.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

.....A AkO bAcH tRiBa.....

Ja kao ludi fan chu pisat o Bon Jovi-ju....
Ali i o swemu drugom sto danas swe nas muchi....
Da znate o chemu govorim....headbangheadbang

KoMe Se nE SvIđA BlOg NeKa sLoBoDnO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Myspace layouts

Myspace layouts



Ewo owo je nestho sta me naaaajbolje opisuje

Image Hosted by ImageShack.us

Mrzin ljude rasiste...posebno prema boji kozhe....grrr...

iMe:IvAnut
Grad:SPLITsmokin
Age:14
Boja kose:plava
Boja očiju:plava
Obožavan:
-BON JOVI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-filmove
-serije
-swe na Tv-u
-svoju macu..Kitty
-prije
-skejte
Image Hosted by ImageShack.us

-zaebavat se i radit gluposti
-tunirane aute
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
-volin zezat ljude
-more i sunce
-kupat se
-internet
-mobitel
-Ples
Image Hosted by ImageShack.us

-Tigrove
Image Hosted by ImageShack.us

-tetovazhe
Image Hosted by ImageShack.us
-glazbu
-chokoladu
Image Hosted by ImageShack.us


Mrzin:
-umishljene ljude
-dvo(tro...)lichne ljude
-kishu
-ruzhno vrime
-cajke
-ljude koji se samo prave vazhni
a zapravo su nistha...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
headbangheadbang

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 15.03.2008.

...THESE DAYS THE STARS ARE OUT OF REACH
THESE DAYS THERE AIN'T NO LADDER ON THE STREETS
THESE DAYS ARE FAST
NOTHING LASTS, THERE AIN'T NO TIME TO WASTE
THERE AIN'T NOBODY LEFT TO TAKE THE BLAME
THERE AIN'T NOBODY LEFT BUT US THESE DAYS.....

Ewo i mene s novim postom napokon....Prije swega....LJUTA SAN....VOTE NUMBER 1
JON je ispa....ono je prevara...grrrr.....kako on moze ispast...bas san se razocarala....Al dobro jos uvik glasujen za naseg TICA i LIVIN´ ON A PRAYER...pjeva

A eto u mene a valjda nista novo....U prosli ponediljak san popizdila na fizici....nista mi se nije dalo....al mater ce me ubit 3 mi je fizika a u 7. mi je bila 5.....grrr....aj pokusat cu izvuc na 4....Al taj dan nista mi se nije dalo....pa san sila u zadnju klupu i slusala Bad Medicine na mp4...hehe...Necu vise moran se popravit...rolleyesnaughtynaughtynut
Ajme meni u utorak smo za likovni imali donit glinu u skolu....ovaj jedan donia 3 kile gline....A BUDALE....prwi sat je bia vjeric a profe nije bilo pa smo mu pokidali cilu glinu i gađali se po razredu....Ja san uzela ogromni komad i isla san ka gađat owu jednu zensku a glina mi se zalipila za zid...Asti kolika je mrlja ostala....fuuuuuj....bilo je gline po cilon razredu....
Posli toga je bila biologija i profesora nije bilo....ajme okrenili smo cili razred naopako....Kopali smo mu po ladicama trazili kontrolne..heh..Ukrala san mu nekoliko papira(nisu nazalost bili kontrolni) i uzela san mu jednu preeedobru olovku Disney...bas je dobra...zadrzat cu je...rolleyes
Skakali smo mu tako po stolu i slikavali se na mob. a onda je usla glupa psihologinja i pocela nesto baljezgat....izasla je sekund iz razreda.....pa smo se mi cin je izasla izšuljali iz razreda i otisli na veliki odmor...hahahha....Ona se posli vratila u prazni razred...neka joj...kad je dosadna...!!!!wavewave

A onda dosa na red likovni....Morali smo od gline napravit ka ljudsku glavu....UZAS....moja je odvratna....gleda skroz prema stropu....Tri puta san ga razbila od bijesa....Owi me u razredu blido gledaju kako šaketan facu od gline....hahhahaa

