. . . ik & ea . . .

ponedjeljak, 18.12.2006.

E! novi post


AH. ŽELIM NEŠTO LIJEPO ZA BOŽIĆ. UVIJEK SAM GOVORILA SA SE ZA BOŽIĆ DOBIVAJU MATERIJALNE STVARI, DOK SU ŽELJE ZA NOVU GODINU NEMATERIJALNE JELTE.
E PA SAD HOĆU OBRNUTO!! ODABRANI ĆE ZNAT O ČEMU GOVORIM!!
A JEBIGA... HVALA KAIRI! HVALA EEKANU! HVALA! I HVALA MOME MALOME ISUSU KOJI ĆE MI POKLONIT VVVVVVVEDRANA. VALJDA ĆE ME VEDRAN MOĆI RAZUMJETI I SHVATITI... KAD ME VEĆ OKOLINA NE MOŽE. A SAD IDEM UČIT, IDEM BITI DOBRA DA MI MALI ISUS VRATI NEŠTO ZA ČIM SRCE ČEZNE... ČEZNE PA SE ZEZNE...

PAPA

ironija: NEMA
kategorija: SPORT

ea :S

- 09:33 - Komentari (13) - Isprintaj - #

nedjelja, 03.12.2006.

Bez cenzure. Ne čitajte između redaka

NJET! kaže Isus i krene plesati samba rumba ča-ča-ča.
U isto vrijeme Mare Milin navlačila je najlonke preko face ne bi li sakrila svoju zaljubljenost. Ali psssst ššššš pssssst, {MARE MILIN SE ZALJUBILA}. Neobično važno. Jelte. Da...!

{Kad bi naše prijateljstvo ovisilo o vremenu i prostoru, onda bismo, svladavši vrijeme i prostor, upropastili i naše bratstvo! Svladamo li prostor, ostaje nam samo ovdje. Svladamo li vrijeme, ostaje nam samo sada. Zar ne misliš da ćemo se na tom putu, između Sada i Ovdje, ipak povremeno susretati?}

Daklem. Želite li naučiti živjeti?

Post scriptum. Svaka sličnost sa stvarnim osobama je slučajna :P

ea

- 02:57 - Komentari (20) - Isprintaj - #