Koliko je tvoje srce?

Jedno djetinjstvo, jedan zivot, jedno malo bice danas lezi i gleda kroz staklo prozora, prozora jedne bolnice. Bolnice koja mu ne moze pomoci. To malo bice nosi ime Viktor. Upamti ovo ime.

Na ovom svijetu postoje dvije vrste ljudi. Oni sa velikim srcem, spremni da pomognu djeci, i oni drugi.
Negdje pri kraju ovog clanka ces se svrstati u jednu od ove dvije grupe. Hoces li odvojiti malo svoga vremena, novca, poslati email, okrenuti telefon, ostaviti poruku na svom ili tudjem sajtu. Ili ces se praviti da mozes da zivis sa sobom znajuci da nisi nista ucio da spasis jednog sestogodisnjaka.

Tisuće nas vodimo normalne zivote, i cesto zaboravimo koliko smo sretni sto smo zdravi. Nazalost mali Viktor koji ce u kolovozu napuniti sest godina nije te srece, Viktor je obolio je od tumora nadbubrežne žlijezde koji se proširio na koštanu srž.

Viktor danas lezi na Hematoonkološkom odjelu Pedijatrijske klinike Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu. Njegov slucaj se u Sarajevu ne lijeci. Klinika u Njemačkoj koja je u proslosti uspijesno lijecila slicne slucajeve ocijenje da ce troskovi izaci na oko 250.000 eura, koje njegova porodica nema.

Kada skupimo prvih 100.000 eura obecali su da ce ga primiti.

Mala grupa nas (koja svaki dan raste) se zainatila i odlucila da malom Viktoru pruzimo sansu kako god znamo i umijemo. Mi se nadamo da ces biti jedan/a od nas. Da ces veceras leci u krevet sa osmjehom zadovoljstva ponosan/a na sebe, znajuci da si pomogao/la spasiti zivot jednog djeteta.
Kako mozes pomoci Viktoru?


Viktorova slika od prije mjesec dana

1. Najednostavni nacin su pare

Svi koji mogu i žele pomoći dječaku Viktoru mogu to učiniti uplatom kreditnom karticom (klikni na donate dugme) ili uplatom na račune izlistane u desnoj koloni.

2. Asociraj se sa Viktorom u svim svojim elektronskim komunikacijama sa drugim ljudima

Ovo se odnosi na email, IM, forume, blogove. Dodaj na svoj email (IM, forum, blog) potpis:
Spasimo Viktora!!!
http://saveviktor.com

ili sta god mislis da ce raditi najbolje (prevedi ako zivis ili komuniciras sa inostranstvom).

2. Pomeni Viktora i ovaj sajt u svakoj komunikaciji sa ljudima uzivo ili preko telefona

Jednostavna pomena Viktora u obicnoj komunikaciji moze pokrenuti citavu lavinu. Jednostavnom matematikom mozes svatiti sta ce se desiti ako svako od nas pokrene bar 10 ljudi. Neki od vas se ustrucavaju da urade ovo jer im zvuci kao MLM prevarantske seme, ili se jednostavno stide. Upamtite sta radimo ovdje. Spasavamo jedan sestogodisnji zivot, i ja nemogu da zamislim nekoga ko se stidio nakon sto je uspio da tako nesto uradi. Probi led, reci svima.

3. Navali se prijateljima poznanicima u medijama na kosti

Ako ti ili tvoji prijatelji imaju sajtove, blogove ili forume pisite (ili iskopiraj ovaj tekst) o Viktoru i dodajte likove na sajtove. To je jednostavno i ima veliki efekat.

Ako znas nekoga u novinama, radiju, televiziji ili bilo kom drugom mediju naklati im se nakosti dok ne osiguras da bar pomenu Viktor i ovaj sajt. Ako neznas bas nikoga, evo ti prilike. Iznenadices se koliko ce ti ljudi otvoriti vrata kada svate da cinis nesto iskreno i plemenito.

4. Napadni veliku lovu, izganjaj JackPot i postani Viktorov heroj

Ako radis u velikim firmama pitaj ih da li imaju fondove za doniranje, ispricaj i o cemu se radi. Samo najbezosjecajniji nece pomoci sestogodisnjem djetetu.

Kljuc da ovo uspije da nadjes nacina da se u isto vrijeme povezes sa neprofitnom organizacijom koja ce propustiti 100% tih para Viktoru. Razlog zasto se to mora uraditi je da velike firme odbijaju od taksi donacije i mora sve biti zvanicno. Mi smo pokrenuli u US otvaranje fondacije za Viktor. Ako znas dosta o ovome (radio/la si sa non-profit-om prije) ili si u drugoj zemlji i spreman/a si da uradis isto kontaktiraj nas da udruzimo snage.

5. Naklati se postojecim fondacijama na kosti

Ako znas nekoga u fondacijama, pitaj ih sta mogu da ucine za Viktora i ne prihvati ne za odgovor. One su osnovane da bi pomogle ljudima, obicno vec imaju fondove i sta moze biti vaznije od zivota sestogodisnjaka.

6. Jacaj ovu komunu na sve moguce nacine

Ostavljaj komentare da sajt sto vise ozivi. Sto vise novih clanaka vise ce se ljudi vracati da vidi sta ima novoga. Sto se vise ljudi vraca vise sansi da ce pozvati jos vise ljudi ili konacno uplatiti nesto za Viktora. Matematika je jednostavna, netreba nam cudo, sve sto treba je da svako uplati bar nesto, koliko to god malo bilo. Makar bila suma koju potrosis za svoje kafe za jednu sedmicu.
Pocetak jednog divnog druzenja i akcije zbog koje ces osjecati ponos

Nazovi prijatelje i reci ima da dodju na Viktorov sajt. Posalji na njega i nase ljude i strance, i prijatelje i neprijatelje, znane i neznane. Nemamo puno vremena. Svaki sat je dragocijen. Svako od nas sam nemoze puno uraditi, ali svi zajedno mozemo napraviti cuda.

