.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

.....A AkO bAcH tRiBa.....

Ja kao ludi fan chu pisat o Bon Jovi-ju....
Ali i o swemu drugom sto danas swe nas muchi....
Da znate o chemu govorim....headbangheadbang

KoMe Se nE SvIđA BlOg NeKa sLoBoDnO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Myspace layouts

Myspace layouts



Ewo owo je nestho sta me naaaajbolje opisuje

Image Hosted by ImageShack.us

Mrzin ljude rasiste...posebno prema boji kozhe....grrr...

iMe:IvAnut
Grad:SPLITsmokin
Age:14
Boja kose:plava
Boja očiju:plava
Obožavan:
-BON JOVI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-filmove
-serije
-swe na Tv-u
-svoju macu..Kitty
-prije
-skejte
Image Hosted by ImageShack.us

-zaebavat se i radit gluposti
-tunirane aute
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
-volin zezat ljude
-more i sunce
-kupat se
-internet
-mobitel
-Ples
Image Hosted by ImageShack.us

-Tigrove
Image Hosted by ImageShack.us

-tetovazhe
Image Hosted by ImageShack.us
-glazbu
-chokoladu
Image Hosted by ImageShack.us


Mrzin:
-umishljene ljude
-dvo(tro...)lichne ljude
-kishu
-ruzhno vrime
-cajke
-ljude koji se samo prave vazhni
a zapravo su nistha...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
headbangheadbang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 27.03.2008.

Yes,No,Maybe......I don´t know....Can you repeat the question....

Boze!....Ne mogu virovat Richie je uhicen!!!!nono
Citala san na netu novosti u 24 sata i pise da je Richie uhicen u svom Hummeru blizu Lagune beach....Sumnja se da je vozio u pijanom stanju a u autu je među ostalim bila i njegova kcer Ava....Ugl.. sad da ne pisen previse vidila san da je i Blackrockingpirategirl pisala o tome pa procitajte vise kod nje ....Boze cuvaj ga...Molit cu se da swe bude u redu i da ne zavrsi u zatvoru....Drzi se Richie uz tebe su swi fanovi....kisskisskiss:...Mora se na sudu pojavit pocetkom svibnja....Nadajmo se da ga nece osudit....Ajme meni totalno san u komi odkad san to procitala......DRZI SE JUBE MOJ....Ne smiju ga osudit...onu glupacu paris su iz zatvora pustali ima vec 100 puta ako njega ne puste e onda stwarno....Zamisli kad bi ga osudili vjerojatno bi turneja propala i swe karte sta su fanovi kupili....ne ne to se nesmi dogodit....
Keep the faith Richie...thumbup:
Image Hosted by ImageShack.us



AJ iden na drugu temu

Eo....ja kupila jutarnji list u sridu....i tako ja listan i listan.... kad ono naletin na zivotopis Kurta Cobaina....mislin da su bile neke dvi strane o tome...ukljucujuci i slike naravno...A pisalo je ugl... svasta i o njemu i o bendu a i o filmu...About a son....iako neznan oce li se tako zvat...Naravno pisalo je i o njegovoj zeni...Ma da ne duljin pisao je skraceni zivotpis...A slike...moran priznat da je bia bas sladak kao mali djecak...hehe....A bila je i ona potresna slika na kojoj lezi mrtav u stakleniku....ma ne mogu vise o tome...
Dalje san listala onaj mali magazin sta se dobije s jutarnjim Hey...i tako listan i naletin na sliku JONA kiss....yeeey....pa ja gledan sta je sad napravia...heheh...bas san bila sritna sta se i o njima pise....thumbupsmokin.....eo prepisat cu sta je pisalo...
BTW...Godin je neki lik sta komentira situaciju....
Naslov:
BON JOVI I PIRATI
Slavni rock bend Bon Jovi krenuo je u borbu protiv piratstva.Objavili su da fanovi koji kupe njihov novi CD mogu unijeti serijski broj putem interneta,dobit ce ulaznice za koncerte i razne informacije o omiljenom sastavu.
GODIN:Zasto bi netko na internetu ostavljao osobne podatke samo zbog onih ˝besplatnih˝ ulaznica?Je li to nagrada za paznju ili profit?
POUČAK:Imajte na umu za koga radite.Pravila su ista radite li u glazbi ili trgovini.Radimo za ljude koji na placaju.Bon Jovi je napravio hrabri potez,ali ne treba pretjerati.Zasto biste dali svoju e-mail adresu i ˝brdo˝ osobnih podataka,a vaš ce sanducuc biti zatrpan jos i spamovima.

