dizajn by:kaonekidizajn.blog.hrImage Hosted by ImageShack.us
I love funny

Hey...nisam vas zaboravila...

hey..evo mene nakon duggoo vremena...evo danas sam našla vremena da napišem post...sada kada je počela škola ja nemam puno slobodnog vremena...svaki dan imam neku aktivnost...hvala vam na komentarima...sutra ili danas ću promijeniti pjesmu i promijeniti pozadinu..tako da malo promijenim blog...škola je super...evo sutra idemo na utakmicu...igramo u Fažani..igramo protiv velog vrha i marane...znam da ćemo izgubiti..jer su neke cure odsutne pa ne mogu igrati utakmicu...ali mi ćemo se potruditi..pa ćemo vidjeti šta će biti...u utorak...8 a razred će morati raditi pitu od jabuka...haha...bit će to pita...o moj Bože...jedva čekam bit će tu više zezanja a manje rada...postove ću pisati svaku subotu...ako uspijem...u nedjelju isto imam utakmicu..igramo u Taru..igrat ćemo protiv umaga i buja...umag možda pobijedimo a i buje...ovo će biti neki kratak post jer sam se htjela samo javiti...ajde..to bi bilo to pozdrav do sljedećeg posta...pozzz

- 10:48 - Komentari (11) - Print - #