. . . ik & ea . . .

petak, 23.06.2006.

A jebiga...

Ah… Pa da napišem par rečenica skromnog mi mišljenja o…

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Nikad nisam nešto pretjerano favorizirala nogomet, ali onda kada on postaje najvažnija primarna stvar na svijetu, neophodno je steći kakvo-takvo mišljenje…
Fora su mi naši bijeli dresovi, tim više što igrači u njima na zelenoj travici izgledaju kao čedne ovčice.
Uglavnom, Srnu za nacionalnog heroja! Srnu za najseksi lika na travi, mislim… da! Jebeš ti onoga Šimića kad ne može onu ušminkanu glavicu podignuut po metra… Ma koji Beckham, koji Šimić, Srna gazi. Ne, ja nemam ništa protiv manekena, meni je on baš kewl, ali jebote, s onom anđeoskim fejsom, lagano preplanuo i s plavim očima odskače od standarda oznojenih nogometaša izgorenih faca. Ah… No dobro…
Prednost ili ne, one dosadne reklame sad će sigurno malo kalmat. I onda se pitaš koliko Karlovačko ima love da si priušti u najskupljem terminu u prosjeku tri reklame u minuti…
Čini mi se da su ove godine Kockasti dosegli vrhunac svoje opsjednutosti nogometom. Simpa je vidjeti navijačke uzorke svuda naokolo (budi se domoljublje jel'?) ali preperverzno je jadnom Tovaru nabiti kapu i obojati ga nešto a la zebra, doduše u crveno-bijeloj kombinaciji. Ok, Tovar nije fulo, ali ako si ljudi face već pituravaju, mogu se pobrinuti da crvena boja bude striktno crvena a ne roza, pa da sve skupa ne podsjeća kao reklama za T-com…
Srna, ženi me! Oh ne, ne gajim ja simpatije prema Srni jer je zabio gol… O ne, i Kovač ga je zabio. Kad smo već kod toga, Kovač mi je nekako, nekako fuj, al nema veze…
Onaj Tomas, o kako ga ne spomenuti. Tomase o zaboga što ti loviš po zraku onom rukom?! Ah… muhe? Ne! Pobjedu? A ne ne... Trebaju ju zaslužiti. Mi svojom igrom definitivno je nismo zaslužili… Ne ne, ali Dario plah ko Srna…
I sad kad je ova cijela euforija prošla, mogu slobodno reći da, osim silnog skakanja tlaka, svjetsko prvenstvo ima i te kakvu prednost. Individualna želja za pobjedom, za probitkom hrvatskoga nogometnog imena veže nas sve u jedno masu s istim osjećajima, i jednu neraskidljivu masu koja vrlo brzo zaboravlja na probleme i zdušno sa se znoji za postizanjem svoga cilja!

Ajde sad sam izbacila bijes i odoh potražit bratovu majicu koju mu je nekoć hajdukovac Srna potpisao…

ea

- 00:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #