MY SWEET CRAZY WORLD

Objavljeno: 08.08.2006., utorak

MOJ PRVI PPOST.........

HELLO PEOPLE.......napokon sam si i ja napravila blogach.....neznam kak ću ja to održavati al trudit ću se......moja draga maza će to meni urediti...da naravno da hoće......kako bi to rekla al ovo je baš super kad ti je dosadno pogotovo kad se vratiš s mora a u dosadnom zagrebu ni žive duše samo mrtav asfalt i stari fosili kaj šepaju po ulici i skapavaju........ne kužim te stare ljude pa kaj ne odu u dom ili negdje gdje me neće dizat u tramvaju sa sjedala...hello....danas neka baba meni počne sprehat kao da je ona stara da je vruće ma daj mrš koda meni nije.....danas je napokon prestala kiša....malo sunca u meni je probudilo želju za shoopingom...kupila sam si nove čarapice,hlače i šlape za po kući one ko plišani medo....joj......jedva čekam da mi se vrati moja mazica iz turske pa ćemo tulumarit svaki dan......dobila sam žulj na nozi od štikla......strava kak je to meni ogavno....bljuf.....možda ovak izgleda da sam još djetinjasta al nisam......samo me nekad uhvati .....hm..to je u zadnje vrijeme često....neznam niš tu radit ni slike stavit ma niš........malo izgleda možda dosadno al kaj vam ja mogu.......meni je baš guba....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.