VJERUJ U LJUBAV JER LJUBAV JE SVE,VJERUJ U LJUBAV NE ŽIVI BEZ NJE!!!!!!!

petak, 22.09.2006.

MI TE VOLIMO..................

Prijatelju,ne ostavljaj nas,ti si dio naše velike duše....
ti si dio onoga što imamo što smo stvorili,
i znaj da svi smo uz tebe i da se svima to desilo,
al tebi najviše....
volimo te i uz tebe smo.....znaj to
dok ovo pišem plačem...kao što plačeš i ti,
ne,to se ne može usporediti....
mi smo tu i svi mislimo na tebe...
odakle mi snage da pišem...
imam snage za plakat....
moram pisat,da ne buljim u zid....
da ne razmišljam o tome....
jadno je to,
jadan je razlog zbog kojeg ću te vidjeti
žalostan je......
imaš veču potporu nego što misliš,
i ne pišem ovo samo za sebe,
pišem za sve,,,,
zar ne......
što nas ne ubije,
to nas ojača...
nisi ni svjestan da tami nečemo dopustiti
da te prigrli
i da tvoju dušu prekrije tamno lišće,
želimo da plačeš s nama,
a ne samo da se smiješ s nama,
jer...
mi smo to što jesmo...
prijatelji,
glupo je pitat se,
zašto.......
sad nam samo preostaje
ono što donosi sutra....
neprekidnu borbu...
skupa...
kroz zlo...
i dobro......
volimo te...
želimo te zagrliti,
čuti tvoj glas...
vidjeti te...
reči ti nešto...
mada čemo ostati bez teksta...
želimo,
al više od svega želimo
da shvatiš
kakvu pomoč imaš,
i da...
da nam dopustiš da ti
pomognemo......
prijatelju...
ne pišem ovo u ime ive,
ovo pišem u ime svih
ljudi što su uz tebe,što su stvorili...
ovo tijelo...
ovu dušu...
koju imamo...
koja nam preostaje....rolleyes

22.09.2006. u 21:19 • 18 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





BOK,JA SAM IVA,A OVO JE MOJ BLOG GDJE UBIJAM DOSADU I PIŠEM SVE I SVAŠTA O SEBI,SVOM ŽIVOTU I DOGAĐAJIMA U NJEMU!!!KISS&POZZ

Ovo su moja dva blogerska ljubimca:
MySpace Layouts

MySpace Layouts


sladkani i sladkana,pa jedan poZzzZzZzZzz od njih

E i još nešto:
MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



IMA:Iva
PREZIME:Marinović
DATUM ROĐENJA,GOD.:14.12.1992
NAJDRAŽE GRUPE,PJEVAČI:Evanescense,rhcp,
urban,divlje jagode,laufer,ekv...
NAJ PJESME:srce(naj,naj),zemlja,voda,
my immortal,svjet za nas,by the way...
HOBI:pisanje pjesama,sviranje,tj.učenje gitare,
spavanje,zazanje,druženje,valjanje gluposti...
PRIKE:Toni,Batko,Matko,Marević,Bobo,Pavo,
Hrvatin,Nini,Piskać...
PRIKATELJICE:Slavica,Mia,Martina(ćići),Tea,
Marinela,Marija,Marina,Gilja,Šarija,Nena,
Martina M,Manuela,Marta,Izabela,Miha,Rinea
RAZRED:VIII @
DRINK,SMOKE:ovisi,,burninmad
bangnamcorsmokinheadbang






MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



:SRCE:
.........neće doći na jesen,kada otpada lišće
neće doći na zimu kad je sneg........
nije imala razlog,nije imala kada da ostane,
da ostane kraj mene.....
kraj mene.............
da li da verujem u to.....
da li da verujem u to...aaaa.........

MySpace Layouts

MySpace Layouts



OTIŠAO SI!!!!
Nakon svih tih poljubaca i vrelih noći,
ja opet čekam kad češ doči!
Otišao si kad sam te trebala najviše,
ljudi me tješe da vrijeme sve rane briše!
Odakle ti pravo,da me iskoristiš tako,
nisi se ni pitao hoče li meni biti lako,
otišao si a još si tu,
u svakoj suzi,srcu,u snu!!!
Zbog tebe me stah neke nove veze,
pored tebe su svi drugi bez veze,
al uvjek kada prođem cestama tvog dalekog grada,
gorko ću zaplakat i sjetit se jednog GADA!!!!!
Za čovjeka koji me naučio voljeti...
By:iiivvvaaa
MySpace Layouts

MySpace Layouts



ZAUVIJEK TVOJE...
Još uvijek u tamnoj noči,
znam da vidiš moje oči,
i ne možeš se sjetiti koje su boje,
ali znaš da am rekla da su samo tvoje...
I kad ih zatvorim,u maglama sivim,
još uvijek vidim tvoje lice kojem se divim,
al se bojim da če tvoj lik
nestati kao zadnji krik...
krik od bola,jer kada oči otvorim,
tvoj lik se u prah pretvori...
By:iiivvvaaa

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





MySpace Layouts

MySpace Layouts


HEH,I MI ĆEMO SE JEDNOG
DANA PRISJEČAT EKSKURZIJE!!!
POZDRAV PLESAČIMA!!!!thumbupthumbup


Get your own countdown at BlingyBlob.com


MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MyMySpace Layouts

MySpace Layouts

pace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts


BUDALO,SKUŽI VEČ JEDNOM!!!!
I TEBI SE MORA SVE NACRATI!!!!!cerekcerek

UVJEK SVE TI OPROSTIM...
Ne vjeruj usnama dok ljube,
laži samo slatke će ti reć.
A za njima na jastuku od tuge,
blijeda sjena tek,kraj tebe će leć.

ne opraštaj suzama dok teku,
rijeke laži to su duboke.
Pregazio još ih nitko nije,
od ljubomore,val te prekrije...

REF:
Ja nemam snage ni hrabrosti,
da te ne volim.
U oči da ti pogledam,
i da ništa ne osječam,
jer sve i da te ne volim,
i da na te ne mislim,
ja uvijek sve ti oprostim....
a ne bi smio....

Ne opraštaj suzama dok teku,
rijeke laži to su duboke.
Pregazio još ih nitko nije,
od ljubomore,val te prekrije....

REF:
Ja nemam snage ni hrabrosti
da te ne volim,
u oči da ti pogledam,
i da ništa ne osječam,
jer sve i da te ne volim
i da na te ne mislim,
ja uvijek sve ti oprostim,
a ne bi smio.....x2

By:tuti fruti band

ČETRNAEST PALMI:
četrnaest palmi na otoku sreče,
zalo po kojem se valja val,
i moja draga obasuta cviječem,
leži kraj mene sretan,sam ja...

četrnaest palmi se nadvilo nad nama
sa žala šumi zapjenjeni val,
a moja draga obasuta cvijećem,
strasno me ljubi,dretan sam ja...

četrnaest palmi sad više ne raste,
žalom se više ne valja val,
a moja draga obasuta cviječem,
nije kraj mene tužan sam ja...

al nema veze što palme ne rastu
i što se više ne valja val,
i nema veze što nema moje drage
sa drugom sutra sretan bit ću ja.....
By:daleka obala


MySpace Layouts

MySpace Layouts





za sve ljubitelje harrya...LUDO.....




Your Years at Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry
Name
Age
House
Family Line
Dated Narcissa Malfoy
You are well known for Subduing Peeves, YAY!!!
Percentage of student body you shagged - 91%
How do the staff and students feel about you Will you Marry me?!?!!
This fun quiz by lady_ameily - Taken 392569 Times.
New - Kwiz.Biz Astrology