< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

likovi



Free Counters





Free Music

Free Music



Free Music


my best friend
ane i tea(antea)
ivancica i tika
dokica
cigla
blog posvecen jednom rokiću
ovo je blog najbolji moj i od mojih prija

ĐIĐI-MIĐI
Idu haso i mujo u šumu,di sritnu indijance.Oni ih uvate i daju im dvi mogućnosti:oćete li SMRT ili ĐIĐI-MIĐI.oni kažu pa ne želimo umrit,Ajmo mi điđi-miđi i indijanci ih guzili,guzili i guzili,puste oni njih.Nakon dan-dva evo njih opet u nekoj drugoj šumi i opet sretnu indijance,Oni njih opet uhvate i pitaju ĐIĐI-MIĐI ili SMRT?????a oni će u aj điđi miđi ..opet ih oni guzzili,guzilli i guzili.i opet oni njih puste.opet nako dan susretnu se i indijaci pitaju ĐIĐIMIĐI ili smrt,a oni ce smrt!a indijaci kazu ĐIĐI MIĐI DO SMRTI!

chat box:







about ja

free image hosting

free image hosting



kazu da se zoven iris,
kazu da zivim u jednom velikom gradu sa 10 stanovnika : drveniku...
kazu da volin:jednog decka,sebe(naravno),frendice & frendove,
best friend,faunny family,rhcp,rock,i takoder sve sto vole mladi.....
kazu da nevolin:skolu,dosadne ljudelud,cajkenamcor,umisljene,tokio hotelnono
nastavnike...,
kazu da slusan:uglavnom rock,
kazu ako zelite nesto vise saznat od meni da citate postove!
MOJ MSN JE:peppersica4ever@hotmail.com

myspace

myspace





Get your own glitter and more at BlingyBlob.com


SLIKE

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 16.12.2007.

nestrpljiva san

bangja san vam toliko bil nestrpliva da san morala pocet pisat novi post.u mene vam nema nista nova jako san sretna sto je ovo zadnji tjedan ovog polugodista.cool u subotu smo slobodni pa tri tjedna .jupii.....belj.pa moj najdrazi blagdan Božić a nova godina(2008)joj ma da neprican o njoj.obozavam ta topla jutra ispunjena srecom,veseljem....itd.(ja znam da vi sada misli te da san luda )jednostavno bozicno jutro je nesto najljepse u jenoj godini.a i volim vrijeme pred bozic kada se kiti bor,prave kolaci,sadi psenica...itd.sretan.ja san svoj bozicni dar vec dobila al necu vam otkrit koji je.ljudi sta vi mislite tko ce pobjedit u big brotheru:maja,arsen,vedran ili kreso.odgovor ostavi te u komentarima.ja sam promjenila dizajn i pjesmu ode na blogu nadan se da ce vam se svidjeti bas je odlicna za pjeva

- 00:23 - Converse Love... (0) - print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.