Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

blog sadrzi slike,tekastove filmove vezano i ne vezano uz bmxzujozujozujozujothumbupthumbupthumbupthumbup




Photobucket - Video and Image Hosting




Linkovi

bmx.hr
evil inside
irony bmx
zion bikes
mankind
warehouse
evolution bmx
ShoeBeDo
red bull
moj frend karlo
hari krišne
Rožman
plavi
hana
zaborskica
susjeda
svizac
mali bunča eminem
valida
-=[DSF]=-jASO
bruna

partypartypartypartyparty


malo o meni

malo mi je glupo pisat o sebi.
zovem se bernard i imam 13 godina,idem u O.š dubovac u 7.b razred.
bavim se skakutanjem s bmxom.
volim opijanke zajebanciju i ful zabavu!!!
ne volim CAJKE školu darkere i bahate
slusam sve osim cajki
naj frendovi su mi svi frendovi koje znam!!!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


srijeda, 07.03.2007.

postić

bok ljudovi!!!!!wave
nisam vec dugo pisao nisam imao inspiracije i voljebang
ovaj tjedan je bio zabavansmijehsmijehsmijeh
u utorak smo u skoli na likovnom morali donjest glinu......
moj frend je dosao u staroj robi ja sam naravno napravio grudu od gline i pogodio
ga direkt u glavu.....smijehsmijehsmijehludludlud
a svi su se potrgali od smjeha smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
a ja nravno zavrsio kod pedagogice..........
danas pod kemijom sam zajebavo prof.beljana i rackija pod matematikom........ludludludlud
ajd ljudi pozzzzzzzzmahwavemahwavemahwavemah



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.