Design by:Cow design

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...L i N k I c H i....

...DrUgI BlOgOvI...

.°.°@my...=)-.°.°
.°.°MaLa LuDaChA.°.°
.°.°DaRe To Be DiFFeReNt.°.°
.°.°Little girl in big world.°.°
.°.°Gangsta bitch barbie.°.°
.°.°xBest frends...maybe... .°.°
.°.° I am flylng to sun.°.°
.°.°Crazy emo girl.°.°


...CoOl DiZaJnI....

.°.°EvILfAiRy.°.°
.°.°LuCiJa [DeSiNg].°.°
.°.°DiZ bEz MoZgA.°.°
.°.°The dark knight kik.°.°
.°.°Neitherworld.°.°
.°.°Veryc cool avatari.°.°

StRaNiCe Na KoJe IdEn

.°.°Stvarno dobra fora.°.°[x°¨°
.°.°Youtube.°.°
.°.°DeviantART.°.°
.°.°Boomp3.°.°
.°.°Photobucket.°.°
.°.°Emobucket.°.°


EvO Pa Bi VaS
MoLiLa dA gLaSa tE

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

boomp3.com

°°° O NjOj °°°

~°~ ona- jedno malo tuzno bice koje
se rodilo u jednoj ljepoj ljetnoj noci ~°~

~°~ kad su je mama i tata ugledali dali
su joj ime Nikolina ~°~

~°~to malo bice zivi u svojen svijetu,oblacima,tuzi
pjesmi,sobi,usamljenosti ~°~

~°~uvjek je pokusavalia biti dobra prijateljica
ali joj nikad nije uspjelo ~°~

-->voli:

-->crnu,ljubicastu boju

-->obitelj,naj prijateljicu Maju

-->beđeve

-->sminku

-->svoj mali tuzni blog...=)

-->jednu osobu.......=D

-->cokoladu....=)....


-->Mrzi:

-->rat

-->tugu

-->ljude koji volu samo sebe i nikog drugog

-->umisljene

-->bezosjecajne ljude.....=S....

-->ljude koji mrze emase........=(.......





°°° PjEsMe °°°

--> tesko je kad volis,a nisi voljen
kad tebas,a nisi potreban,a jos teze
je kad mu kazes,a on glupan misli da lazes




-->iz prijateljstva se rađa ljubav
ali iz ljubavni
nikad prijateljstvo...=(....





-->umjesto mene zajebo si sebe
ja san se snasla i sebi drugog nasla
ja nisan cura da za momcima suze lije
a ti nisi FACA da imas dvije


Image Hosted by ImageShack.us


-->zasto da se pokusan uklopiti,
kad san rođena drukcija....=(....


Image Hosted by ImageShack.us


-->gle duplu votku poslje kise
puna je kapi pa se njisem
votku po votku k tome jos duplu
i ja sam drven poput trupla
kad se probudim ispod stola
votka jos uvjek mnome kola
kroz glavu mi tad prođe prvo:
"jesam li covjek 'il drvo?"


Image Hosted by ImageShack.us


-->bio si mi sve
moja radost,tuga...
sve je tako brzo proslo
ne ljubim te vise ja nego
neka druga...
i ako tije zelja da mi ne
ranu jos stavljas sol
ne tudi se jer ista rana
nosi istu bol...
tko mi te oduze tko je?
ali nema vise veze jer sad
ona ima ono sto je
nekad bilo moje....!!!!!.....




-->imam hobi trcat po sobi...
muciti sebe,mislit na tebe...
volim te vise od sebe...
ali kad razmislim:
ma 'ko te jebe
bolja san od tebe...!...




-->Čovjek ne gospodari sobom, a najmanje
svojim osjećajima. Zavedi mi um i imaš moje
tijelo, pronađi mi dušu i imaš me ZAUVIJEK!!




-->Nemoj nikad voljeti, možda nećeš shvatiti,
jer kad jednom zavoliš, znaj da ćeš patiti.
Zaborav je težak voljenog bića, a ljubav je
uvijek neka tužna priča.......





Srce mi jako kuca, glava kao balon puca.
Tako si sladak, kao bombon mali, dođi
mi bliže...tvoja mi pusa fali!!




Udahni duboko i oči zatvori, slušaj krv
dok venama žubori. Pomisli na mene i
neka nam se misli spoje....znaj da te volim,
NAJMILIJE MOJE!!




