Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

O MENI:

God:15
Visina:166 cm
Težina:54 kg
Željena težina:44 kg
Nadam se da će mi sve cure sa
sličnim problemom davat podršku!

Moja djeta:
Ujutro 10:00 samo čaj
uz stalno vježbanje!

MoJe LePtIrIcE...

Buca 18

She is always here...

I will be Anna

Nesretna i debela

Never thin enough

Broken doll

Sve se može uz čvrstu volju

Skin & Bones

Preko trnja do zvijezda...

Fiona*

anuška


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Just anna...
Želim postati ništavilo. Nitko,ništa. Želim biti rupa, antimaterija. Želim stati na vagu i ne imati ništa, ni grama. Želim još i manje. Želim minus. Želim imati svaki kilogram koji imam, ali u minusu. Ne želim više pričati koliko kilograma imam, nego koliko nemam, koliko mi fali da bi postojala. Ne želim da se brinu za mene jer sam blijeda, želim da me zaborave. Želim hodati, a da me ne vide. Da misle da nisam, ne postojati…
Želim biti samo kosti, u zadnjoj klupi, promatrati svijet kojem ne pripadam.
Težim za drugim sustavom vrijednosti. Sustav u kojem je najvrijednije ono što nije. Želim ne biti. Da vjetar puše kroz mene, ne oko mene. Da me odnese kao prašinu. Da udaram u druge ljude bez da oni to osjete. Želim ne biti…
Želim hodati po snijegu i ne ostavljati tragove.
Osjećam potrebu da postanem anđeo-savršena, da letim. Da sunčeve zrake prolaze kroz mene. Imam neopisivu potrebu za nepostojanjem.
Ja sam pro anna, to je sve što jesam i što želim biti. Samo anna, ne mia. Mia jede, ona nije tako čista. Ja želim biti anna, anna s čašom vode u ruci koju nemam snage ni držati.
Just anna…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bleeding...
Život postao mi grub
prolio mi krv, razapeo me na križ
polomio kosti, odrezao jezik
život postao je ples za koji ne znam korake
pa zapetljanih nogu hvatam krivi ritam
ali ne odustajem, borim se
skupljam snagu da ustanem
premda ne osjećam ništa osim boli
skupit ću snage da se nasmijem tebi u lice
jer smijeh u lice, kažu,
najviše boli...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nedjelja, 11.11.2007.

Mali uspjeh!

Uspjela sam skinut 2 kile!!!!!!!sretanCjeli tjedan sam gladovala ali sam za vikend prekršila dijetu i vratila jednu kilucryUBIT ĆU SE NEMOGU VJEROVAT KAK SAM GLUPA ludali nema veze od sutra je novi tjedan za još skidanja kila od sutra si postrožujem djetu ne jedem više kruške"pre kalorične su"od sutra jedem samo zelene jabukeyesjer ja jedino šta želim je biti mršava!!sad na žalost idem i pozdravljam sve koji me čitaju i razumiju!!!wave






| whispers of the past (15) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.