Karlovac!....izvor moje tuge, ljubomore...ah..

Ma ljudi šta da vam kažm...kao što i piše u naslovu.... bili smo mi u Karlovcu na tom plesu...ja nisam nastupala nego moja je grupa išla kao podrška našim starijim curama koje su nastupale...Ma bile su izvrsnethumbup šta da vam kažem, ali...kad je na redu bila Rijeka sa svojim Flejmicama (neznam kak se piše)...ja sam zinula!.eek..Prvo su ih najavili da će otplesati koreografiju uz pjesmu od Britney Spears.bang.mi se pokočili, ali kad su one stale i to počele...mi smo gledali u čudu, usta nismo zatvarali, i onda u jednom trenutku pzove kao ta glavna svoje pijatelje a ono viš dolaze ženske i kad su opalile hip-hop...onda sam tek umrla..dead.čovječe šta bi dala da tak plešem.nut..a što je najbolje tu su koreografiju same izmislile i s njom su 3. u Europi (valjd)..nakon njihove koreografije sam stvarno počela plakat.no.ja i ova Sara što je u našoj grupi....nemoš vjerovat. A kad su izašle van mi sam u njih gledali, već me bio i sramota...ma lude su...nemogu više o ome pisat...baca me u bed.headbang.aj suosjećajte se sa mnom...komentirajte ovo molim vas....POOSA OD LJUBOMORNE!!!!

27.11.2006. ...19:43 Komentari (19) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi