ill nino rulllllllllllllllllllllllz!!!

utorak, 07.03.2006.

SOULFLY IN CROATIA!!!



Soulfly je u Zagrebu 03.03.2006. u Močvari....!!!
Mislim da je ovo drugi put da su u Zagrebu(možda se i varam,možda su bili još koji put!)
Soulfly je nastao kada je Max Cavallera do tada vocalist i gitarist vrlo popularne grupe Sepultura odlučio napustiti bend 1996g. Na turneji u Europi koji je promovirao album ROOTS. Izgleda najviše zbog ubojstva njegova posinka Dana Wells-a koji je ujedno bio i njegov najbolji prijatelj. Sepultura je od tada dosta izgubila na kvaliteti i ugledu,zamjenio ga je Derrick Green koji je odličan pjevač ali ipak nije mogao zamjeniti sjajnog Maxa,koji je postao ikona. Šteta što je Sepultura tako završila jer po meni su tada izdali najbolji album ROOTS.
Mjuza Soulfly-a imala je veliki utjecaj Sepulture kojoj su i najsličniji.
Soulfly je dosada izdao 5 albuma...Soulfly,Primitive,3,Prophecy,Dark Ages...teško mi je ocjeniti koji je najbolji. Soulfly je obilježilo i to što se vrlo često mjenjala postava benda,jedini je tu stalni Max.
Trenutno su u bendu Max Cavalera(vocals,guitars) Marc Rizzo(guitar) Bobby Burns(bass) Joe Nunez(drums)...Marc Rizzo i Bobby Burns su došli u bend za vrijem 4tog albuma ''Prophecy'' a Joe Nunez je bio bunjar i na albumu ''Primitive''. Inače Marc Rizzo mi je jedan od naj gitarista na svijetu stvarno čudesno svira što je potvrdio na albumu ''Revolution/Revoucion'' od grupe ''Ill Nino'' iz koje je i došao u Soulfly.
Od Soulfly-a imam prva 4 albuma ovaj zadnji još nisam imao prilike čuti. Uglavnom imali su jako puno gostovanja drugih pjevača na svojim albumima...cristain machado(ill nino)...corey taylor(slipknot)...fred durst(limp bizkit)...tom araya(slayer)...i mnogi drugi...
Inače volim latino bendove kao što su ill nino,sepultura,soufly,unloco...pa ako znate još koji dobar javite mi se...hehehe...eto to je to o soulfly-u nisam baš toliki njihov obožavatelj tako da mi se nije dalo baš puno pisati o njima vjerojatno vi koji slušate soulfly znate dovoljno tako da vam nedosađujem sa podacima koje već odavno znate...

zivijooo Soulfly!Jump Da Fuck Up!!!!!!!! (Black Ultras 666 21.02.2006. 00:40)

SOULFLY U HRVATSKOJ?!to se mora vidit,maxa cavaleru kak roka...aj pozz (Angelus 22.02.2006. 00:05)

Ima fora frizz... Dredovi su mu zakon. (zeko i potočić 22.02.2006. 19:19)

tricia ima naj glas! (zelja 23.02.2006. 18:40)

isssssuuuussss!!!!! vidjeh tvoj blog i zaljubih se :))))) zajebancija, offcourse... da.... ide se na koncert od soulfly-a naravno...ti namjeravash ich?? no...imamo identichan ukus za glazbu pa....zanima me dal mozhesh stavit koju svoju slikicu na blog ;))) ayda javish se prek sonjinog bloga :)) iva kc (smotana ko sarma :] 23.02.2006. 21:30)

ja bi na soulflyyyy....ali ne idem...ovu subotu sam u zagrebu...ali ono....sa skolom..javljam ti se sa informatike..ade byyeee (slipknot girl 24.02.2006. 15:04)

poslushlala sam bullet for my valentine i duboko ti ZAHVALJEUJEM kaj si mi rekel da ta grupa uopche postoji jer je GENIJALNA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (smotana ko sarma :] 24.02.2006. 20:04)

pozdrav od bloody ene s chata. :D (bloody ena 24.02.2006. 22:59)

