ill nino rulllllllllllllllllllllllz!!!

petak, 03.02.2006.

KOMERCIJALA

Komercijala...Volimo ju ili ne?

Evo da se i ja malo bacim na ovu temu o kojoj svi pišete...
Što uopće smatramo komercijalom?! Da li to kada neki band odjednom postane jako popularan nakon nekoliko godina i par izdanih albuma...i kada napokon počnu prodavati svoje albume u milijunskim brojkama mnogi odmah kažu ...''ah koje sranje prodali su se i postali komercijala''
Ja priznajem slušam dosta tih ''komercijalnih bendova'' i šta bi sad to trebalo značiti...da se kao nekužim u metal ili tako nešto...pa ja sam prije slušao i death,trash i black metal,samo mi trenutno više odgovara nu-metal stil(za koji se smatra da je komerijalni metal).
Pa meni je glavno da je mjuza dobra a kao da je važno dali su oni prodali 50.000 albuma ili 5.000.000 albuma!
Mnogi pljuju po ovim bendovima umjesto da se zapitaju zašto njih slušaju stotine milijuna a te ''kao prave metal bendove'' stotinjak tisuća i tako slično...
Stvarno slušam svašta od Cannibal Corpse,Six Feet Under,Shadows Fall pa do ill nino,dope,coal chamber...i tako slušam od Black Metala,Death Metala do Rocka...
Komercijala ili ne je jako glupa tema!!! Neka svatko sluša to što voli a nek nepljuje po nečem drugom.
Ja npr. Nevolim Cradle of Filth(koji ja inače zovem Cradle Of Shit),Dimmu Borgir i slično ali nepljujem po tome...
Eto metal slušam oko 8-9 godina stvarno se mogu pohvaliti da sam slušao jako veliki broj bendova i raznih stilova metala i rocka. Šteta da kod nas u Vinkulji (vinkovci) nema nekakav kafić u kojem bi se puštala takva mjuza(tj ima jedan ali nije to baš ono što tražim...hehe) ali ajd preživit ćemo i bez toga.
Već sam navikao slušati ovu glazbu skoro samo kod kuće, u auto,nekad kod frendova i tako.
Nažalost se u gradu moramo zadovoljiti technom te fuckin' narodnjacima! Ali takav je život!
Ah...sutra idem do diska održava se sado-mazo show sa najpoznatijim hrvatskim manekenkama,napokon nešto masno! Eto da nas malo pohvalim u Vinkovcima vam se nalazi najveći i najbolji disco u Hrvatskoj....!
Enough said...for now...

''Te Amo...I Hate you'' by ''ill nino''

Te amo... I hate you
Te amo and I hate you
Te amo... I hate you
You always think that you are right

Everything you ever promised to not do you did
You fucked me up so just admit it
You are just another bitch and I know that you did it
How could you let us split in two

I was just another game so fuck you
There is nothing I could do
You're so tough, so bad, so cold
But now you eat your words

Don't try
Telling all your fucking lies
'Cause I
Make you eat your words and die

Itd...... Vaši komentari o komercijali??????????????????' Za ili Protiv

- 19:02 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • mjuza i ostali shit!






















    Free Website Counters
    Free Website Counters








Linkovi

  • slipknot_girl515
    Demon Hunter
    korn_18
    Vampire
    vampire_castle
    sonja
    jordisonka
    chiara
    cibalia
    hnl
    sanjolina
    petra
    lacuna girl

    evo šta slušam...

    ill nino
    dope
    coal chamber
    slipknot
    killswitch engage
    shadows fall
    bullet for my valentine
    lacuna coil
    evanescence
    my ruin
    drain sth
    sepultura
    soulfly
    kittie
    cannibal corpse
    murderdolls
    arch enemy
    hed pe
    machine head
    pantera
    biohazard
    deftones
    disturbed
    static-x
    the 69 eyes
    downthesun
    drowning pool
    fear factory
    hatebreed
    korn
    marilyn manson
    mudvayne
    mushroomhead
    rob zombie
    sevendust
    scars of life
    spineshank
    stone sour
    unloco
    chimaira
    devil driver
    kidneythieves
    raging speedhorn
    saliva
    mortiis
    the union underground
    american head charge
    nonpoint

    Eres parecido en todo lo que soy
    Sigo escondido
    Perdido es lo que estoy

    Lo - que no me deja ver
    Por - que no me serTu – eres igual que yo
    Espera lo peor

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi

    No he conocido todo tu dolor
    Sigo mal-sentido
    Y pierdo el control

    Lo - que no me deja ver
    Por - que no me ser
    Tu – eres igual que yo
    Espera lo peor

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi

    ...Y ya lo puedo ver
    Nacido sin querer...
    (No te encuentro)

    Yo si pienso en ti
    Yo si sueńo en ti
    No se si piensas de mi

    Yo si sueńo en ti
    Yo si pienso en ti
    No se si piensas de mi

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi

    No puedo vivir
    No quiero mentir
    Tu eres parte de mi.