...Tokio Hotel...I just love Tokio Hotel...espacially Tom...

ponedjeljak, 24.07.2006.

The new post; 4 in 1

Odmah na početku ne smijte se naslovu.Naime ovo će bit malo duži post pa vam to i najvaljujem.

Evo jučer nisam pisala post, al sam se stvarno dosađivala.Srećom moja naj-frendica Ela pozvala me je vani i tako smo išli zadirkivat dečke...bilo je super...joj ja idem vam s Elom na more tako da vas do sutra navečer neću komentirat, al nema veze komentirajte vi mene, please! Eto prvi dio ovog ovog malo dužeg posta je svršio.

____________________________________________________

A sad ću vam staviti slike naših dragih i predragih Tokića..........

Image Hosted by ImageShack.us
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kako je medeni, medeni
Image Hosted by ImageShack.us
Al meni je ova najslađa slika Toma koju sam ikad vidila...ma, ma pogledajte samo...ah past ću u nesvjest!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Pa malo Billa; na ovoj slici mi je premedeni......
Image Hosted by ImageShack.us
Malo Gustavko
Image Hosted by ImageShack.us
Georg
Image Hosted by ImageShack.us
Tokići na broju
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Ipak ću stavit još malo slika:
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Malo Billa
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting

Slike iz Pariza
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting

I to bilo od slika to!!
___________________________________________________

A jeste vidili oni skandal šta se dogodio 15.7? Ono kad su počeli napadati naše Tokiće, pa su jedva ušli u hotel??????? Evo ovako ovi članak sam drpila s ovog bloga, nadam se da se ne ljuti.

"Georg i Gustav su uspješno došli do hotela, ali kada su Bill i Tom izašli iz auta fanovi su poludili. Nakupilo se možda više od 300 "poludjelih" fanova. Jednostavno je bilo nemoguće doći do hotela. Odjednom je netko od fanova počeo napadati Billa i Toma. Toma su gurnuli na zid, a Billa su čupali za kosu.

Tu sad nešto neka fanovka govori, baš i ne znam najbolje prevest, ali evo nešto: „To što sam vidjela bilo je grozno, jedan od fanova je povukao Billa za kosu, iako mu ništa nije bilo vidlo se da ga boli. A ni Tomu nije bilo svejedno. Kako je izašao iz auta gurnuli su ga na zid."

Tom i Bill su bili u takvom šoku da su brzo pobjegli. Billov bodyguard Zaki primio je Billa da ga zaštiti
od fanova. Bodyguard i Bill bili su gurnuti na staklo auta. Tom je gurnut na zid a Billa su fanovi vukli za kosu."

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us





__________________________________________________

Sigurno ste čuli da se snimio novi spot 'der letze tag' pa ću vam stavit par slikica (umanjene)

Image Hosted by ImageShack.us
Moj Tomcerek
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Ostale slike pogledajte ovdje:

Slike spota DER LETZE TAG

No pazite ima ih preko 200!!!!

________________________________________________

To bilo to, nadam da vam ne smetaju umanjene (ne, ne) ostavite mi puno komentara jer to svakom blogeru puno znači!!!!!!! KISSSS
- 10:04 - Komentari (53) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.