< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

pa...ovdje će biti napisane tek neke pojedinosti iz
mog slatko-gorkog života...moći ćete i vidjet sa kakvim se ja glupostima
opterećujem, npr. ljubav, škola!! enjoy ...
myspace


myspace

Stuff for your blog!



MySpace Layouts

MySpace Layouts




blog layouts

blog layouts


layout for myspace

layout for myspace




blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



image hosting

image hosting



blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts

Linkovi

st patrick's day images

st patrick's day images



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
BLOGOVI KOJE POSJEĆUJEM :

jeja
muha
keta
hanza
diddy
juka
sonja
blesava

miha
dann



image hosting

image hosting



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts

malo o meni ...

ja-za vas Ika,
a oni koji me poznaju znaju
kak se zapravo zovem
mjesto u kojem živim-lekenik
a živim s-starcima i dva brata
škola-2. razred 1. ekonomske
u Zagrebu
razred-ma legende, stvarno
su super
horoskop-
škorpion
st patrick's

st patrick's


ljubav-slobodna
a godina imam-16
muzika-slušam sve, osim opere,
jazza i sl.-jedna stvar
bez koje ne bih mogla živjeti, pa eto stavljam malo i tekstove omiljenih
pjesama
volim-svoju familiju,svoje društvo,
čokoladu,crvenu boju,muziku,
izlaske, jednostavno sve što vole ljudi mojih godina...
ne volim-ma ima toga dosta....
moja želja-postati psihijatrica... hihi
najveći bed-kad skupim dovoljno
hrabrosti napisat ću...
moje društvo koje mi je najveća podrška
-jelena,karmela,
katarina,andrej,daki,
antonio,edita,tena,
maja,marko,almir,
ana,joža,ivan,sonja,
matej,mario,mihaela.....



JELENA-moja SEKA koju
nemam-
hvala ti što si uvijek uz mene kad nitko drugi nije
i što me trpiš ovakvu kakva jesam,jednostavno,
hvala što postojiš...
-jojim te-
KARMELA-također je uvijek uz
mene i uz ostale
velika podrška-jojim te-
KATARINA-uz mene je uvijek
a i dosta me
savjetuje u vezi ljubavi-i tebe jojim-
SONJA-uz to stvorenje se stvarno
možeš dobro
nasmijat čak i kad ti se sve ruši-jojim i tebe-
TENA-možda se ne družimo jako
puno, ali ju ipak volim
MAJA-ne znam ju jako dugo ko
druge, ali ju svejedno volim,ma zakon je


curke moje, hvala za sve, i za to kaj me
trpite ovakvu kakva jesam,
a ne tražite od mene da budem savršena...JEDNO VEEELIKO HVALA...
VOLIM VAS, MADA TO MOŽDA NE POKAZUJEM DOVOLJNO


blog Layouts

blog Layouts




blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



image hosting

image hosting



blog Layouts

blog Layouts



image hosting

image hosting

image hosting

image hosting



blog layout

blog layout



blog Layouts

blog Layouts



image hosting

image hosting




blog Layouts

blog Layouts



images

images



images

images



blog Layouts

blog Layouts



blog

blog



blog images

blog images



blog layout

blog layout



blog

blog



blog Layouts

blog Layouts



Myspace

Myspace

petak, 08.12.2006.

haj..

mah
mislim da već po naslovu možete skužit da sam u totalnom k...
toliko se toga dogodilo..
odakle da počnem?? :(
u školi nikad gore ocijene nisam imala..ne mogu vjerovat da sam takva..
ništa mi ne ide..nono
ama baš nijedan predmet...
to se i da nekako riješit, valjda..
kad hoću nešto ispravit zatiltam...jednostavno ne znam što se sa mnom događa..
ajde da ne učim, onda bih znala zbog čega su mi takve ocijene, ali učim, trudim se..
očito ne dovoljno...
idući tjedan .. 7 ... fucking testova...
ma..neću više o hebenoj školi..
frendici se dogodilo nešto strašno...
prije tjedan dana..
ma ne mogu pisat o tome koliko boli...
samo želim da zna da sam uz nju...
saznala sam danas, kad sam bila na kavi s frendovima da se ne zna ni di se nova godina slavi..
tam gdje smo trebali slavit, ne smijemo ili tak nešto..
ma...nemam riječi...
o ljubavi vam ne moram ni pričat...
nikad ništa..
tak će mi valjda bit uvijek..
«sama kao list na vjetru»..
okružena s par ljudi kojima je stalo do ovog uvenulog lista..(mene)
«lista» koji je izgubio vjeru u sebe...
i treba nešto da krene dalje...
ev slušam baš placebo, suze mi teku niz lice i tako...
ne želim da ovo koga baci u bed, ali pročitajte post barem reda radi..
nabacite koji mali, kratki komentar..
da znam da ste još tu...
hvala i za one komentare...
nisam čak napisala ni post za rođendan...(18.11.)..
neću reć da je bilo super na proslavi, ali bilo je ok..valjda...
i sad imam napokon 16 godina...
morat ću mijenjat adresu bloga...
ali bez brige, bit ćete obaviješteni..
i tako ljudeki moji...
uživajte mi..
joji vas vaša mona..
bolje rečeno..CRNKA S PLAVOM DUŠOMyes
kaj nije tak bolje???
pus-pus
kisskiss



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>