BULLET FOR MY VALENTINE RULZ!!!! evo ja nabavio cijeli albuma sve pjesme su super!!! (wrongturn 24.02.2006. 22:59)

ooo koji cool blog!!!!! (opaljena deli 24.02.2006. 23:13)

uuuuu evo i mene...imaš puno obožavatelja/ica,ma znam ja da si ti svestran... :) nisam se dugo javljala jer sam imala puno posla...zaposlena cura...mislim ono...a tek joj je 14...ajd piši...pusa (vika 24.02.2006. 23:42)

p (vika 24.02.2006. 23:49)

o (vika 24.02.2006. 23:49)

z (vika 24.02.2006. 23:49)

z (vika 24.02.2006. 23:49)

z (vika 24.02.2006. 23:49)

e...nisi napisao dal i ti idesh na soulfly?? iii...da....jel znash od kud mogu skinut spotove od tears don't fall od bullet for my valentine, i am loco od ill nino i american beauty od (hed) p.e.?? da....nemam svoj blog pa odgovorish ili na svoj ili na sonjin... thx unaprijed :))) btw - od kud si i kolko imash godina? (iva 25.02.2006. 10:56)

evo da malo svratim do tebe aj i ti svrati malo do mene pozdrav......... (mile 25.02.2006. 12:53)

vidim da je moja draga iva bila aktivna :))) hehehe... (hed) p.e. ..... zakon.... (smotana ko sarma :] 25.02.2006. 18:26)

zhwalj (smotana ko sarma :] 25.02.2006. 18:26)

:] (smotana ko sarma :] 25.02.2006. 18:26)

e pa ja si mislim da sam ja emo........................... ........... (emo kid 25.02.2006. 19:54)

kuzhish ???? E M O ?! Pa sad.. jel to loshe il nije............? (smotana ko sarma :] 25.02.2006. 19:54)

imam novi blog, onaj sam sjebala !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (smotana ko sarma :] 25.02.2006. 20:32)

evo pravi link zaboravila sam ga promijenit u prethodnom komentaru (smotana ko sarma :] 25.02.2006. 20:35)

- 20:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • mjuza i ostali shit!






















    Free Website Counters
    Free Website Counters








Linkovi

  • slipknot_girl515
    Demon Hunter
    korn_18
    Vampire
    vampire_castle
    sonja
    jordisonka
    chiara
    cibalia
    hnl
    sanjolina
    petra
    lacuna girl

    evo šta slušam...

    ill nino
    dope
    coal chamber
    slipknot
    killswitch engage
    shadows fall
    bullet for my valentine
    lacuna coil
    evanescence
    my ruin
    drain sth
    sepultura
    soulfly
    kittie
    cannibal corpse
    murderdolls
    arch enemy
    hed pe
    machine head
    pantera
    biohazard
    deftones
    disturbed
    static-x
    the 69 eyes
    downthesun
    drowning pool
    fear factory
    hatebreed
    korn
    marilyn manson
    mudvayne
    mushroomhead
    rob zombie
    sevendust
    scars of life
    spineshank
    stone sour
    unloco
    chimaira
    devil driver
    kidneythieves
    raging speedhorn
    saliva
    mortiis
    the union underground
    american head charge
    nonpoint

    Eres parecido en todo lo que soy
    Sigo escondido
    Perdido es lo que estoy

    Lo - que no me deja ver
    Por - que no me serTu – eres igual que yo
    Espera lo peor

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi

    No he conocido todo tu dolor
    Sigo mal-sentido
    Y pierdo el control

    Lo - que no me deja ver
    Por - que no me ser
    Tu – eres igual que yo
    Espera lo peor

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi

    ...Y ya lo puedo ver
    Nacido sin querer...
    (No te encuentro)

    Yo si pienso en ti
    Yo si sueńo en ti
    No se si piensas de mi

    Yo si sueńo en ti
    Yo si pienso en ti
    No se si piensas de mi

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi.