. . . ik & ea . . .

utorak, 25.04.2006.

Hej Ju, pick up this yellow flower ! Oh, slomila sam si ružičaste naočale...!

Čitanje Prvo

Znam da si svatko sam kuje sreću...
Znam da svatko ima svojih 5 minuta...
Znam da optimistični ljudi gotovo uvijek izvuču deblji kraj...
Znam da se suze ponekad i pozlate...
Znam da se poklonjenom konju ne gleda u zube...
Znam da se dosljednost i vjernost ponekad i isplate...
Znam da je trnovit put do zvijezda...
Znam da za ljubav treba imat dušu...
Znam da ono izvana nema nikakve veze s onim iznutra...
Znam da Zna da ja Znam da on Zna...
Znam da 'nema zivota od sjećanja'...
Znam da vrijeme ne postoji već je ono samo još jedna velika zabluda...
Znam da daleko od očije nije i daleko od srca...
Znam da nije svako zlo za zlo...
Znam da neznam što da mislim...
Znam da je ovo sve samo rezultat mog trenutnog raspoloženja...
Znam i gdje mi je ostao 'život'...
Znam da nesmijem biti osjećajna...
Znam da trebam biti kewl...
Oh...pa ja i jesam kewl...


Čitanje Drugo

Odavno nisam ja, kao ea, napisala koje pametno slovo. Zar ja govorim pametne stvari?! Ne... Ok!
Jučer
sam se osjećala tako kewl, ali da me nije razljutio blog editor moji mi nije htio objavit post već ga je izbrisao bila bih sretnija... Oh...Kewl. Kewl. Kewl sam jer me istodobno jedna te ista stvar i neizmjerno veseli i uvijez iznova izbacuje iz takta...Za one koji me super znaju (ik i... možda Kaira) danas ću si već nabaviti nove ružičaste cvike, a za one druge, hm... ja sam hepi. Da, a kako i ne biti hepi uz sve ove nacionalne ispite koji nam dolaze i državnu maturu i sve tako to. Jučer je pedagogica nama prvašima rekla jednu vrlo važnu činjenicu. Što će se dogoditi ako ne pristupimo jednom od nacionalnih ispita?! Jednostavno, bit ćemo siromašniji za jedno iskustvo koje nam taj ispit nudi! Ahhhhhh, jedva čekam. Go nacionalni ispiti, go!! Uh, ja nisam ozbiljna, ja se zezaaaam. Ok? Je! A kako samo primamljivo zvuči : Slijedeći tjedan imam samo u utorak nastavu! Jeeeeej!!! Ali... Ja bi u školu, kmeeee...! No ok, imam još samo mjesec i kusur dana za usavršavanje svoga znanja i onda...i onda...ljeto. Vou!
Ah... kewl sam i jer sam jučer nosila svoju žutu košuljicu koja mi je rastjerala oblake, i one nebeske a i one druge. Moja sretna košuljica. Jučer sam i sa Patkom degustirala nove bijele Rum Kuglice... Koji filing kad ih zagrizeš a ono ti se rum razlije po cijelim ustima... Ok, ima ga samo 6% ali tako je fin... Kul. Kewl. Omg!!! Ali kušajte ih svi, ou jea, svi !!
Da, kewl sam i jer sam uspjela sjebat dva programa za slušanje muzike samo zbog nekog fora programa koji...ah...koji...neznam... Ugl, imam i treći tako da ću sad, pretpostavljam, moći slušati Siddhartu, ili pak TSP... Slušaaaaaaaa mi se neeeeeešto, hoooooooću normalam progrrrrrrrram... Kmeee! Oh...
I zbog svega toga ja sam hepi. Moram biti hepi!!
Jučer sam se tako osjećala kewl.

O da, zaboravih, Velikitapirumata, gracias mucho za one informacije o Sh...


Čitanje Treće

Ah, jel li postoji čitanje treće. Ova riječ treće mi tako nerealno, nemoguće zvući. Treće, treće... Ah, nikad neću biti lingvist, ili lektor. Tekstovi bi bili puni grešaka zamo zato što mi pojedina riječ ne zvuči milo uhu... Ou jea! Da... Nego, htjela sam reći... Što se tiće riječi, moram smanjiti upotrebu rijeći ah. Definitivno. Ali htjela sam još nešto reći! Ah, znam, i danas se osjećam tako kewl. Kewl je taj osjećam.Jučer sam se osjećala kewl. Danas je novi dan. I danas se osjećam kul. Zašto? Zato jer do ure popodne moram pročitati 4 lektire. Oh, dobro, ne 4 i ne danas, ali kad već svoje vrijeme trošim na pisanje posta koji je već trebao biti objavljen (shame on you, blogu.haer) bilo bi fino od mene da se usput malo na internetu informiran o (ne)pročitanim lektirama... Zato jer se ne odvajam od neta i laptopa... I zato jer mi je supač lako u školi... Zato jer mi frend nije uspio nabavit snimku siddhartinog koncerta. I zato jer nisam bila u Firenzi... I zato što će se danas ponovo sjebat da bi navečer ponobo bila sretna... Eto, ja se osjećam tako jbno kul... Iskorištavam ironičnu sreću koju mi je donijelo proljeće... Eto... Bilo kako bilo, svaki dan mi je kewl dan, sve dok ne nestane razloga... koji... pomalo ide... u... leprša... odlazi... možda zauvijek... u vjetar!

Danas se osjećam jbna kewl. Loše. Totalno.

ea

- 09:54 - Komentari (24) - Isprintaj - #