Kućne radosti

subota, 07.04.2007.

Dobar dan i vama

Dobar dan dragi ljudi.
Na nagovor jednog frenda otvoren je novi blog. Za početak, imam nekoliko činjenica, sugestija i zamjerki:

1. Blog.hr mi se ne sviđa... Al što je, tu je. Uzeo sam ga samo radi toga da netko i slučajno klikne na njihovoj naslovnici na moj mali linkić. Inače bi mi bilo puno efikasnije da sam si sam podigo forum na svom hostingu. Al opet što je tu je...
2. Dizajn ću doradit još. Neće biti onaj neki smiješan kopiran odnekud. Web 2.0 (upotrijebite Google) će bit...
3. Svim mojim prijateljima, budućim ili bivšim poručujem da blog nije zezancija (prijašnja iskustva).
4. Naći će se nešto da popunim četvorku...

Da se upoznamo, zovem se Fran, nadobudni 14-togodišnjak. Sve što ima veze sa elektronikom, tehnikom, kompjuterima, curama, izlascima je su moje specijalnosti. Vjerujem da ćete se nasmijat uz ovaj blog... Ni ja se sada ne mogu prestat smijat jer pišem ovakvo šta. Inače, imam brata... Jedna odlična osoba, studira medicinu. Drago mi je što ga imam. Pa evo, provodim dane sjedeći, gledajući dal mi je zid dobro pofarban, maštam o novim maketama koje ću složit. E, da... Bavim se maketarstvom (pokazat ću vam uratke), jedan predivan hobi kojim se ponosim, zaista zahtjeva preciznost i točnost. Upravo sam si nabavio airbrush i kompresor (danas stigo), a nesgode, nesreće i umjereno pogibeljne doživljaje o dobavljanju tih fenomenalnih stvarčica ću vam ispričat sutra, a ako me prsti posluže možda i danas.
U skoli mi OK ide, 5.0... Makar ove godine imam problema sa povijesti, no riješit ću to, naravno čeka me gimnazija druge godine. MIOC će to bit. Matematiko, informatiko ljubavi, stižem! Nemojte mislit da sam neki štreber, imam jednostavno talent za to. Zasad me gledate u OŠ Marija Bistrica, 8B razred, naravno razred koji doprinosi užurbanom ruševnom stanju škole. Ipak, škola je predivna, fenomenalno uređena i zaslužuje sve pohvale. Župan sam Krapinsko-zagorske županije, što je dost zanimljiva zanimacija trenutno.
Dolazim vam iz jednog opće poznatog mjesta (vjerojatno, ako ga nisu sa zemljovida izrezali), Marije Bistrice poznate po vjerskim okupljanjima i hodočasnicima. Imamo jednu crkvu... I kapelicu... I vinograd. I to je to.
Uglavnom, ako vas još nešto zanima, pitajte.
Nemam više vremena sada, probat ću još nešto oko dizajna uredit pa na spavanac.

07.04.2007. u 00:06 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

A kaj više reć?
Kuća je kuća, a radost je radost... Dakle pršut i sir.

Maketarstvo

Obožavam maketarstvo.
To mi je hobi gdje se mogu izrazit kako želim i potpuno mi odgovara. Obožavam slagat maketice. Trenutno na lageru imam Revellovog Wikinga B&W 1:72... Pratite me, dat ću vam slike.

Adsense

Google