Ronaldinho 4ever

petak, 15.09.2006.

samo za nju....

nokissOvaj post pisem za ivanu jer sad slusam pjesmu bonnie & clyde i uvijek kad slusam tu pjesmu sjetim se nje i mene i trenutaka koji su bili super kada sam ju volio kao nikada a cak i kao loptu moram priznati koliko volim lagati i kad sam rekao da sam hodao s njom samo zbog oklade neko vrijeme da ali poslje ne jer sam ju zavolio bas jako jako puno i kad sam rekao da je kao i petra kurva uvijek sam mislio najbolje ali to sam govorio samo zbog svog bjesa.... volio sam i šiky ali ne kao ivanu jer je ivana prava cura kakvu treba traziti... i ako ja sada imam curu koju volim ali ona mene ne i kad to utvrdim pricati cu sa ivanom i sve joj reci pogledati ju u oci i sve joj reci ali bas sve i reci joj bas pravi razlog mog prekida nije zbog siky niti jedne cure ima bas jedan razlog. mislim da me je veza s njom spustila na zemlju i otkrila ponovu ljubav prema nogometu i stvarno mi je dobar uspjeh i koliko joj zelim reci hvala nikad nece ni znati i kad budemo pricali sve cu joj reci da se vise rijesim savjesti dajoj to moram reci ivana hvala....naucila si me sMySpace Layouts

MySpace Layouts

to znaci voljeti....nozalivenkiss i oprosti. MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

href="http://www.bigoo.ws">MySpace Myspace layouts

Myspace layouts

Layouts

myspace layout

myspace layout

ovo su tvoje....he he...winkmyspace layout

myspace layout

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

ova je slika cooollllMySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

a ova je naj najMySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

myspace layout

myspace layout

myspace myspace layout

myspace layout

layout

href="http://www.bigoo.ws">myspace
layout



e da jos nesto ja sam kreten posvadao sam se sa tajom bas sam krelac tajana sorrry moramo pricati MySpace Layouts

MySpace Layouts

15.09.2006. u 21:37 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Pa na ovom blogu cu vam opisati svoj zivot ukratko,sve dobro sto mi se dogodilo a i ono sto nije...