Kad je zavrsila skola ja i 3 prijatelja se priko Gripa vracamo kuci i bilo nam je dosadno.... pa smo poceli razbijat Gripe....onaj restoran napusteni....Ajme cili bijes smo tamo razbili....Jadan restoran...bivsi...malo smo ga isarali i dobro izudarali...Daske su swe popadale....OOOPS....
Swa srica da nas niko nije vidia inace bi zva Panduriju i bilo bi problema...eek

Swatila san da san se prominila....Odkad slusan ovako Rock´n´Roll....A posebno BON JOVI...hheh....Postala san malo zlocestija....ma u dobrom smislu....Zivin swoj zivot i swatila san da zelin iskoristit swaki moguci trenutak....Tako da radin swe i swasta....Al ono ne da se drogiran BOZE SACUVAJ...!!!Ma ja ni ne pusin...ne privlaci mene dim....

Isli smo u owu subotu gledat nase muske na Poljud...igrali su rukomet protiv Sućidra....ajme sramoteeee....Owi ka nasi navijaci su napravili bubnjeve od kanti za boju i zastave skole....Tamo ko bolesnici navijaju... lupaju...
A na kraju smo izgubili....sramote...Jos su nas i cuvari izbacili vani ...

E da van kazen....Kupila ja Slobodnu Dalmaciju u owi cetvrtak....(to su van novine za one koji ne znaju....) I KOJE IZNENAĐENJE......
Vidlia san swog bivseg razrednika u njima....On van je jedini horor pisac u Hrvatskoj....i bia je ka intervju...ajme varila san...Bas mi ga je bilo cudno vidit...On ono na slici ispa pari neki mracnjak....al nije preeeelud je covik....zna se zajebava...ma swe....hahahhaaha....bas san se iznenadila....

Eto to san malo pisala o sebi i te gluposti.....Nadan se da van nisan dosadna???hhehehe

Ewo vec odavno san owo tila stavit ali nikako da se sitin....Jon Bon Jovi je ima reklamu za ja mislin miris.....Kenneth Cole...
Image Hosted by ImageShack.us


Owa je reklama jos prije nego se šišnuo....ali ipak....Owo van je ka iza scene Jon je takooooo sladak....A posebno acustic verzija Who says you can´t go home na pocetku videa....


HAhaHAhaHahAH....a pogledajte bebu kako plese na Bad Medicine....super je...


Ewo sad iden pisat stafetu koji su mi prosljedili....PROCITAJTE DA ME UPOZNATE....hhahahahasmokinsmokin

Buldog ILI Mops?
Hmmmm...neznan bas nevolin takve pse...vise volin samojede i retrivere...itd
a kad bas moran birat onda mops

Dopisivanje na satu ILI na mobu?
A na mob...mozda...na stu je isto super...neznan...

Metal ILI narodnjaci?
Ajme....mrzin narodnjake nemojte ih ni spominjat....A metal...hmmm...a cuj...
Mrzin one metalce swe u crno s dugon masnon koson koda ce me zaklat...bojin ih se....Tako da ni jedno ni drugo....Bar ne u krajnost...

Cigarete ILI alkohol?
Ne volin ni jedno ni drugo....A kad moran birat onda cigarete....Zato jer smatran da covik izgubi razum kad se napije i onda cini stwari zbog kojih mu posli bude zaj...A i cigarete....covik samo to pocne kupovat...i izgubi previse para ...

Naj frend ILI simpa?(vazniji)
Ipak frend...uvik je tu uz tebe...Ja iman jednog preeedobrog frenda i uvik se dobro nasmijemo...S njim san razbijala gripe...hehehe

Brak ILI ljubav ILI veza?
Ma....veza i ljubav...zasad....Brak ce doc tamo oko 30...do tada cu se zabavljat..hahaha

Likovni ILI povijest?
Ma likovni.....uvik je zabavno....na povijesti doslovno spavan
prije je jos i bila zanimljiva sad nije....

Kit-kat ILI Milka?

A Milka........njammmmmmmmmmmmmm...cokolada....moj veliki porok

You give love a bad name ILI Two story town?
ZAKoooooooooN su obe ne mogu birat između Bon Jovi pisama...srce se slama kad moran odabrat...hehehehehhehehheheh

Vjecna tuga ILI smrt?

Vjecni zivot i SRECA.....nutnaughtysmokinparty

Ok ILI Teen?
Ajme neznan....super mi je oboje....

