ill nino rulllllllllllllllllllllllz!!!

utorak, 07.03.2006.

BULLET FOR MY VALENTINE

Matthew Tuck - Vocals,Guitars
Michael Padget - Guitars
Jason James - Bass
Michael Thomas - Drums

Bullet dolazi iz Walesa(vel. britanija) bend je osnovan 2003 g. svrstavaju se u melodic dark rock sa velikim utjecajem metala.
Grupa je zajedno od dječačkih dana bila pod imenom ''jeff killed john'' i kada su trebali snimiti album napušta ih bassist...
U grupu dolazi novi bassist te mjenjaju ime u ''Bullet For My Valentine'' Potpuno mjenjaju zvuk benda ostavljaju se nu-metala,ime benda je povezano sa Dark Romantic textovima Matthew Tuck-a te postaju odlučni da stvore nešto veliko...
potpisuju ugovor sa London Visible Noise te objavljuju self-titled (ep) album nazvan ''bullet for my valentine'' 2004 godine...
2005 g izdaju prvi službeni album ''The Poison'' te osvajaju Kerrang! Nagradu za najbolji britanski newcomer band. Prije mjesec dana ''The Poison'' je izdan u U.S.A.
Pratili su Rob Zombie-a i Chimaira-u na turnejama..
Kao klinci slušali su Metallicu,Testament i Iron Maiden...
Objavili su 3 video spota...bar koliko je meni poznato...Hand Of Blood,All The Things I Hate,Tears Don't Fall...ja imam prva dva!
Kod snimanja prvog spota ''hand of blood'' ugledali su se na film ''Blade'' kad krv šprica iz onih cjevi po ljudima...poznata scena..hehehe
Za spot su okupili 150 fanova iznajmili jedan klub i to je to...uz naravno nezaobilaznu krv...:))
Naj pjesme su mi: hit the floor,spit you out,hand of blood,just another star,four words to choke upon,all the thing i hate,room 409,10 years today........shit! ......ali ustvari i sve ostale su super!!!! Hahaha
Ja sam stvarno uduševljen bendom isplati ga se nabaviti neznam skim da vam ga usporedim jer su nekako jedinstveni...malo zvuk gitara ima sličnosti sa shadows fall i killswitch engage ali druge sličnosti nema!
Nabavite bullet nećete požalite jer svi koji su ih čuli su oduševljeni...stoga...znate što strebate napraviti!
BULLET FOR MY VALENTINE!!!!!!!!!!!!!!!!

bullet for my valentine – tears don't fall

With blood shot eyes, I watch you sleeping
The warmth I feel beside me is slowly fading
Would she hear me, if I called her name?
Would she hold me, if she knew my shame?

There's always something different going wrong
The path I walk is in the wrong direction
There's always someone fucking hanging on
Can anybody help me makes things better?

Your tears don't fall, they crash around me
Her conscious calls, the guilty to come home
Your tears don't fall, they crash around me
Her conscious calls, the guilty to come home

The moments died, I hear no screaming
The visions left inside me are slowly fading
Would she hear me, if I called her name?
Would she hold me, if she knew my shame?

There's always something different going wrong
The path I walk is in the wrong direction
There's always someone fucking hanging on
Can anybody help me makes things better?

Your tears don't fall, they crash around me
Her conscious calls, the guilty to come home
Your tears don't fall, they crash around me
Her conscious calls, the guilty to come home

This battered room I've seen before
The broken bones they heal no more, no more
With my last breath I'm choking
Will this ever end I'm hoping
My world is over one more time

bash ti hvala na ovom !!!!!! ja imam bash ovu pjesmu na mp3 - u !!!! Meni je pjesma genijalna, ali vjerujem da su im i ostale odlichne !!! Jedva chekam da Iva od nekud nabavi cd .... :] (sweet revenge 27.02.2006. 20:02)

tako treba i dalje slušaj bullet for my valentine jer ih ja isto obozavam 666pozz (jebiseee 27.02.2006. 21:04)

super blog....super sve...ma uglavnon jedan lijepi pozdrav od mene...:))kizza (marina:) 27.02.2006. 21:56)

dobra recenzija....mogo bis tako i o drugim bendovima,mislim da bi ljudima koji traze nove bendove nakon 'propasti' korna,limp bizkita,linkin parka moglo pomoci da nadju nove i dobre bandove....keep it up.. (korn_18 27.02.2006. 23:03)

yo whats up???blog ti je super i mogu ti reći da dobro napreduješ...aajd nemoj pogrešno skrenit!pozzz (vika 28.02.2006. 15:54)

ae nećem te ureknut nija...neznam šta da ti rajtam...hvala na komentaru :o)...sve u svemu dobar bljog :o) ki$$ (V@L3 28.02.2006. 22:13)

