< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us


(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko koji voli gledat horore. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!

bgcolor="ffffff" align="middle" type="application/x-shockwave-flash" />



Image Hosted by ImageShack.us


Rbl grl
Lorena
Armando
Lindsay Lohan 3
Elle Woods fun
Lana & Lorena
Music girlie
Barbara
Veronika
Britney 81 fun
Beyonce Knowles fun
Ane
Gaystars
Reljić
Gradonačelnikova kći
Katee dizajn
Jurin FORUM

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Ime: Dora
Naj prijatelji: Zvjezdica, Lorena, Lana................
Volim: MATEMATIKUsmijeh, Tehnički, slusati glazbu(stranu) i mobitel
Mrzim: umisljene i dvolicne ljude, skrtice, bas i nevolim meso, ljude koji me živciraju,

Image Hosted by ImageShack.us





























































































subota, 05.01.2008.

U žIvOtU nIsAm ImAlA gOrI dAn

Hi people!!!!!
Evo napokon i ja pisem novi post. Niste valjda mislili da sam propala? Prema naslovu mozete zakljuciti da mi dan nije bio bas najbolji. Evo da krenem ispocetka. Kad sam se probudila lijevi dio vrata me toliko bolio da nisam mogla okretati glavu koja me cijela boljela,a uz sve to mi je bilo zloheadbangheadbang. Ako cujem da netko nije bas sretan i da mu dan nije bio bas neki pozeljet ce da se nije rodio. Naravno to nije bila bol koja samo tako prolazi vec bol koja traje citavi dan. Stalno imam osjecaj da ce mi glava eksplodiratipuknucupuknucupuknucu. Jedva cekam da dan zavrsi kako bi mogla otici spavati da vise neosjetim bolcrycrycry.Evo vam link pa ga posjetite ovaj tu.
Image Hosted by ImageShack.us


Idem ja, vi ostavite komentare da me glava i vrat vise nebole. smijehsmijehsmijeh
by: XxDoDaXx

Image Hosted by ImageShack.us17:24 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (58)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.