Cvjetici ILI kruzici?
Cvjetici.......hehehe....koi kruzici sta ce mi to......MI SMO HIPPYJI....hahahahha
djeca cvijeca....hahhahahahha

Purgeri ILI Dalmatinci?(vezano za gowor)
A brale Dalmatinci...hehehhe....ode je swe opusteno..heheh
A owako priko blogova san upoznala super ljude iz cile Hrvatske...ne smeta mi gowor....Al ipak ....Ne bi minjala swoj dijalekt za nista...

Zgodniji Švabe ILI Hrvati?

Ma di ces bolje od domaceg mesa.....ahhahahahahhahahah

Gayevi ILI lezbe?
Ajme....ma neman nista protiv njih al meni se swe to skupa pomalo gadi...sorrajte judi

Naj frend ILI frendica?
OBOJE...oboje... oboje...ne mogu birat...vazno da se uvik dobro nasmijen...hehe

Sexy guza ILI lipe oci?
Uvatili ste me....ne mogu birat....OBOJE....jos da su stavili u pitanje ili trbusni
uf...umrla bi....A taj cili paket ima JON.....hihihi


Opisi jednu osobu!

ZALUĐENAAAA JEEEEEEE!!!!!!!

Naj blogach?
SWI OD FANOVA BON JOVIA....hehehhe.....swi su mi zakooon

Blesav blogach?
SWI fanovi od paris hilton......grrrrrr....neka samo proba doc u Hrvatsku...nalemat cu je da nece znat di je Europa a di Azija.....
ajme cek ona to ni sad ne zna....

STAFETU NEKA UZME KO KOD OCE!!!!!!!!

Eto a sta da kazen....Nekako san happy kad je lipo vrime...al sad ce se opet pogorsat...PA *EBEN TI GLOBALNO ZATOPLJENJE....swe se zaokrenulo...UZAS....ocuuu litooooo....more...PICIGIN....

Ah...U teskin trenutcima uvik je BON JOVI tu za mene...A jedno sta znan je da ONI definitivno nisu samo FAZA....posto san ja imala owako puuuno glazbenih i drugih faza....Npr. Pussycat dolls i Rihanna i takva glazba....fala bogu da san presla na ROCK...jer mi ona glazba bas i nije imala poruka o zivotu ka sta ima R´n´R.....


EWO SAD MALO SLIKA MOJE JUBAVI...kisskisskiss

Image Hosted by ImageShack.us

NJEGOV NAJ FILM....heh
Image Hosted by ImageShack.us

YEAH....da mi je jos znat molitvu...hmm mislim da ide...BLAME IT ON THE LOVE OF R´n´R...heheh
Image Hosted by ImageShack.us


OWO SU RICI KOJE MI POMAZU U NAJTEZIM TRENUTCIMA ....OBOZAVNA OWU PISMU....thank you bon jovi....
Image Hosted by ImageShack.us

AJOOOOOOJ....slatko
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


ETo nisan ih puno stavila....A SAD cu van stavit pisme koje u zadnje vrime STALNOOO slusan.....OBOZAVAN IH....

Blood On Blood....preeelipa pisma o prijateljstvu...Oni zadnji stihovi me rasplacu....



These Days....ka sta i naslov moj kaze....obozavan tu pismu...


Something To Believe In.....Pisma mi je tako pomogla ....koda gowori o meni i mom zivotu....LOVE U...VOKALI SU PREDIVNI....guys you ROCK...


Eto to je to od pisama.....Poslusajte ih ako niste....sta ne virujen...hehehhe

I ZA KRAJ OWO SWI MORATE ODGOWORIT

KAD STE SE VI UZIVILI ODNOSNO ZALJUBILI U BON JOVIkisskiss.....JA SE SVOG DATUMA I TE KAKO SICAN....BOZE BLAGOSLOVI TU NEDILJU KAD SAN SE ZALJUBILA.....
MENE ZANIMA KAD STE SE VI UZIVILI I OBAVEZNO MI RECITE......!!!!!

Poruka swima....HAVE A NICE DAY!!!!

Image Hosted by ImageShack.us



| Coment To Me... (174) | Save it... | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.