VJERUJ U LJUBAV JER LJUBAV JE SVE,VJERUJ U LJUBAV NE ŽIVI BEZ NJE!!!!!!!

srijeda, 27.09.2006.

MAMA,MAČKE I ŠKOLA NAGLAVAČKE...i još neke popratne stvari...:)

Dragi moji blogeri,prošlo je puno vremena(bar za mene)od zadnjeg posta,
jer sam naprosto ovisna o mom blogecu......
mislim još mu i tepam.....lud
i tako kontam ja,šta ću pisat,kad nemam šta...
i tako ja živim iz dana u dan,a stvari se polako dešavaju pa ču kreniti nekim redom:

MAMA;A ŠTO TT TO RADIŠ:

"Obrij me majko motornom pilom"ili"zemljo otvori se",
česte su riječi iz mojih usta kada netko u školi spomene posao moje drage majčice....
LJudi moji ona vam je ni manje ni više nego GINEKOLOG........
ma mislim nije nu ništa loše(plača pogotovo)......rofl,
ali molim vas da profesiju ne mješate sa školom pogotovo u mom razredu, u mojoj prisutnosti......ma da vam pojasnim:svu tu kašu vam je prije dva tjedna zakuhao moj bivši nastavnik iz biologije i kemije i mamin bivši razrednik....RADE...
naša tema je za ovaj tjedan:građa i funkcija spolnih organa....
a on vam se,biser svijeta,sjetio da moja mamica,doče u moju školicu,u moj glupi razredić
pričati o SPOLNIM ORGANIMA,
a mi joj trebamo postavit pitanja....hehehehehheadbangheadbangheadbangheadbangblablamadpuknucu:
burninmad:eekeeknutblablaludzujorolleyescoolcoolpuknucu
a što drugo nego:ZEMLJO OTVORI SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEbang
Koji pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..........i tako jedne večeri u MALOJrofl
prepirci,vračali smo se doma.....

TKO SI TI?

...i penjem vam se tako ja uz stepenice,
kad ono neki ku..bip...leži na tepihu......skupim hrabrosti....priđem bliže...
kad ono malamalamalamalamala maca leži na tepihu totalno pitoma i pogleda me nekim cool odjebaus pogledomcool
samo što nije počela pjevat:odjeb je lansiran,
lagano lansiran.........lalalalala.......
sagnem se ja pomazim je,a ona ko blesaava počme mjaukat.......bože,svaštarolleyes
uveli smo je u kuču,
a onda je išla za menom i pregledala sve sobe.......legla tati ispod nogu na kauču i zaspala.....
večeras je treča noč da dolazi,i ustanovili smo da ne zna jestilud
zna samo lizat,pa je šopamo paštetama,a loče mljeko ko luda......
moj stari je zaključio da je netko:"odčupo od sise".....puknucu
mislim........ono......
još joj je dao ime mimi i rekao je da je bolesna,jer je tako rekao dida,
jer stalno mjauče i jer ne zna jest,jer je netko ODČUPO od majkine sise........
majka se pita gdje je preko dana i priča gluposti kako je mačka tajanstveni fantom......ili
neki agent koji nešto traži............al nek joj bude.........
brat je rekao:"ahaaaaaaaaa"za mačku i nastavio svirat gitaru....
a svaki put kad je taknemo pranje ruku........
"jer je bolesna"kaže stari............ona je ležala ispod tatinih nogu...možda i zato,kako kaže"smrdi na pljesanj",,,,,ma nemoj.....

MA TU JE...MA ZNAŠ.....DOMAČI OVAJ NIJE.......MA DOBRO AJ UPILAJ ME...............

ja sam budala rekla majki da bolje znam čirilicu od matematike i da mi treba pomoč,na što je ona rekla"ma stani,samo da ponovim ovo,da znam kad me sutra u razredu budete pitali u razredu"i podsmjehnula se......
-"obrij me majko motornom pilom......
zamolila sam je.......
ona mi je poćela objašnjavat matematiku...........
derala se kako mi je bilježnica ko da je krava prožvakala,
i lupila me po glavi kada je na jednoj stranici pročitala
:"umrit ču,zaspat ču......."
srala je nešto kako sam dekocentrirana,da su mi samo prištiči u glavi,
da me nema nikako doma i još neke riječi čije značenje nisam razumjela......
u biti,ja sam shvatila to iz matematike,
a ćvoruga na glavi več polako prolazi..........
tata je sve te glupe riječi ponovio za starom,
a ja sam rekla da joj se prestane uvlačit u guzicu,jer ga još malo ni dizalica neče moč izvuć.....stara se podsmjehnula,mačka je prdnula,stari poludio,
ja izbacila mačku,
a stara se na stolici previjala od smjeha............ludludlud
što drugo reči nego da smo crazy....................

to bi bilo to...javim vam se brzo....
POZzZzZzz ikiss od iiivvveee........