Kad gledam nebo....vidim tebe!
Kad gledam sunce...vidim tebe!
Kad gledam mjesec...vidim tebe!
Pa daj se više makni!!!!! :)




Noću se bojim, hladno mi je...
Imam noćne more...Smijem spavat s tobom??! ;)




Opet će padati one ljetne kiše.....kako
da ti kažem da od prijateljstva želim više???!




Ako netko uspije na suncu kockom leda
ispisati tvoje ime, onda ću mu priznati da
te voli više od mene!!!




Tako male stvari čine život moj, ali
ono što mi fali, poljubac je tvoj. Tako
male stvari čine život moj....daj ponekad
se javi-isti mi je broj!!!




Ovo što sam sad saznala, nikad ti neću
oprostiti, nije da se ljutim na tebe nego
te više ne želim ni ćut ni vidjet!!
.....Ako ne znaš o ćemu ti pričam....
Znaj da te ZEZAM!!!!!!!!!




Moram ti nešto priznati, u vezi tebe je,
ne znam kako da ti to kažem preko poruke,
to ti već dugo pokušavam reći,
ali do sada nisam imala muda da ti to
kažem....evo sad je kucnuo i taj čas za
mene.....Dali bi ti htio, sa mnom, kod mene....
GAZITI ZELJE????!! Treba mi pomoć, ne
mogu sama!!!!!!! :)





Ti si kao srna, ne vitka već dlakava,
imaš zube ko bisere, ne bijele već rijetke
imaš nešto sportsko, glava ti ko kopačka....
imaš nešto erotsko, GLUPA SI KO
KURAC!!!




Stojim i pišam na livadi u mraku i uživam
u svježem zraku. I dok mi mlaz tako curi
moja misao ka tebi juri, čujem te u daljini
da se dereš i mislim: ZIHER SEREŠ!! :))




Nije da mi se sviđaš, u stvari, kad pomislim
na dečka svojih snova, pomislim na tebe,
ali kao njegovu ČISTU SUPROTNOST!! :)




Ne mogu zaspati ako te ne poljubim,
Ne mogu zaspati ako te ne zagrlim,
Ne mogu da te ne držim dok spavam.
Budna sam jer te nema!
Netko mi je ukrao medu!!!!!




Naše prijateljstvo mnogo mi znači.
Kad plačeš i ja plačem,
Kad se smiješ i ja se smijem,
Kad skočiš u bunar ,ja pogleda
I nastavim se smijati.


Image Hosted by ImageShack.us



Ako izbrišeš ovu poruku: VOLIŠ ME
Ako ju ignoriraš: OBOŽAVAŠ ME
Ako ju zadržiš: ŽELIŠ ME.
I što si odlučio?



Image Hosted by ImageShack.us



Hajde da radimo ono. Meni neće biti prvi put.
Prvo ću ja tebi, onda ćeš ti meni.
Hajde da se dopisujemo!!!





Znam da mlijeko tijelo čini dobro
Ali dovraga koliko si ti popio?


Image Hosted by ImageShack.us


Violina je instrument koji se svira,
A prijateljstvo je žica koja se ne dira
.




Osjećaš li poljubac mojih usana, dodir moje ruke?
S tobom zaspim, s tobom se budim, što se samnom
Događa i ja se čudim.


Image Hosted by ImageShack.us


Ljubavi života mog, volim te više nego sami Bog.
Mislim na tebe danju i noću, uz tebe ja ne poznajem
Samoću. Tebi pripada srce moje, možeš li i ti meni dati svoje?


Image Hosted by ImageShack.us


Ponekad poželim da ti čujem glas…
Da razbijem sve što je između nas…
Da ti kažem i da vrištim, snažno…..
Ma nije važno!




Sve što si znao o meni zaboravi. Tvoje pobjede,
Moji porazi. Ja sam za tebe htjela dati sve
Zar je bilo previše?





Kad se poklope kazaljke na satu, i kad
Otkuca ponoć, ti zatvori oči i stisni ih još jače, i
Sjeti se onog tko zbog tebe plače


Ne dopusti da daljina učini svoje,
Jer ono što nas veže jače je od daljine,
Trajnije od VJEČNOSTI..






Slušala sam riječi kojima si rekao sve.
Samo nisi bio hrabar pa rekao: MRZIM TE


Image Hosted by ImageShack.us


Ljubav je kada srce prestane kucati, a
Počne drhtati.
A to mi čini kad si ti u blizini…




Ljubav je mala ptica, i životna varalica,
Put mladosti, dah radosti, cvjetić ludi, radost ljudi,
Nešto lijepo, a sasvim slijepo!!!


