dizajn by:kaonekidizajn.blog.hrImage Hosted by ImageShack.us
evo mene nakon dugooo vremena..... - I love funny - Blog.hr

evo mene nakon dugooo vremena.....

hey...evo da napišem koji post nije me bilo dugo....evo napokon je petak...sutra mogu spavat duže....evo ja sam došla iz škole....ovaj tjedan je brzo prošo....još bolje....evo danas imam trening....danas u školi se održao kviz znanja...i ja sam sudjelovala u tom kvizu....bilo je osam timova...a danas je ispalo 4 tima...i u ta četiri tima koja su ispala sam ja i moja susjeda..ispali smo dmah...ma nema veze..sljedeći put će biti bolje...sada ona 4 tima će se opet natjecati u petak..i tada će se odrediti...moj tim je imao 15 bodova...a Merin tim je imao 14...hahaha Meri ipak smo mi bolji....za jedan bod....hvala vam na komentarima...samo tako nastavite...ako vi meni ostavite komentar a ja vama ne odgovorim...nemojte misliti da sam vas zaboravila jer ne stigne ništa tijekom tjedna...evo ovu nedjelju imam utakmicu..bar ja mislim....jedva čekam nedjelju jer je zakon braćwe...i čekam ponedjeljak...jer prva dva sata idemo van....nećemo imati biologiju...meni je dosadno....nemam šta raditi....ići ću ja sad malo do blogova da vam ostavim koji komentar...evo to bi bilo to...pozdrav da sljedećeg posta...neznam kad će biti sljedeći post...pozdravvvvv....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 14:04 - Komentari (34) - Print - #