As I am


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


12.05.2007., subota

I baš me briga...

Sinoć bijah sa kolegama forumašima igrati biljar. Ni prvi ni zadnji put, ali zasad najbolji. Najboljšost ovog biljara izglasana je na referendumu. Ti forumaši su bagra kakve nema. Možeš s njima pričat o svemu i svačemu, zajebancija je uvijek više nego dobra (s čim se slaže i Bebač koji nema veze s forumom), a jebena je stvar što nikad nema zastoja u komunikaciji, jer kad šit udari po fenu uvijek možeš spomenuti forum i diskusija se nastavi u pomalo sektaškom smjeru.
Neki ljudi tvrde da je internet zlo. Možda i jest. Većina stvari poprimi zli oblik kad se konzumiše u oveće povećim količinama. Nevrdles, uz pomoć interneta možeš da upoznaš hrpetinu ljudi s kojima je zajebancija neprocjenjiva i s kojima uvijek možeš drmnut kapljicu.
I tako. Stvari teku, ja se držim izvan njih. Nikad kraja sranjima s tom prokletom praksom. Jedva čekam da si to skinem s grbače, ali mislim da ću se još neko vrijeme morat *cenzura* s tim.
Od sada sam odlučila cenzurirat psovke barem na blogu. Psujem kao kočijaš i to mi se poprilično gadi.
Ne da mi se više nabacivat random misli. Ovaj post djeluje kao tijek-svijesti-predavanje profesorice Bašić.
Iz daleka neki svet, za mene tuđ...
Katkad volim nedvosmislenost.
Ljubim dobre, ljubim lake, neke prave, neke ne
I sve su vile, sve su kraljice, i sve su nevažne, naspram nje


Evo i jedna random slika

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


- 22:11 - Reci Bejbe (1)