<body> no inspiration - .girl with broken smile. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pazi kud hodaš, da ne pregaziš moe snowe.


*Helena.
*prezime nie bitno
*12 i pol god.
*Murter
*znatiželjna
*humoristična
*voli pjevati
*svira klavir
*nemože bez swog laptopa. xD
.Avril. Paramore. Aloha from hell. Green Day. Nickleback. MCR. AC/DC.
woli: priatelje.glazbu.swoi žiwot. swoi mob i laptop. i puuno toga shto nemože imati.
newoli: školu. neke ljude. kad dobiem jedan.grrrrrr.
fejs.msn.myspace. imam. pitaj.

i am who i am and who i wanna be.
Image and video hosting by TinyPic

CREDITS

base code: blogskins

no inspiration
srijeda, 11.03.2009.

hey. eo napokon nowi post. mislim da neču wishe pisat tako duge postowe.
al nikad se nezna. xD.
dosadno mi je. zašto? neznam. možda imam problema. ma neee.
helena je samo hepi. zbog čega? e toe tajna. its a secret.
al uwijek mie dosadno. kad mi neče bit dosadno. kad?
uwijek kad upalim laptop, stanem. što da radim? fejs, msn, blog? a neznam.
s tim se bawim swaki dan. dosadilo mie. al nemoite se brinuti. neču brisat blog.
ja ga wolim. al i sama mislim da bi trebala što manje wremena trebala
provesti na laptopu. neznam. al swaki sat stanem i kažem si: još cu pet minuta ostat na netu.
i tako swaki dan. i sat. OMG! Pa ja sam totalna owisnica o netu. Priznajem
da nemogu bez kompa. Kad sam bila i Zadru, sriča da mie frendica imala komp, pa što
bi ja naprawila da ga nie imala? što? e pa nitko nezna. čak ni ja.
Trebala bih na odvikavanje. xD al neželim. neznam zašto. to je jednostavno tako.
ajoj. a šta če se dogoditi kad odem u srednju? ah. pa ja neču moć bit na netu!
pa to nie normalno. ja ču umrijeti prvi dan kad budem bez kompa.
Kod mene nema nema srednje škole. Najbliže mie u Šibeniku. al tamo znam da neču
ići. Maybe u Split il Zadar. šmrcc. Al ima josh do srednje shkole.
a što bi ja bez njega laptopa? wjerojatno bi sad bila mrtva. ma zezan se. xD
heh. Ja nikad neznam što da napišem za nowi post.
Pa se mislim, mislim, mislim, mislim, mislim i MISLIM pola sata što da napišen.
i još neznan. Onda mi se jawi Lea na msn. i onda se dopan s njom misleći još
što da napišem. I tako dođe dewet i pol sati uwečer, i onda tek počmem pisat post.
jednostawno neam inspiracije. trebam inspiraciju. al kako da ju dobijem?
ahh. mislim dae owo THE END of this post. xD.
pozz



| 33 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.