.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

.....A AkO bAcH tRiBa.....

Ja kao ludi fan chu pisat o Bon Jovi-ju....
Ali i o swemu drugom sto danas swe nas muchi....
Da znate o chemu govorim....headbangheadbang

KoMe Se nE SvIđA BlOg NeKa sLoBoDnO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Myspace layouts

Myspace layouts



Ewo owo je nestho sta me naaaajbolje opisuje

Image Hosted by ImageShack.us

Mrzin ljude rasiste...posebno prema boji kozhe....grrr...

iMe:IvAnut
Grad:SPLITsmokin
Age:14
Boja kose:plava
Boja očiju:plava
Obožavan:
-BON JOVI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-filmove
-serije
-swe na Tv-u
-svoju macu..Kitty
-prije
-skejte
Image Hosted by ImageShack.us

-zaebavat se i radit gluposti
-tunirane aute
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
-volin zezat ljude
-more i sunce
-kupat se
-internet
-mobitel
-Ples
Image Hosted by ImageShack.us

-Tigrove
Image Hosted by ImageShack.us

-tetovazhe
Image Hosted by ImageShack.us
-glazbu
-chokoladu
Image Hosted by ImageShack.us


Mrzin:
-umishljene ljude
-dvo(tro...)lichne ljude
-kishu
-ruzhno vrime
-cajke
-ljude koji se samo prave vazhni
a zapravo su nistha...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
headbangheadbang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 28.05.2008.

......I will make my dreams come true......

Ewo mene....nije mi se dalo pisat sorry sta van komove nisan vraćala
al skola i swe to
ocjene moran popravit i tako.....danas mi je dan skole tako da danas nisan morala ic u mučilište
spavala sannnnnnn.....
Još san pod dojmom od kad san pročitala post od bonjovigirl15....njoj se san ostwaria
i sad meni to daje nadu da ce se i meni ostvarit....Jednog dana, jednog dana....

A sta ima kod mene? pa nista posebno ...hhh to uvik kazen....
Ewo ima mozda 2 tjedna da san bila na Marjanskoj štafeti....
ewo za one koji ne znaju to je štafeta odnosno utrka kroz cili Marjan
Osnovne i srednje škole
muški i ženske
bilo je više od 1000 ljudi tamo
imalo je 20 postaja na kojima su se trkači minjali
swatko je trča 300 ili 400 metara
Ja san bila na 8 postaji a kad san završila trčat
ehe
imala san do kraja Marjan hodat i hodat bar 2 kilometra ako ne i više....
A na kraju je naša škola odnosno ženske bile smo 11 zato jer su nam owu sta je prva startala koja je bila u velikoj prednost
neke budale su joj podmetnile nogu i udrili su je šakon u oko....tako da je došla među zadnjima....

A da počela je i sezona vodenih baluna
i školi se ih punimo pa se gađamo ....ajme bas nam je ludooo
Sad vise na razbijamo baš Gripe nego na fontani punimo balune i prolivamo se....swaki dan ja kući dođen mokra....
Jučer san gledala neki film neki Valovi
ajme
sitila san se littaaaaa.....joj jedva čekan još 3 tjedna a onda je škola gotova...
al glupi Primorac ...škola počinje već 1.9
pa di toga ima prvi tjedan 9 miseca odma skola
grrrrr
oću prosvjed!!!!
A za mene je owo lito hmm...Upisujen se u srednju
a di ćuuuuuu
neznan
mislin se u 2. jezičnu gimnaziju al kažu da je TEŠKA
pa razmišljan i o turističkoj
A dajte vi šta ste u srednjoj
POMOZITE MI!!!
kako je vama???? recite mi di mi je bolje!!!


Ewo owo san van tila stavit
video...joooo sta je pisma DOBRAAA....uzivljena san u nju
JA VOLIM SAMO SEBE-PSIHOMODO POP

morala san to stavit!!!

Eto sutra iden na izlet u Zadar....u busu ću lipo cilo vrime slusat na mp4 BON JOVI.... a to ne bi mogla da mi nije bilo NINE
fala još jedan put....
Ajde nadan se da će nam bit super!!!!
ma super je cin nema skole!!

EWO PRIZNANJE
kad san tek otvorila blog mislila san da necu nac bas puno fanova BON JOVIA....pa zato jer ih nasi mediji bas i ne spominju a i mislila san
da Hrvati slusaju uglavnom cajke ili britney spears pop i to....
All kako san bila sritna kad san vidila komentare i blogove drugih fanova
Tako da mi je uzasno drago da san vas swe upoznala
i dobila spoznaju da ipak nismo samo u popu ili cajkama .....
Zbog swih vas ja san postala još veći fan
jednih skromnih momaka iz Jerseya....
OTIĐITE OWO OBAVEZNO VIDIT!!!!!!!!!
u tom videu Bon jovievci iz auta se prisjećaju i govore o svom djetinjstvu u JERSEYU.......pogledajte ja san se baš dobro nasmijala!!!

Oni su mi u srcu i nikad ih necu zaboravit!!
I LOVEEEE YOU DO YOU HEAR MEEEE
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Pošto san ja još ood utjecajem Young guns 2 stawit cu ZAKOOON pismu
cin san vidila u novinama da ce bit na TV poludila san....heh

Billy get your guns-AWSOME


Image Hosted by ImageShack.us


Još jedan najbolji nastup koji san ikad vidila...ajmeee majko mila
uzivila san se....ewo zbog owog se isplati ic na koncert...hhh
i jos milijun razloga....ma početak David i Tico
ma famozno
koje su to legende!!!!!

Lay your hands on me u Londonu 1995.



Ajde iden sad ća
San ce mi se ostvarit!!!!!

JON GROWING UP....
Image Hosted by ImageShack.us


hahah....moj Richie ode kako plavusica....joj kako je sladak
Image Hosted by ImageShack.us

hahahha
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


DEČKI VIDIMO SE USKORO!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us


Za kraj poslovica od jovia

I don't know where all the rivers run
I don't know how far, I don't know how come
Well I'm gonna die believin' each step that I take
Ain't worth the ground that I walk on
If we don't walk it our way ....
thats right!!!!



| Coment To Me... (101) | Save it... | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.