dizajn by:kaonekidizajn.blog.hrImage Hosted by ImageShack.us
Nema naslova!! - I love funny - Blog.hr

Nema naslova!!

hej..evo mene...hvala vam na komentarima...ali možete vi to i bolje...evo za 10 dana završava škola onaj zadnji tjedan će biti najbolji jer tada bar nama moraju ocjene biti zaključene...tako da tada ćemo se samo zezati…u ponedjeljak igramo utakmicu protiv dečkiju i cura iz Rovinja…moramo pobijediti dečke bit će to sramota da ih ne pobijedim.ovaj tjedan imam krcato ispita…tako da moram učiti…jer ovaj zadnji ispit nam ovisi o svemu…...jeej...jedva čekam....pa onda dolazi Božić....a onda Nova godina...Božić čekam da idem kupovati poklone....i da ih naravno dobijem...a Nova godina...hee...to još više čekam...radimo neku feštu… sutra opet u školu...koja dosada...svaki dan isto..probudiš se i ideš u školu tako svaki dan osim subotom i nedjeljom..kada bi bar imali više praznika...baš bi bilo super....imali bi više dana za spavanje...ali nažalost nemamo...to će biti jedan kratak post jer sam se htjela samo javiti…kada prođe ovaj tjedan onda ću ja napisati post i uređivati blog…jer to je zadnji tjedan…mi tada hvala Bogu nemamo niti jedan ispit…tada se samo ispravlja…ali ja valjda ne moramo….koliko znam…danas neće biti slika..žao mi je..ali drugi put će biti…sljedeći post pišem u subotu ili nedjelju…..ovisno dali imam utakmicu ili nemam….ajde pozdrav do sljedećeg posta..pozzzz

- 10:54 - Komentari (13) - Print - #