Upamti jedno: sto veci broj ljudi zna za ovu nasu borbu sa bolescu malog Viktora, veci ce broj ljudi pomoci. Ne ustrucavaj se da kopiras ovaj text na nasem ili stranim jezicima guras ga gdje god stignes. Stavi ih sve pred test, test koji ce ih svrstati u one koji nemaju srca i one koji ce spasiti jedno bice, jedan zivot i jedno djetinjstvo i otici zadovolji u krevet te noci znajuci da su uradili dobro djelo.

Hvala ti sto citas ovu recenicu, ja znam ako si stigao/la do kraja ovog clanka da ti srce i zelja da pomognes rastu sve vece i vece, jer na kraju ostaju samo pravi ljudi.

Uradi nesto ovog trenutka, ne cekaj
.


23.07.2006. | 18:38 | 0 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


fallen from somewhere....

SPASIMO VIKTORA!!!

...beštijičine mudre misli...

...childhood reminisce...

...izgubljena...traži se...

...između sna i sna...

...Jednaki smo!...

...koraci snova...

...mysteries...

...oba lica ljubavi...

...slijedi trag anđela...

...takav je život...

...tHiS cRaZy WoRlD...

...zarobljena leptirica...


Oprostite...

Oprostite što nisam savršena;
moje su misli nestalne,
a duša neuhvatljiva...
Robujem onome što je ljudsko,
prolazno i precjenjeno...
Ne tražim da budem shvaćena,
ne tražim da me razumijete,
tražim tek svoj kutak svemira,;
da otvorim dušu,
da prostrem srce,
da dopustim mislima da polete do visina.....

Oprostite što nisam savršena;
ja sam tek čovjek;
malen i neznatan;
neprimjetan pod kapom svemira.....


The favorite ones...

Naposletku

Naposletku,ti si dobro
znala ko sam ja
otkud sad te suze, moja mila
rekla si da se za to
cak brsljan ne hvata
zalud izguzvana svila

To je tako
ne pravi od tuge nauku
mani svetlo na sledecem bregu
okopnice moj otisak
na tvom jastuku
kao jezuska u snegu

Razbicu gitaru
crn je mrak ispunjava
odavno se svoje pesme bojim
pomera u meni neke gene Dunava
pa ja tecem i kad stojim

Ali opet da l' bi ikad
bila moja ti
da sam vojnik u armiji ljudi
rekla si da bas
ne umem novce brojati
i da je nista sve sto nudim

Naposletku, ti si navek
znala da sam svirac
brosic sto se tesko pribada
da me moze oduvati najblazi Nemirac
da cu u po reci stati
da se necu osvrtati nikada

Redas po vitrini fini porculanski svet
al' ja sam figurica bez ziga
pazi to je bajka sto ti pada
na pamet
fali ti bas ovaj cigan

Tek u jesen otkriju se
boje krosanja
sve su slicne u leto zeleno
naposletku ti si dobro
znala ko sam ja
cemu suze lepa zeno

Draga moja, ti si navek
znala da sam pajac
moj je sesir satra pomicna
usne, tice-rugalice
a u oku tajac
da sam kaput sa dva lica
da sam Gospo'n propalica
obicna

Naposletku, ti si navek
znala da sam svirac,
brosic sto se tesko pribada,
da me moze oduvati najblazi Nemirac,
da cu u po reci stati,
da se necu osvrtati,
nikada...

Divlji badem

Vrteli se tockovi mog bicikla,
gde god je stao taj rulet bese premija,
smakla se o stepenik njena stikla,
nekad su pogledi bili cista hemija...

Dobro je pocela nedelja,
poslednje pripreme za maturu,
virili smo u daljine puni nade.
Preko gimnazijskog bedema,
ko pravi dekor za avanturu
prosuo je nezni purpur divlji badem...

Poneli nas vetrovi ko maslacke,
jedni su leteli lako, drugi padali,
i curice su postale prve macke
a losi djaci odjednom svetom vladali...

Sve mi je odlicno zvucalo
dobro sam stajao tih sezona
ljuljale me oci sirom promenade.
A nju sam sretao slucajno,
uvek je s pogresnim bila ona
ali znao sam da sanja onaj badem...

Stane sve u strofu-dve u baladi,
pustinja proslih minuta i ova zrna sad,
i pred treci refren vec nismo mladi,
usla je nedavno sama u kafe Petrograd...

Suvise tajni u ocima,
u zlatni okov je prstic pao,
molio me dugi pogled da je kradem.
Dovraga, kafa je gorcila
al taj sam ukus od nekud znao,
probao sam jednom davno
divlji badem...

Jos ne znam kud' s tobom

Dok me dira, dok me ljubi
tvoje usne osjecam
dok mi prica, gubim rijeci
tvoje lice zamisljam

Kako letjeti s nekim
kad su ti slomljena krila

Jos ne znam kud' s tobom
ni kud' bi sa sobom
jos tesko je budit' se pored nje

Dok me grle, njene ruke
kao lance osjecam
dok me dira, dok me ljubi
tvoje lice zamisljam

Kako letjeti s nekim
kad su ti slomljena krila

Jos ne znam kud' s tobom
ni kud' bi sa sobom
jos tesko je budit' se pored nje

Kao Titanik plovim
dignut iz mracnih dubina
hodam tiho k'o srna
sto je vec ranjena bila



eXTReMe Tracker
Free Site Counters