<body> .girl with broken smile. - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pazi kud hodaš, da ne pregaziš moe snowe.


*Helena.
*prezime nie bitno
*12 i pol god.
*Murter
*znatiželjna
*humoristična
*voli pjevati
*svira klavir
*nemože bez swog laptopa. xD
.Avril. Paramore. Aloha from hell. Green Day. Nickleback. MCR. AC/DC.
woli: priatelje.glazbu.swoi žiwot. swoi mob i laptop. i puuno toga shto nemože imati.
newoli: školu. neke ljude. kad dobiem jedan.grrrrrr.
fejs.msn.myspace. imam. pitaj.

i am who i am and who i wanna be.
Image and video hosting by TinyPic

CREDITS

base code: blogskins

petak, 20.02.2009.

ei ljudeki...
meni je kao uobičajeno dosadno. ok. moglo bi se reći predosadno.
al sutra neće bitii dosadno.. idem kod frendice u Zadar
prespavati za vikend. xD. weeeee. jedva čekam.
Ići ču sama busom. Valjda ću samo slušat mjuzu na slušalice
jer će mi bit dosadno.
al u nedjelju su maškare a ja neću bit tamo.
Zato što ću bit u Zadru. al dobro. Naš razred
ima super masku. Moj razred će bit gusjenica- Ruksi. xd.
Ja nebi swejedno išla u Maškare ni da neidem u Zadar.
Nebi mi se uopće išlo. Neznam, neam volje.
ahh. Po cijeli dan slušam mjuzu. Neznam zašto.
Danas sam bila kod ortodonta.ajmeee.
Nisam sigurna dal ću nosit aparatić. Ja mislim da ću morat nositt.
al dobro.
gibam sad. moramm. inache bi josh pisala
al jednostavno nemogu...
pa idem. bye



| 32 | Komentiraj | Isprintaj | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.