Sve što smijete znati o meni!!!
Ime: Denis
Datum rođenja: 7.10.1990.
Crkva čiji sam član: BC Mošćenica
Moj e-mail: dnk3@net.hr
Ime oca: Tata
Ime majke: Mama
Najdraže jelo: đubrek (čt. burek)
Najdraže piće: voda
Broj prstiju na lijevoj ruci: 5
Cura: Šta je to??? (čt. nemam)
Visina: oko 187cm
Širina: Nije bitno
Boja očiju: plava
Promjer oka: normalan
Vrlina: Nikad čuo!!!
Mana: predugo blejanje u comp
Hobi: blog, bubnjevi
Česta dosjetka: "A grom ga zatuk'o!"
Najdraži smajlić: naughty
Najdraži vicevi: kratki, glupi, aforizmi
Najgore jelo: gljive, mlinci
Najdraža deklinacija u lat. jeziku: prva
Najčudnija riječ: pipitrl (oslonac)
Najdraži predsjednik: predsjednik zgrade
U nogometu navijam: za loptu
Karike =)
Moj myspace:
www.myspace.com/denis_papak

Ove osobno poznajem:
Mario
Stephanie
Maja
Tamara
Ela
tihy

Ove osobno ne poznajem:
homeless
neno
mirta
agape
triptih
lili
feba
maina
:) (:
dada
Biblog

Neke kršćanske stranice:
BC Mačkovec
Sion-web
krscanstvo.net
soulsaver

Ja i sve

Objavljeno: 21.05.2006., nedjelja

Zelena dolina

Danas(čitaj:danas) smo mi mladi iz crkve u Mošćenici malo bili u Zelenoj dolini na roštiljadi i sportskim aktivnostima(nogomet). Pa onda da nešto rečem i o tome
Kopirano sa službene web stranice ZD:
U središtu Hrvatske, 70 km južno od Zagreba u Sisačko-moslavačkoj županiji na cesti Petrinja-Glina-Karlovac nalazi se Zelena Dolina. Prostor Zelene Doline obuhvaća ne samo prekrasnu dolinu nego i lijepi brežuljkasti i šumovit krajobraz, kroz kojeg teče bistri, nepresušni potok. Kristalno čista voda, svjež zrak, tišina prirode samo su neke od stvari koje su potrebne za dobar odmor od svakodnevnog života prepunog briga i problema. Zelena dolina svojim sadržajima nudi mnogo više od fizičkog odmora Vašeg tijela. Zelena dolina za Vas nudi nešto posebno, nešto novo, nešto što će definitivno promijeniti Vaš život na bolje.
Originalna ideja o Zelenoj dolini seže još u daleku 1968. godinu. Od tada do danas mnogo se toga događalo. Puno je ljudi mirno odmaralo i pronalazilo smisao i pravu radost života. Mnogi mladi ljudi uživali su u raznim sadržajima. Puno se toga i radilo, uređivalo, i preuređivalo. No, na žalost rat nije mimoišao Zelenu dolinu. Jedan dio objekata je stradao u ratu, no Zelena dolina ne ostaje u prošlosti, ona ide dalje... i čeka tebe da postaneš dio njene budućnosti.
Vizija projekta je sveobuhvatna i obuhvaća različite segmente, počevši od samog početka to je obnova. Ideja je da se kroz zajednički rad ljudi uključeni u rad zbliže kao jedinstvena zajednica i tijelo Kristovo. Prostor oko ZD suočen je sa brojnim problemima. Projekt ZD ne može riješiti sve te brojne probleme, no ono što definitivno može a i mora, jest ljudima pružiti nadu, ponuditi im prave i neuništive životne vrijednosti i dati im odgovor na smisao i svrhu života.

Sad malo ja:
U Zelenoj dolini se inače održavaju ljetni kampovi za mlade. Prošle godine je bio 6. kamp za redom. Meni su ti kampovi ostali u najljepšim sjećanjima, a pogotovo onaj na kojem sam predao svoj život Kristu. Upoznao sam hrpu ljudi, a s nekima sam još i danas u kontaktu. Inače se možemo naći i na kestenijadi i na raznim druženjima. Nažalost, ove godine tog kampa neće biti. Ne znam točno zašto, ali ga neće biti. A što ja tu mogu??? Nisam jedini koji žali za time.

Eto vam pozdravčina!!

- 22:01 - ovdje klikneš da komentiraš (4) - ovdje klikneš da isprintaš post - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv