dizajn by:kaonekidizajn.blog.hrImage Hosted by ImageShack.us
:=) #ZABORAVITE NASLOV# :=) - I love funny - Blog.hr

:=) #ZABORAVITE NASLOV# :=)

hey...evo i mene...rekla sam da je post 29.6...ali sam malo zakasnila 3 dana...nadam se da se ne ljutite...evo ovih dana je sve po starom...svaki dan idem na more s prijateljima....budemo vani do kasno i onda na msn...sada sam se probudila…sutra moram ići po svjedodžbu..jedva čekam sutra da vidim svoj cijeli razred..…sutra isto moram ići u Poreč..Meri i ja moramo ići kupiti Ivani (mojoj sestri) poklon…jer 6.7 ima rođendan…znamo šta ćemo joj kupiti..ja ću vama reći kako smo se proveli i šta smo joj kupili…jer vam sada ne mogu reći…da ne bi još vidjela i iznenađenje bi propalo…na njenom rođendanu ćemo biti jako kasno…jedva čekam petak….hvala vam na komentarima…sada preko ljeta mi isto dolazi sestrična..jedva čekam..da je vidim…s njom se uvijek super zabavim…ovaj post je možda kratak…ne da mi se više pisati…javit ću vam se poslije sestrinog rođendana..pa ću vam ispričati šta se dogodilo na Ivaninom rođendanu i šta smo joj kupili…a do sljedećeg posta…pozdrav…
MOJ MSN:renata_renata14@hotmail.com


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-02

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-02

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-02

- 11:39 - Komentari (48) - Print - #