Hail... Vidim da si komentirao moje slike... E pa hvala ti na lijepim komentarima... Nije ni tvoj blog za bacit ;-) Šalim se... Sviđa mi se blog... Hail and kill... (pagangirl 01.03.2006. 03:58)

kuuul blog!!!!!!!!#"$% (ćurić 01.03.2006. 12:23)

helooou... bas sam neki dan gleala onaj novi spot... cool... super post.... ajde se cujemooo... pusaaaa.... poZZ.. (sk8ergrl 01.03.2006. 15:04)

prvo namjeravam uvest max adsl pa chu onda skidat spotove al hvala na informacijama :)) e, da, da se ne zabunish...na sonjinom blogu josh neka iva ostavlja komentare pa.....tek tolko.. :)) da, upravo sam chula da su karte za soulfly rasprodane...i nadam se da mi ih je lik iz zg kojem sam dala pare vech nabavio...pa drzh fige!!!!! :))) da...dosta ljudi iz varazhdina voli bullet ali vechinom oni koji slushaju emo... evo, u subotu chu napokon nabavit cijei album!!! enjoy... (iva kc 01.03.2006. 23:40)

super blog!!!Svi u mojoj skoli vec imaju ovu adresu!!!aj pozzzz (amylee 02.03.2006. 00:04)

amy vodi!!!!!to!!!!!! (amylee 02.03.2006. 00:04)

Ta pjesma mi je prejebena...Jel slusas Element Eighty?? (dead_vampire 02.03.2006. 02:34)

najs blogach........pozz :) (korn_girl_zd-->šlagirana 02.03.2006. 10:08)

super blog ..aj navrati (skater girl 02.03.2006. 17:28)

kao sto vidis nasla sam malo vremena...moram ja njih poslusati definitivno...e da lacuna coil??valjaju oni sta???mislim cula sam za njih ali ono...pozdrav od mene do sljedeceg puta kad nadem malo vremena... (slipknot girl 02.03.2006. 19:48)

iva putuje u zg na soulfly :))) emo ti je vrsta rocka .. i guess... emotivni rock :)) neshto kao my chemical romance :) (sonja 03.03.2006. 18:37)

Kako si glup jebote!mislim fakat glup!kak možaš taj jebeni nu metal slušat,oni nabacaju dva tri riffa(ak uopće znaš kaj su riffovi)i naprave shit,a ne pjesmu!Kao,oni će svijet učit metalu i ta sranja...I osim toga kak moš` bit` tak glp i reć da su Cannibali thrash metal I još napišeš TRASH pa mislim stvarno... i osim toga ona anketa sa strane o hard rock bandovoima to su ti sve nu metal pederčine a hard rock grupe su ti Led Zeppelin,Deep Purple,Uriah Heep,AC/DC,Eric Steel,Thin Lizzy,Royal Hunt,Van Halen,Areosmith,Black Label Society,Blue Oyster Cult,Killer Dwarfs,I Mother Earth itd. al ti si glup da najvjerojatnije nisi čuo ni za Zeppeline (Morgium 04.03.2006. 16:04)

Dobar blog (metalacc 04.03.2006. 17:09)

morgium boli me kurac šta ti imaš za reći...poserem ti se na led zepellin,deep purple...kakve grupe...hahaha to slušaju samo pederčići...acdc...hahah...to hardrock?...to je prije hardcock...:)) hvala bogu pa slušam metal a ne ta tvoja OLD SHIT sranja koja slušaju 40godišnjaci! de osramotio si se... (wrongturn 04.03.2006. 19:49)

pozdrav.... (mile 04.03.2006. 20:14)

morgium ac/dc??????? jel se meni cini ili je onom tipu nesto zapelo u grlu buahahahaha.....slazem se s wrongturnom OLD SHIT. (korn_18 04.03.2006. 23:12)

- 20:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • mjuza i ostali shit!






















    Free Website Counters
    Free Website Counters








Linkovi

  • slipknot_girl515
    Demon Hunter
    korn_18
    Vampire
    vampire_castle
    sonja
    jordisonka
    chiara
    cibalia
    hnl
    sanjolina
    petra
    lacuna girl

    evo šta slušam...

    ill nino
    dope
    coal chamber
    slipknot
    killswitch engage
    shadows fall
    bullet for my valentine
    lacuna coil
    evanescence
    my ruin
    drain sth
    sepultura
    soulfly
    kittie
    cannibal corpse
    murderdolls
    arch enemy
    hed pe
    machine head
    pantera
    biohazard
    deftones
    disturbed
    static-x
    the 69 eyes
    downthesun
    drowning pool
    fear factory
    hatebreed
    korn
    marilyn manson
    mudvayne
    mushroomhead
    rob zombie
    sevendust
    scars of life
    spineshank
    stone sour
    unloco
    chimaira
    devil driver
    kidneythieves
    raging speedhorn
    saliva
    mortiis
    the union underground
    american head charge
    nonpoint

    Eres parecido en todo lo que soy
    Sigo escondido
    Perdido es lo que estoy

    Lo - que no me deja ver
    Por - que no me serTu – eres igual que yo
    Espera lo peor

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi

    No he conocido todo tu dolor
    Sigo mal-sentido
    Y pierdo el control

    Lo - que no me deja ver
    Por - que no me ser
    Tu – eres igual que yo
    Espera lo peor

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi

    ...Y ya lo puedo ver
    Nacido sin querer...
    (No te encuentro)

    Yo si pienso en ti
    Yo si sueńo en ti
    No se si piensas de mi

    Yo si sueńo en ti
    Yo si pienso en ti
    No se si piensas de mi

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi.