dizajn by:kaonekidizajn.blog.hrImage Hosted by ImageShack.us
GOTOVI PRAZNICI!!!!! - I love funny - Blog.hr

GOTOVI PRAZNICI!!!!!

Hey...evo da napišem post...kao što piše u naslovu GOTOVI PRAZNICI!!!!!to je istina...još sutra se možete dobro naspavati..a u ponedjeljak počinje škola koja šteta..meni su ovi praznici tako brzo prošli....hvala vam na 117 komentarima......evo danas ću biti vani s prijateljima...dok još mogu biti...ja sam baš jučer gledala FEAR FACTOR...ja sam navijala za žuti tim..i baš mi je drago da su pobijedili...u žutom timu mi se nije sviđao ona Marko...on izgleda kao gay...nije htio napraviti niti jedan zadatak...sada tražim pozadinu jer mi je ova dosadila...danas ću vam staviti neki video smiješan...tako da se malo smijete...stavit ću slike i video...evo to bi bio cijeli post...neznam šta da više pišem...do sljedećeg post ostavite mi punooooo komentara....pozdrav...





Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 10:04 - Komentari (102) - Print - #