< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

pa...ovdje će biti napisane tek neke pojedinosti iz
mog slatko-gorkog života...moći ćete i vidjet sa kakvim se ja glupostima
opterećujem, npr. ljubav, škola!! enjoy ...
myspace


myspace

Stuff for your blog!



MySpace Layouts

MySpace Layouts




blog layouts

blog layouts


layout for myspace

layout for myspace




blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



image hosting

image hosting



blog Layouts

blog Layouts



blog Layouts

blog Layouts

Linkovi

st patrick's day images

st patrick's day images



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
BLOGOVI KOJE POSJEĆUJEM :

jeja
muha
keta
hanza
diddy
juka
sonja
blesava

miha
dann



image hosting

image hosting



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts

malo o meni ...

ja-za vas Ika,
a oni koji me poznaju znaju
kak se zapravo zovem
mjesto u kojem živim-lekenik
a živim s-starcima i dva brata
škola-2. razred 1. ekonomske
u Zagrebu
razred-ma legende, stvarno
su super
horoskop-
škorpion
st patrick's

st patrick's


ljubav-slobodna
a godina imam-16
muzika-slušam sve, osim opere,
jazza i sl.-jedna stvar
bez koje ne bih mogla živjeti, pa eto stavljam malo i tekstove omiljenih
pjesama
volim-svoju familiju,svoje društvo,
čokoladu,crvenu boju,muziku,
izlaske, jednostavno sve što vole ljudi mojih godina...
ne volim-ma ima toga dosta....
moja želja-postati psihijatrica... hihi
najveći bed-kad skupim dovoljno
hrabrosti napisat ću...
moje društvo koje mi je najveća podrška
-jelena,karmela,
katarina,andrej,daki,
antonio,edita,tena,
maja,marko,almir,
ana,joža,ivan,sonja,
matej,mario,mihaela.....



JELENA-moja SEKA koju
nemam-
hvala ti što si uvijek uz mene kad nitko drugi nije
i što me trpiš ovakvu kakva jesam,jednostavno,
hvala što postojiš...
-jojim te-
KARMELA-također je uvijek uz
mene i uz ostale
velika podrška-jojim te-
KATARINA-uz mene je uvijek
a i dosta me
savjetuje u vezi ljubavi-i tebe jojim-
SONJA-uz to stvorenje se stvarno
možeš dobro
nasmijat čak i kad ti se sve ruši-jojim i tebe-
TENA-možda se ne družimo jako
puno, ali ju ipak volim
MAJA-ne znam ju jako dugo ko
druge, ali ju svejedno volim,ma zakon je


curke moje, hvala za sve, i za to kaj me
trpite ovakvu kakva jesam,
a ne tražite od mene da budem savršena...JEDNO VEEELIKO HVALA...
VOLIM VAS, MADA TO MOŽDA NE POKAZUJEM DOVOLJNO


blog Layouts

blog Layouts




blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



image hosting

image hosting



blog Layouts

blog Layouts



image hosting

image hosting

image hosting

image hosting



blog layout

blog layout



blog Layouts

blog Layouts



image hosting

image hosting




blog Layouts

blog Layouts



images

images



images

images



blog Layouts

blog Layouts



blog

blog



blog images

blog images



blog layout

blog layout



blog

blog



blog Layouts

blog Layouts



Myspace

Myspace

srijeda, 09.08.2006.

što je to prijatelj???

može li mi tko reći???
mislila sam da je prijatelj onaj...
-koji je tu kad ga najviše trebaš..yes
-koji će ti barem malo vratiti osmijeh na lice kad ti je najteže...yes
-koji se neće uvrijediti i naljutiti na neku sitnicu..yes
-koji sluša tvoje navodne probleme čak i kad su njemu sve lađe potonule..yes
a za neke to mislim i dalje i hvala vam na tome...


razmišljam tako i shvaćam da jedino jednoj osobi u potpunosti vjerujem i ona zna tko je to!!hvala svima za sve,ali samo mi recite i neću vam više izać pred oči..bolje i tako nego da se svako malo netko ljuti...zar ne??!!želim jednom izaći van i uživati,a da se netko sutradan ne ljuti na mene,jel to moguće???!!!!nono
volim vas sve i nemojte misliti da sam u nekom bedu,naprotiv,sad mi je lakše jer znam kakvim sam ljudima okružena....pusa svima....kiss



p.s.ovo se ne odnosi na nikoga posebno da se odmah zna,ali ja u svojim postovima pišem ono što osjećam sviđalo se to nekome ili ne...



| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>