u početku svi su bili za Slavoniju..a kasnije su svi rekli da idemo u Dalmaciju...na kraju...smo odlučili da idemo u Dalmaciju....idemo 30.04,1.5,2.5.....idemo tri dana...ne idemo više dana jer smo jako bezobrazni i radimo nered...pa su rekli učitelji da moraju preživjeti i ta tri dana s nama...a nitko ne želi ići s nama na izlet mi (a smo pitali sve učitelje dali bi išli s nama na izlet od svih učitelja je bio odgovor ne...pitaj Boga ko će ići s nama na izlet...sigurno naši razrednici...danas neću stavljati slike...jer mi se stvarno neda....idem ja sada..ostavite komentare…ja ću vam vratiti kada stignem..pozdrav….

- 12:18 - Komentari (27) - Print - #