Image Hosted by ImageShack.us



VOLJELA BIH DA SAM DROGA
DA ME VOLIŠ KAO BOGA
DA ME UŠTRCAŠ U VENE
I NE MOŽEŠ BEZ MENE!!!





Voljeti je lijepo, voljeti je lako,
Ali voljeti kao ja ne može svatko,
Koliko te volim, teško se piše,
Jer svakim trenutkom volim te sve više.
Kad bih opet tebe srela, ponovo bi srela sreću,
Jer dečka sličnog tebi više nikad sresti neću





Ušao je u moj život, nepozvan
Ušao je tiho, neprimjetan
Ušuljao se lagano kao san…
I još ga uvijek ne mogu istjerati van…





Teško je priznati
da sam voljela
gada, a još teže da
ga volim i sada!


Image Hosted by ImageShack.us





Samo zato što sam
lijepa i što slamam
srca majmunima
od muškaraca, ne
zanći da sam okrutna!
Jednostavno nisam
kriva što sam
NEODOLJIVA!!!!


Image Hosted by ImageShack.us





Ja te volim
od ljubavi sva gorim
patit ću i plakat ću
al ne ću da molim
ja svoje srce
i sve sam ti dala
a od tebe ni oprosti
ni hvala!!!!






Nemoj plakati ti si divno biće, svaka
tvoja suza i mene se tiće,
svaka tvoja suza i mene boli, jer ja sam
prijateljica koja te voli...






Ako nekog voliš
iskreno ga voli
nemoj ga varati
upamti to boli!!!


Image Hosted by ImageShack.us



Ne pijem da se napijem
ne placem jer me boli.
Pijem da zaboravim
placem jer te volim.


Image Hosted by ImageShack.us



Lijepo je voljeti, ali ljudi
griješe,
vole pogrešne,
a pravih zele da se riješe!!





Teski su ono casi
kad suza oko krasi,
kad zauvijek se gubi
ono sto se ljubi.





Ljubav je sreća,
velika za troje,
mala za jednog,
a taman za dvoje!!!


utorak, 10.06.2008.

...ovako maja nije tila ispricati pricu jer nije znala kako cu ja reagirati pa evo istina....

....ovako ja san u bolnici napokon san dobila laptop...jes...sad istina na sunce Maja je rekla da mi je pozlilo...
ustvari nije mi pozlillo nego san ja sama sebi skoro izrezala vene...o razlogu bas i nebi....i nije nesto za pohvalu...
samo znan da mi je maja pricala kako je dosla kod mene u kucu i da me pronasla u lokvi krvi...ma neznan sta mi je ovih dana ima masu velikih sranja koje san napravila....ma nebi u detalje o razlogu....uglavnom da san na Majinom mistu isto bi napisala post kaj i ona da mi je pozlilo i nesmeta mi sta si objavila one pisme ustvari tnx ja nisan imala hrabrosti to pisati...jer znam da bi se sitila svih tih groznih dana....
ode je u bolnici grozno grozan osjecaj kao da san zatocena...ajme nemogu...nemogu vise ode biti ni sekunde....
a jos kad zavrsin u dom ma evo van razlog....tila san se ubiti zato jer cu uskoro zavrsiti u dom i vise nece bit pomoci totalno san zagorila....ajme....nemogu...ja cu se ubiti to je jednostavno to....Maja necu ti ovo nikad zaboravit sta si mi spasila zivot zasto si morala...ajme maja...si bas morala u tom trenu doci....grrr....sad neznan sta raditi sa blogon ocu li ga ostaviti ili izbrisati???aj molinte recite mi...neman vise mozga...danas san saznala da mi je sestra pobigla iz kuce ajme sta i ona odma san pomislila ajme kad mi dođe u bolnicu bolje joj je da nezna sta ce biti jebate ima 12 god. a vec pocela na sestru nemoze tako....dobi ce ona svoji pismicu...nece gledati taj film...ja mislin da joj je ovo i prvi i zadnji put daj je pobigla ajme kad je dohvatim nece joj vise pasti na pamet...ma da neduljin uglavnom jadna ona kad je dohvatim...


...pa ako mozes ti napisi koji post...nema veze sta iman laptop u sebe...
lol....



| Komentari (83) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.