S.V.A.Š.T.A.






STISNI :D



Counter
Counter







Image Hosted by ImageShack.us

za LOVESICK:
Image Hosted by ImageShack.us
tražila si da stavim pa evo :D
za tebe :D


CHUCK NORRIS:
Image Hosted by ImageShack.us
CHUCK NORRIS RULZ!!!




















K.O.N.T.A.K.T.I.
MSN-->cryinforhelp@hotmail.com

ICQ--->226-669-105

MAIL-->cryinforhelp@hotmail.com

IksDE xD

16.08.2006., srijeda

naslov

i tak...
da...

tak mi je dosadno ovih dana...
užas...
mrzim to...

al dobro. barem me sestra ne živcira jer je otišla u zagorje, a vraća se u petak :(

kak nemam inspiracije ovih dana... grr...
al sam se ipak natjerala da napišem nekaj.. :D
al nebudem puno tog pisala...

erm da...
jučer smo ja i dellilah bile u bočarskom.
i odlučile nas dve da odemo dole do save.. i našle neki puteljak tam koji vodi skroz do save.
čak je možete dotaknut tam.
i onda svo skužile da smo kod THE mosta :D
i dellilah je bila presretna :D

i stanemo ja i ona ispod THE mosta, i prođe vlak. woow. prepale smo se. lol.

i skužila onda ja poslije da ima jedan mali puteljak do kojeg moš doć skroz gore na prugu...

i ja kažem njoj da odemo na prugu, al ona nije htjela jer smo morali proć kroz jako nisku travu, a ona se bojala da joj skakavac ne iskoći iz trave...
pa sam ja ošla sama na THE most..

i dođem ja skoro do gore, i onda još jedan vlak prođe. i opet sam se ja prepala.

i dobro, dođem ja gore i sad se mogu pohvalit da sam bila na THE mostu :D
i idem se ja vratit do nje, i poskliznem se na kamenje. lol. to samo ja mogu, al dobro. ostala sam živa i nisam pala :D

i nismo uspjele slikat THE most jer je dellilah crkla baterija na fotiću, i ona ga je nekak uspjela upalit, al se onda zbloko :S
al budemo ga slikale kad odemo tam drugi put.

ajde to je to od mene.

do slijedećeg puta pozz

- 21:26 - reci nekaj (33) - ubi drvo - možeš zakeljit na zid :)

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv