dizajn by:kaonekidizajn.blog.hrImage Hosted by ImageShack.us
I love funny

Hey!!!

hey...evo i mene..kako ste???ja sam super...ovaj post će biti kratak..evo kod mene je sve po starom...prekjučer sam bila u Poreču na fešti...došla je colonia naravno pjevati...bilo je super....baš sam se dobro zabavila..a i svi drugi su se zabavljali..bilo je jako puno ljudi...a atmosfera je bila odlična...a jučer sam bila na fešti u Novigradu...fešta je bila ok....pjevači su bili ok...ali pjevači koji su pjevali u Novigradu su bili za starije...jer mi mladi to ne slušamo..koliko ja mislim...možda neko sluša....evo brzo se i bliži moj rođendan...a onda fešta u Taru...moj rođendan je 01.09...baš za feštu ...pa ću ja slaviti rođendan jedan dan prije 31.08...tako da ću vam napisati kako je bilo...i šta sam dobila za rođendan....jer Meri i Ivana spremaju veliko iznenađenje...tako su rekle...ćemo vidjeti...tako da ću vam se ja javiti...mislim napisati novi post... 01...a možda i kasnije...ćemo vidjeti...hvala na komentarima....htjela bi spomenuti moju sestru u ovom postu...jer ona radi pozadine...pa joj se možete javiti samo preko msn-a...radi po vašoj želji...ja ću vam dat njezin msn...pa vi razmislite i javite joj...
njezin msn:ivana_ivy16@hotmail.com
ja mislim da bi bilo to u ovom post...ja vam ne znam šta da više pišem...ali ja sam napisala post tako da se javim da vidite da sam živa...heheheh...sada ću staviti slike...pozdrav..pozzz
i da još nešto...ako hoćete ja ću vam dati moj msn....pa ako se hočete dopisivati...
moj msn:renata_renata14@hotmail.com


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 01:00 - Komentari (25) - Print - #

ZABORAVITE NASLOV!!!!!!!!!!!!!!

hey...evo i mene nakon dugo vremena....prekjučer sam bila u Italiji...bili smo u Trstu…toliko sam nakupovala robe…probudila sam se u osam i oko devet smo krenuli u Italiju…hodali smo…jako punoo..i prešli puno trgovina…drugi mjesec ići ću još jedanput u Italiju vratili smo se u osam sati navečer…bilo je super u Italiji…smijali smo se i zabavljali……evo kao što znate jučer je bio praznik..tako da su sve trgovine bile zatvorene..osim nekih…jučer sam išla na kupanje…voda je bila topla…danas ne idem na more jer idem u Poreč…bliži se isto i škola jedva čekam škola da vidim svoje prijatelje i čekam školu jer mi je super kupovati bilježnice za školu..…a i čekam svoj rođendan…moj rođendan je 1.09 ali ja ću ga slavit 31.08 jer je 1. i 2.09 fešta u Taru…kod nas je par dana lijepo pa onda ružno vrijeme..ali danas je lijepo….željela bi i da za moj rođendan bude lijepo vrijeme…a i da bude lijepo vrijeme za feštu…danas će biti slika…evo to bi bilo to za ovaj post možda je post kratak...ali neznam šta da više piše...samo sam se htjela javit...…sada slijede slike…pozdrav do sljedećeg posta…
i posjetite ovaj blog: 3nas.blog.hr

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 12:01 - Komentari (39) - Print - #

ŠTAFETA SE NASTAVLJA...

Opiši se u 5 točaka:
-smiješna
-ponekad tvrdoglava
-ne volim se svađat s prijateljima
-volim se družit s prijateljima
-volim životinje

napiši 5 rečenica o sebi:
1.obožavam slušat glazbu
2.mrzim zmije…a i šišmiše baš ne volim…kada lete…uuuu to mrzim…
3.volim fešte….to mi je najdraže….volim kada se održavaju fešte u mom naselju…
4.volim životinje…pse,mačke,zečeve,ježeve i sve ostalo…
5.mrzim žabe…to sam zaboravila napisati…žabe su mi odvratne…

iLi/iLi:
samoća/veza: ja bi birala vezu….
šetnja s psom/gLedanje sapunice-ja bi rađe birala šetnja s psom,rađe ću biti u prirodi nego zatvorena u kući…bar bi ja to učinila…a za vas neznam…
najbolja pesimistična/optimistična prija: ja sam optimistična…
duga/kratka kosa:ja volim dugu kosu…a netko voli kratku…kako tko voli..i to ovisi kako kome stoji..

3 stvari koje bi promijenila kod ljudi:
-sebičnost
-umišljenost
-svađu

2 najveće životne zeLje:
-otići u ameriku
-pomoći životinjama

Štafetu predajem:
Meri
Maji
Ivani

hey...evo i mene...hvala vam na komentarima...danas mi se neda pisat ali hoću...bit će neki kratki post...kod mene je sve po starom..svaki dan idemo na more i na bazen...neki dan smo na bazenu videjli neke nijemce..ja mislim da ćemo se upoznat s njima nisam sigurna...a ako se upoznamo s njima onda ćemo s njima pričat engleski...jer je engleski lakši nego njemački..bar meni...ja brzo imam rođendan..jedva čekam...rođendan mi je 1.9...a 1 i 2.9 je fešta..pa tako da ja imam rođendan na feštu...a 3 ili 4.9 nam počinje škola....ajde idem ja ča..ne da mi se više pisat...lijepo se provedite...ovaj mjesec....dok još imamo praznike...još jedanput hvala na komentarima...pozzz

- 13:28 - Komentari (31) - Print - #