< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

bzzzzzzzzk

Linkovi

Ja sam samo iluzija, plod tvojih prljavih maštarija
koji se zove LUCIJA
18.04.1992-aj mi nemoj čestitat rođendan, cili život češ na slamčicu jestinjami lol


OBOŽAVAM:
-sebe
-Loretu
-jesti
-napit se ko stoka u LA u 9 ujutro
-i posli toga otić u ''civilizaciju''
-Oasis
-provocirat profesore
-Buntovnike(serija na OBN-u od pon do pet u 3 popodne ili repriza u 11 ujutro najjača serija ikad)
-strašit ljude po jebenoj
-ići s joškom(imaginarni prijatelj) u grad
-govorit ljudima što se dogodilo jošku smijeh lol
-sprdat se preko eng
-moje prijatelje
-slavnu šestorku iz razreda(elita)

VOLIM:
-ići sa svojima kod šime(interna fora)
-imat nterne fore
-sprdat jelenu
-općenito sprdat ljude
-svađat se iako nisam u pravu
-uvjerit ljude da sam u pravu iako nisam
-pričat s konobarom iz lotusa o jošku(imaginarni prijatelj)
-zgadit ljudima život
-drpat mariju naughty
-bižat sa satova i visit na boriku
-visit na msn-u cili dan
-pričat o msn-u cili dan

NE VOLIM(neću reći mrzim jer ne mrzim nikoga ni ništa)

-pisat domaći iz daktilografije
-ljude koji se prave da su pijani
-kada neko priča tako da ga cili grad čuje
-kad se neko dere po gradu
-kada netko pametuje i pravi se da je najpametniji
-kad i iziđem s nekim vani i onda mi stalno sere nešto i ne trudi se uklopit u ekipu
-kada netko sere da je neshvaćen i onda sam sebi radi sranja i na krive načine želi privuć pažnju
-neke ljude iz osnovne

SLUŠAM:
-Nirvanu
-Oasis
-Mando Diao
-REM
-No doubt
-Garbage
-The Hives
-The Killers
-The Cure
-Kaiser Chiefs
-RHCP
-SOAD(povremeno)
-Placebo
-Riblja Čorba
-The Libertines
-Franz Ferdinand
-Hole
-The Strokes
-Foo Fighters
-The Kooks
-Arctic Monkeys

Nirvanagrrrl -jedan od boljih ako ne i najbolji blog koji čitam

antonija armstrong -ou jea, volim ovaj blog ona je jedna od prvih s koju san upoznala na blogu a da ga u međuvremenu nije zatvorila
friend of a friend -ima smisla za pisanje predivni postovi

The Genius Of Kurt Cobain-ma neman rječi

ELAnažalost više ne piše ali jako draga cura
ka-ching....loreta..... - maj best frend obožavam ju

-mEjšA- - ou jea vrjedi posjetiti
fairy- još nikad nisan naišla na nekog tako opaljenog gora je od mene

*....mala plava....* mare rulzzzzzzz

jelena~ umišljeni hipi lol

Dania čuješ dečko voli pepperse

ah, kad pomislite da izgledate ružno samo pogledajte ove slike i shvatit ćete da niste jedini lol

ja,ivona,angie i nečija ruka hm..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
definitivno
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anđela(moj KOMPA) i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
doki legenda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
šinde rulzzzzzzzzz
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ma nismo mi ukrali pepeljaru iz kafića (lol)
matea(jede čipsnjami)anđela,ivona,angie i loricerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
klupa za troje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 16.02.2007.

ou jea

dakle imam novu uzrečicu pogodite to je ou jea
ljudi sori što ne komentiram baš i ne pišem postove al internet mi je u komi sad san trenutno na informatici al kad mi poprave sve ću nadoknaditi
nadalje hehe koja glupa riječ nego imam pitanje za jednu curu nadimak joj je bija stvarno sretno djete di je nestala ne mogu nikako uć u njen blog pa je molin da mi ostavi link do svog bloga
ljudi ne znan što da van kažen bilo valentinovo ja ko uvik sve zasrah ma......
i tako zadnjih i budućih dana ima svega i svačega u gradu svakakvih koncerata pa pijem uz malu pomoć lorete hehehe koja je trenutno u kazni al u utorak je back in the game
ne znan stvarno što reći samo budite dobri i ostavite mi bar upola komentera ko na prošlom postu ajte
kisssssssssss:)
zabavite se jebite što očete samo nemojte mene jebat u zdrav mozak
partysmokinnjaminamcormah



| komentiraj me! (41) | printaj me! | ... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.