Eto to je pisalo u novinama...Hmmm....a ne znan cemu da virujen....ja iman CD jos bi i karte besplatno dobila....a neznan....

Ewo ja san prije mozda tjedan dana dobila starke...yeeey....Kupila san bile...
Image Hosted by ImageShack.us

A zivcira me sta me owe glupe zenske po skoli zaebavaju....Ala vidi kupila je starke bas me to nervira....Sta njih briga sta ja nosin....grr

Gledala san prije nekoliko dana JACKASS NUMBER TWO....ajme koji su to luđaci pa to je za nevirovat....hahhahahaha
Ima nekih gadnih scena a neke su lude skroz...Swi su mi super ali su mi najdrazi Johnny, Steve-o i Bam...heheh
ne bi ja owo radila....uuu gadnoo
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


LUUUDOOO....owi ce se jednog dana ubit

Ewo ja san sritna sta nam se na TV napokon vraca ZAKON BRACE....
ja san obsjednuta tom serijom....Obozavan onako filmove u zatvoru i takve stvari heheh....neznan zasto bas mi je to baza....yes napokon je dosla
Moran priznat da se ja useren kad vidin T-Baga....uf bojin ga se
Image Hosted by ImageShack.us


Ewo moran rec da me je uzasno potresla vijest da je umro Boris Dvornik
srce i dusa Splita....Owim putem izrazavan sucut obitelji i prijateljima....Jednostavno ne mogu doc sebi....Ne mogu virovat da ga vise necemo susretat na Rivi....Ja se jos nisan oporavila od smrti Jamesa Browna koja je bila prije nekoliko godina....a kamoli od smrti Borisa, Toše i Dorđa....
Jedino sta nam preostaje je da se nadamo da su sad na puno boljem svijetu...ZBOGOM BORIS....

Ja cilo vrime mislin kako da stavin video na net i nikako da se sitin....e sad san se sitila...Gle sad
Ewo owako....Owo su vam luđaci iz Splita koji haraju youtubeom....hehe
Ja kad gledan neke videe ja se jednostavno valjan po podu od smija....Originalni suuuuu....Morate ih pogledat ja cu van stavit moja 2 naj naj videa....iako ih imaj jos super ma koji super ZAKOOOON....
ja neznan odakle njima owe baze...
Ako van je dan los owo ce vas oraspolozit....pogledajte bar zbog mene...plizzz
EO....prvi video gowori o navijacima i cipama....Navijac gostuje u emisiji
ma pogledajte....owo je za umrit....Huliganiiiiii....0:35 haha...piramida...hahaha


I drugi legendarni video....Jednostavno originalno.....hahahahhaha

hahahahha.....1:00....hahhahah.....ma swe je zakoooon....OBOZAVAN IH...
Morala san ih stavit ode....uf....

I jos jedan luđacki video jednog francuza....On po ulici ljudima uzima sokove i poliva se s njima koda je trca maraton.....ili uđe u mesarnicu pa pocne boksat janje....hahahha....a jos luđe je to sta ga prodavac nije ni vidia da je usa....Zove se Remi i ode glumi Rockya.....hahahah
POGLEDAJTE OWO....ne bi ja stawila gluposti na blog.....

hahaahah.....

A sta da van kazen....morala bi ka ono ucit owa 3 dana....da da...
Sta ce meni skola....ja cu se udat ako ne vec za Jona onda cu mu se udat za sinove...Jake...ako ne uspije s njim onda Jesse ako ne s njim od Romeo...
pa jednome se moran swidit ....I onda cu nosit ono najlipse prezime na switu BON JOVI...ili bongiovi swejedno mi je...hahahhaha
widite koje ja ideje iman....
Ewo par slicica za kraj....
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

DRZI SE RICHIE
Image Hosted by ImageShack.us


Za kraj van stavljan 2 pisme koje stalnooo slusan....Owa prwa je s Jonovog prwog albuma.....vise mi se swiđa kad ju sam piva a ne s nekin owin kaubojem....al pisma je zakooon....
Bang A Drum


IIII prwi album BON JOVI.....pisma je super
Get Ready.....je prwa pisma owa iza nje je runaway....al poslusajte prwu...obavezno....

Ma to je to valjda van nisan bila dosadna......POZDRAV.....



| Coment To Me... (173) | Save it... | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.