by:plushydesign. picture:deviantART.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

swe swe swe swe...i jesam li rekla sweee

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

°°AbOuT Me°°

iMe:gLoRiA

pReZiMe:NiJe zA JaVnOsT
rOđEnA:27,11,1994

GoDiNe:IzRaČuNaJ SaM

šKoLa:PeTaR PrErAdOvIć
wOlim:
-GlAzBu
-jEdNoG DeČkA..
-ZaMoRcA XD
-ObItElJ
-sWoJe fReNdOvE
-swOj kReWeT
-SwE KoJi mEnE WoLE LoL
-aMo jOš jEdNoM Da wOliM-Lo***
-ČoKoLaDu
-MmMmMm kOlAčE
-I To bI BiLo tO

Ne WoLiM:
-uMiŠLjEnE LjUdE
-bAhAtE LjUdE
-OnE KoJi oGoVaRaJu GrRrR
-OnE KoJi Me MRzE Pa i Ja nJiH OnDa
-A MoJu pTiCu kOjA mE BuDi ajMeEeeeEe
-CaJkEeEeEeEeEeEeEeEe
-mUšKe šMiNkeRe BlJaKkKk


SlUšAm:

-KoRn
-R.H.C.P
-ArTiC MoNkEyS
-eVaNeScEnCe
-LiNkIn PaRk
-H.I.M.
-nIrVaNa
-MeTaLlICa
-PlAcEbO
-JAmEs bLUnT
-iTd....

MoJi FrENdOwI:
-IvA
-PaTrI
-pAuLa
-aNdReA
-dIjAnA
-PePe
-aNdReA Ž.
-kOkY-MoJ BeSt fReNd =)
-DoMi
-MaKy
-DoMe
-DaReN
-RoKo
-lOkY
-DoMaGoJ
-MaTeJa
-AdRi
-AnDi
-IvAnA
-DoRiS
-sRy KoJe nIsAm sPoMeNulA AlI swI zNaTe dA WaS Ja wOlIm
-E Da OnI KoJi sU PoSlIjE nApIsAnI dA Se NeBi uVrIdili
NiSTe nIs MaNje WazNi


XD XD XD mejbi am litl boring XD XD XD
ali nema weze-pročitajte..

A-Artic monkeys
B-Bob Dylan
C-Cranberries
D-Dido
E-Evanescence
F-Franz Ferdinand
G-Goo Goo dolls
H-Him
I-Ian Anderson
J-Jamelia
K-Korn
L-Linkin Park
M-Marilyn Manson
N-Nirvana
O-OneRepublic
P-Placebo
R-Red Hot Chili Peppers
S-Silverchair
T-Tatu
U-Urban XD
V-Ville Vallo
Z-??

- - -OpEt jA sA SwOjIm sLiKaMa XD- - -

Smile

smile

Photobucket

:)

blondes

© °°AnD AlL I WaNtEd wAs LoVe°°


ponedjeljak, 26.05.2008.

.HeLoU.HeLoU.

Heyy ljudi mojiii..jesan vam nedostajala aa..eh da ja vama ispričan šo je bilo zanimljivog..hmda.ako je bilo ičega jer je moj lajf pre pre dosadan i niša mi nedaju da radin..so...mozda je zanimljivo to šo san se kupala al ni to nije neš iako je more PREEEDOBROO..i iako jedan cerek ima PREEEDOBREEE pločeice.mmmm.kmeeee.kako je zgodan u jbt...finonaughty.a ja u kaznama....zaliven kmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.ja (NI)san zlocestaa rofl kme =( i jos se sad nemogu kupat puknucu jebote poludit cu aaaaaaaa kako je ovaj swit neposten prema nama.jbt kad pogledas koliko je nesretnih ljudi.PUNO.PUNO. i meni ovoga na komp dolaze cilo vrime virusii grr.burninmad tak da.post nije dugacak jer moran ic jer san u FAKING KAZNIII..eo sad slusam nes and even your hope is gone move along move along.eda kad bi to bilo tako sve bi bilo lipo i krasno al NIJE tako da..idem ja papa.wave.



| kOmEnTs. (4) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.