27.09.2006. u 23:30 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





BOK,JA SAM IVA,A OVO JE MOJ BLOG GDJE UBIJAM DOSADU I PIŠEM SVE I SVAŠTA O SEBI,SVOM ŽIVOTU I DOGAĐAJIMA U NJEMU!!!KISS&POZZ

Ovo su moja dva blogerska ljubimca:
MySpace Layouts

MySpace Layouts


sladkani i sladkana,pa jedan poZzzZzZzZzz od njih

E i još nešto:
MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



IMA:Iva
PREZIME:Marinović
DATUM ROĐENJA,GOD.:14.12.1992
NAJDRAŽE GRUPE,PJEVAČI:Evanescense,rhcp,
urban,divlje jagode,laufer,ekv...
NAJ PJESME:srce(naj,naj),zemlja,voda,
my immortal,svjet za nas,by the way...
HOBI:pisanje pjesama,sviranje,tj.učenje gitare,
spavanje,zazanje,druženje,valjanje gluposti...
PRIKE:Toni,Batko,Matko,Marević,Bobo,Pavo,
Hrvatin,Nini,Piskać...
PRIKATELJICE:Slavica,Mia,Martina(ćići),Tea,
Marinela,Marija,Marina,Gilja,Šarija,Nena,
Martina M,Manuela,Marta,Izabela,Miha,Rinea
RAZRED:VIII @
DRINK,SMOKE:ovisi,,burninmad
bangnamcorsmokinheadbang






MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



:SRCE:
.........neće doći na jesen,kada otpada lišće
neće doći na zimu kad je sneg........
nije imala razlog,nije imala kada da ostane,
da ostane kraj mene.....
kraj mene.............
da li da verujem u to.....
da li da verujem u to...aaaa.........

MySpace Layouts

MySpace Layouts



OTIŠAO SI!!!!
Nakon svih tih poljubaca i vrelih noći,
ja opet čekam kad češ doči!
Otišao si kad sam te trebala najviše,
ljudi me tješe da vrijeme sve rane briše!
Odakle ti pravo,da me iskoristiš tako,
nisi se ni pitao hoče li meni biti lako,
otišao si a još si tu,
u svakoj suzi,srcu,u snu!!!
Zbog tebe me stah neke nove veze,
pored tebe su svi drugi bez veze,
al uvjek kada prođem cestama tvog dalekog grada,
gorko ću zaplakat i sjetit se jednog GADA!!!!!
Za čovjeka koji me naučio voljeti...
By:iiivvvaaa
MySpace Layouts

MySpace Layouts



ZAUVIJEK TVOJE...
Još uvijek u tamnoj noči,
znam da vidiš moje oči,
i ne možeš se sjetiti koje su boje,
ali znaš da am rekla da su samo tvoje...
I kad ih zatvorim,u maglama sivim,
još uvijek vidim tvoje lice kojem se divim,
al se bojim da če tvoj lik
nestati kao zadnji krik...
krik od bola,jer kada oči otvorim,
tvoj lik se u prah pretvori...
By:iiivvvaaa

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





MySpace Layouts

MySpace Layouts


HEH,I MI ĆEMO SE JEDNOG
DANA PRISJEČAT EKSKURZIJE!!!
POZDRAV PLESAČIMA!!!!thumbupthumbup


Get your own countdown at BlingyBlob.com


MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MyMySpace Layouts

MySpace Layouts

pace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts


BUDALO,SKUŽI VEČ JEDNOM!!!!
I TEBI SE MORA SVE NACRATI!!!!!cerekcerek

UVJEK SVE TI OPROSTIM...
Ne vjeruj usnama dok ljube,
laži samo slatke će ti reć.
A za njima na jastuku od tuge,
blijeda sjena tek,kraj tebe će leć.

ne opraštaj suzama dok teku,
rijeke laži to su duboke.
Pregazio još ih nitko nije,
od ljubomore,val te prekrije...

REF:
Ja nemam snage ni hrabrosti,
da te ne volim.
U oči da ti pogledam,
i da ništa ne osječam,
jer sve i da te ne volim,
i da na te ne mislim,
ja uvijek sve ti oprostim....
a ne bi smio....

Ne opraštaj suzama dok teku,
rijeke laži to su duboke.
Pregazio još ih nitko nije,
od ljubomore,val te prekrije....

REF:
Ja nemam snage ni hrabrosti
da te ne volim,
u oči da ti pogledam,
i da ništa ne osječam,
jer sve i da te ne volim
i da na te ne mislim,
ja uvijek sve ti oprostim,
a ne bi smio.....x2

By:tuti fruti band

ČETRNAEST PALMI:
četrnaest palmi na otoku sreče,
zalo po kojem se valja val,
i moja draga obasuta cviječem,
leži kraj mene sretan,sam ja...

četrnaest palmi se nadvilo nad nama
sa žala šumi zapjenjeni val,
a moja draga obasuta cvijećem,
strasno me ljubi,dretan sam ja...

četrnaest palmi sad više ne raste,
žalom se više ne valja val,
a moja draga obasuta cviječem,
nije kraj mene tužan sam ja...

al nema veze što palme ne rastu
i što se više ne valja val,
i nema veze što nema moje drage
sa drugom sutra sretan bit ću ja.....
By:daleka obala


MySpace Layouts

MySpace Layouts





za sve ljubitelje harrya...LUDO.....




Your Years at Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry
Name
Age
House
Family Line
Dated Narcissa Malfoy
You are well known for Subduing Peeves, YAY!!!
Percentage of student body you shagged - 91%
How do the staff and students feel about you Will you Marry me?!?!!
This fun quiz by lady_ameily - Taken 392569 Times.
New - Kwiz.Biz Astrology