Komentari On/Off

  ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

blog je fantastican,zahvaljujem luciji,lucija najbolja si!!!!STVARNOOOOOOOOO je dobra , napravila mi je blog i sad bum ja pisala šta mi padne na pamet, nadam se da će vam se dopast!wave

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

O MENI:

IME: Ana
Prezime: rijetki su ljudi koji mi prezime točno zapamte ili napišu!
Datum rođenja:02.01.1994.
Hobi: sve pomalo,najviše ples, volim se ić šetat s frendicama,ić u kino , .....
Najveća ljubav: životinje , a od dečkiju netko meni poseban!

O FRENDOVIMA,GLAZBI,ITD...

TOP 7 FRENDICA




-HELENA
-LUCIJA
-GABY
-NIKA
-Kristina
-Valnea
-Paulina,Josipa,Anja R.



O MOJIM FRENDICAMA:

NIKA- super cura , ludo zaljubljena nutcerek,živahna, ima kondiciju(vjerujte mi!,trebate nju ulovit),mršava,lijepa,pametna..........thumbup
HELENA-fenomenalna cura, pametna, lijepa, okupirna težinom(proći će ju kad shvati da nije debela!) yesyes,traži plesnog partnera(a ak je zgodan možda se i zaljubi...) ...............thumbup
LUCIJA- super frendica ,rame za jadanje, podrška,lijepa , samouvjerena!...........thumbup
GABY-great friend, pametna, iskrena,zaljubljena(konačno joj je krenulo!!sva je sretna!) .....................thumbup
KRISTINA- dobra cura, uvijek svijetlo na kraju tunela, voli pomagati, traži plesnog partnera!,...........thumbup




O SAVRŠENOM DEČKU:
-zgodan
-smeđa kosa
-dobro tijelosretan
-simpatičan
Enrique
-kavalir(ne klavir!)
-mora bit u mene!!
..................

EVO SLIKICA MALO!!!!

OVO SAM JA!!
Photobucket

JA & GABY!!!
Photobucket

LU$Y!!!
Photobucket

ponedjeljak, 10.03.2008.

Bokić............

Ovaj vikend je bio nezaboravan! U subotu sam išla s Lucijom i Helenom u Cinestar. Bilo je predobro! Gledale smo Coverfield.Film je predobar! Preporučam ga svima!Bile smo od četri do pol sedam uključujući sladoled u MacDonald'su fino!Sve je bilo super dok nije došla nedjelja! Ujutro u 5 sam se digla da zauzmem kupaonu jer smo se dogovorili da u nedjelju idemo na skijanje u Tarrvizio! Sve je bilo super zabavno ,putem i tamo! No normalno ja nemogu izdržat ni jedan dan a da se nekaj ne desi! Gdje ću ja drugdje skijat nego po crnim stazama! I tak ja jurcam s tatom i bratom pol dana i onda uoćim neke zgodne frajere oko pola tri i počnem buljit prema njima ! Zaboravim ja da sam na crnoj stazi da je snijeg južni i gnjecav ! To sam ja mogu!! Jurila sam na zadnjoj strmini da ih stignem! I tad, preletim ja preko hupsera udarim lijevom stranom naočala u pod i nadijem si oko tak dobro da mi je odmah izašla šljiva!I To nije sve, danas ja se ujutro dignem i odmah bacim u dnevnu sobu na fotelju i nemrdam ni lijevo ni desno! Kasnije krenem se ja spremat za školu ja se jedva mogu pomaknut , sve me boli,UŽAS!!!!! Nakraju nisam išla u školu!Nije da se žalim al mi fakat nije svejedno! Leđa me bole za poludit! madnobang


| komentari (13) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.