< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari on / off

O meni i mom blogichu!

image hosting


Dobrodošli na moj blog!


Bokich...!!mah Ja sam Veronika, a zovu me Cvijet.wink Imam 11.godina, odnosno dvije, jer sam rođena na prijestupnu godinu (~heh~)naughty. Živim u svom divnom Slavonskom Brodu,yes gradu pokraj Save, u kući sa svojom family. Idem u 5. razred, i nisam baš nikakva ljubiteljica škole,nono osim što obožavam tjelesni... (smokinimamo zgodnog treneracerek) Obožavam musicu!!!thumbupthumbupsmijehthumbupthumbup Obožavam filmove!!!smijehthumbup Obožavam blog!!!thumbupthumbupsmijehthumbupthumbup

Moje best singerice su Rihanna,
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Shakira
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i još neke, sami ćete saznati... Volim i Pussycat Dolls
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i US5...rolleyes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Imam jako puno svojih dobrih pjesama,yes al mi se sad ne da nabrajat...zaliven Moji best actori su Orlando Bloomcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i Johnny Depp...smokin
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Obožavam Pirate s Kariba,thumbup jedva čekam i treći dio... Volim i Harry Pottera...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Inače, još idem i u glazbenu školu i sviram klavir. Obožavam druženje s frendicama...thumbupthumbupthumbupZanimljivo mi je pisat nove postove i stavljat nešto novo na svoj blog!cool Samo kadkad to baš i ne stignem...rolleyes Volim surfat mo internetiću i istraživat po blogovima...smijeh
U svom blogu ću Vam pisati sve i svašta!njami Nadam se da ćete se zabaviti i komentirati me,naughty i također upoznati se sa mojom malenkosti! Zato uživajte...!!!nutmahsmijeh

pozzz...pussseeekiss


My best friends


border="0"

kIk@ ~ ma, superr cura........legendaa........mala košarkašica.... Inače je........luda (u dobrom smislu), uvijek spremna za zabavu, pametna i jednostavno je moja najbolja frendica........ S njom se obožavam družiti i uvijek me oraspoloži........!


MySpace Layouts

iBi ~ ma, isto super cura........mala šminkerica........samo razmišlja o dečkima........ Inače je crazy 10 (također u dobrom smslu), obožava ekskurzije i pidžama partyje, super zna engleski, uvijek je tu kad ju trebaš...

MySpace Layouts

LJeRkIc@ ~ ma, također super cura........fora cura........zaljubljena...mislim, zauzeta........ Uglavnom je odlična, nekad je pomalo tužna, nekad prevesela, pametna (jako) i još jednom: in love!


MySpace Layouts

¤*°~DIS........!~°*¤









Nekoliko $ ZAKON $ blogova...:)

dis-eovke
Sentaa
mala sb-ovka
Dora
Lana & Lorena
Reljić
sistericin blog
mali
lollypoperica
by: gadura
*simpa dizajn*
awatari&awatari
lindsay4ever
Shakira girl4
k@rolin@
Better ever than
*~Mala punkerica-Roxy-Avrilka~*
_compton_girl_
Music girlie
Tena-Shusha
Marta
Blaža
Paula
ivkicaaa
rihanna42
gUCCI fAn
love is hurt
NeDoDiRIjIva
*...:::LEA:::...*
FORA ANA
SOPRAN
Beky
Buffy808
thinkpink
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Google.com
Bigoo.ws
Iskon.hr

SLATKE SLIČICE!

MySpace Layouts



blog layout




Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!


ImageChef.com - Create custom images


Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!


ImageChef.com - Create custom images


Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!


ImageChef.com - Create custom images


Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!


ImageChef.com - Create custom images


Get free graphics at BlingyBlob.com!


ImageChef.com - Create custom images


Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!


ImageChef.com - Create custom images


Get free graphics at BlingyBlob.com!


blog Layouts


Jako volim mačke, a posebno mačiće

blog Layouts






www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws





layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



MySpace images

MySpace images



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Image hosting

Image hosting



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



free image hosting

free image hosting



myspace layout

myspace layout



Myspace layouts

Myspace layouts



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Bigoo

Bigoo



image hosting file

image hosting file



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster

Friendster


petak, 20.10.2006.

...kakav da naslov napišem, de mi napišite u komentaru...

E, ljudi moji neka mi se javi onaj koji želi upavo ovakav tjedan:buđenje u pola šest, doručak:tjedan dana isti, ručak:i nemože baš proći, večera:svaki dan (kad kaže sestra:")griz ili juha", dosađivanje:120 sati, jedino što me mrvicu zabavilo su bile sapunice i moj (lažem, sestrin) mobitel, e, da, i nitendo sa samo jednom igricom i jednim nivoem. Aha...pogodite...bangbangbangbangbangbangBOOOOOOOOLNIIIIIIIICAAAAAAAA!!!!!!!!deaddeaddeaddeaddeaddead
E, sad, neka mi se javi onaj koji ne želi ovakav dan:uživancija!!! Uglavnom...Moja prijateljica Silba me pozvala na wellnes party! Kod svoje bake u jaccuzzi, vruću saunu, teretanu i na opuštajuću masažu! Aha...ne lažem vam! Možete samo biti ljubomorni...ili jedino da ju pitate da vas pozove.

Ovo ste svi zaslužili!


Za sad bi to bilo to!Pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzdraaaaaaaaaaaaaaavvvv!



| Komentari (5) | Printaj | ...kakav da naslov napišem, de mi napišite u komentaru... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.