dizajn by:kaonekidizajn.blog.hrImage Hosted by ImageShack.us
Napokon praznici.... - I love funny - Blog.hr

Napokon praznici....

Hey…evo mene…čak je napokon gotova škola….sada 3 tjedna bez škole… ja sam prošla s 5 (4,62) nemam niti jednu trojku..hvala Bogu…evo brzo se bliži Nova godina..Božić je prošao..sada je na redu Nova godina…sve smo se dogovorili i sada mora doći taj dan…radimo neku feštu….bit će ludooo…bila sam u Poreču i kupila sve poklone….(to sam bila u petak)…ma sam se istrošila taj dan…potrošila sam mnogo na poklone i kao što vidite stavila sam novi dizajn i novu pjesmu.......evo dobila sam štafetu od Meri…pa počnimo…

mačke ili psi*
volim i mačke i pse….je imam 3 mačke i 1 psa…volim ih isto…tako da ne mogu izabrati..

.crno ili bijelo*
oba dvije su mi lijepe…ne mogu izabrati..

.da li bi rađe otišla na neki tulum koji ti priređuje najbolja frendica ili na date s nekim dečkom koji sutra putuje iz grada*
ja bi rađe izabrala date s nekim dečkom…zato što bi prijateljici objasnila da ga nikada više neću vidjeti….a prijateljica ako mi je najbolja morala bi me shvatiti…

.da li bi ikad ušla u Big Brother*
..hmm…pa htjela bi ići…ali nisam sigurna dali bi uspjela izdržati toliko dana…

.da putuješ u neku državu, avionom i on se sruši na otok što bi učinila da dođeš doma*
…ako je još netko samnom…onda bi mi bilo lakše..imala bi s kim pričati…napisala SOS i zapalila vatru…pa bi vidjela šta bi bilo…

.da li bi radije otišla u kino s dečkom koji ti se sviđa jako dugo ili s W. Milerom koji sutra putuje u L.A.*
..ja bi išla rađe s dečkom u kino…

.da li bi voljela tjedan dana željela živjet u Hogwartusu*
Da…ali bi povela i svoju prijateljicu…

.najdraža hrana*
lazanje, pašta sa sirom…

.najdraže piće*
kakao, sprite, coca-cola

.najdraža pjesma*
sorry blame it on me (Akon),Apologize ( Timberland)

.bez čega nebi mogla živjeti*
..bez obitelji,prijatelja,mobitela…

.što misliš o sebi*
..hmm…zabavna…znam dobro zabaviti prijatelje, dobro se uklapam u društvo, uvijek pozitivna, pomažem prijateljima..…

.da li bi voljela upoznati neku slavnu osobu i koga*
..nekog pjevača ili pjevačicu…

.kome daješ štafetu i zašto*
4 ludache-pa da napišu novi post…
Katarina- da ima šta radit…
Renata-jer je moja imenjakinja …

Evo to je to….cijela štafeta…sada ću staviti koju sliku…pozzzz
..iako je prošao Božić stavit ću par slika….

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


- 12:12 - Komentari (17) - Print - #