< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

× AboUt mE

× ja sam ja...najjednostawniji opis mene
jedna jedina na swijetu…nadam se
× jedno čudno, i drugačije od ostalih, biće koje se ne zowe nego je drugi zowu…
× odaziwa na ime Lorena,,,okrenut će se i ako ju zowete Lorči, Lory, Lola...
× ima 15 goDiNa...jEah...=)
× zaWrsiLa koStrEnski osnowNjak,,,=)...naPoKon..!
× uPisaLa mEdiciNsku...sMjer: mEdiciNski koZmetiCar...=)
× po HOroSKoPu sMA oPasNA bikICA,,,
× žiwim u pRediWnom mjEstu po iMenu KostrEna--> to je maLo mjeSTo krAJ RijEke
× loKaciJA: iZnaD zaDnJe pLazE... :-P
× treNiram ODBOJKU (Ž.O.K Kostrena)--> yep...P**E d best
× užAsno sAM liJena...neZnam kAKo 1 i poL na tReniNgu uSPijeM trčaT...
× fuLL saM eMotiWna(zNam dA sE neKad Nebi reKlo)…aKo mE nEtko iLi neŠto PowRIjedi bRzo se RaspLačem…
i iDem si nA žiWce zBOg toGa…
× jAAAAko tWrdoGlawA…


ObaWezNo sE jaWItE nA...

mSn--> dreamer_ri@hotmail.com

iCq--> 340-757-918

Image Hosted by ImageShack.us

koLko vAs jE biLo na moM bLogu...neZnam oD kaD...hehe


koLko vAs jE trEnuTno nA moM bLogu...
users online










× majNe ziKamU

, , , sLusam sWe i sWasta , , ,

toP 3 su Mi

caJKe, doMaĆe i sTraNo

a To bi biLo:
×aNa niKolic
×cEca
×iNdirA raDic
×miLe kiTic
×lePa bRenA
×iVa
×toNy
×toŠe
×giBo
×GustaFi
×prLjAwci
×dAleKa obaLa
×sTraNo neKe pJEsmE koJe mi sE sviDe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





INFERNAL lyrics

× LinKoWi

bLogIČ
d BeSt ChAt ! ! !
d BeSt Ma!l !
aJs!kJu...D bEsT...aHa...=))

_ _!!!!zNaM oWe!!!!_ _

*eLiCa*- -> moJa pLavUsiCa!!!! beStiCa...sLatKa, zGodNa, sVe nAJ...!!...=)))))...diLitaLa jE bLog...baaa...
*PiTr*- - >mY dRugi bEsT fRiEnD!!!!! sexy...=)) sVe isTo kAo i zA eLicu...sAmo sTa niJe pLavuSa...=)))))
*FrEE sPiRitKa*- ->aNoNimKa...znala sam dA ona ne mOzE bEZ bLogA! neSMijeM niSta o njOj...aH...=))))))
*cNenO*- - > luDjak sAMo taKaw...misLim dA je to doWoLjno...hehe...=)
*aNđeLa*- - > hM...luDak moJ...oDlicNa cuRa...puNo toG liJePog o njOj...hehe...=) koKicA moJa...=)))
*aNđeLa i maRtiNa*- - >...lOodE cuRe iZ moG raZreDiČa...=))...moRaTe nJih uPozNat...
*saLe*- -> seKsoManiJak...!!...zaJebaNt kaKvoG neMa...i nA kRaju mRtaV...to moRam naPisAT...soRry...=))))
*saNjo*- -> saLetoV fRenD...LUD...eWo dosAO jE i taJ dAn...ni sAd gA neZnam baS doBro...aL oVkao deCKo je suPer...moZes s njiM priCat o cEMu goD hoCes...zaBavan...sVe naJ naJ...hehe...=)
*kNeZzZ*-->a opiS...niSta JOs...BIt Ce UgLAVnOM...Ja Se NaDAm BrZO...
*dOrA i iWaNa*- -> o nJima bi moGLa puNo toGa nAPisAt...aL nE saD...uGlavNom sVe naJboLje o nJiMa
*deViLsiCe*- - > luDe diVojKe...hehe...2 zNam, a 3. nE...baa...=))))
*tEa i FeDorA*- -> craZy gRlS sA skuRInJa!!! phhhhhh.....sexy...=)
*tEa i siLviJa*- -> JakO craZy gRlS sA skuRInJa!!! kekekeke...sexyitoS...=)))))
*doRoteA*- -> fRendiČ oD eLiCe...kekekek...=))...naJluđi posTowi kojE saM ikAd ciTala...
*AdRiAnA*- ->mOjA LooDa sUseDIca!!!
*aNa*- ->peČiNe gRl...iStO oDboJkaŠicA...suPer cuRa...=))))))...
*miRnA*- - > leGEndA...uVIjek sPremNa zA maRkiRanjE tReninGa sAMnoM...hehe...=)))
*aNa i miRnA*- - >bLog oD oVe pretHOdNe dVIje...=)
*NiNa*- - > oDboJkaSIcA fRom mAjnE skuL
*nOrA*- - > iSto oDboJkaŠicA fROm mAJne SkuL...NiNinA siStEr...oTvoRiLa nEw bLog...hehe...biT cE joS boLji neGO oNaj stAri...dAdA...=))
*aNna i aNtoNijA*- -> 2 oTkacEne cuRe iZ moJe skoLE...
*LoReNa*- - > moJa iMenJakiNja...iZ moJe skoLe...piSe suPeR priČe...=)
*dAriA*- - >daCa naSa...oDboJkaSiCa...

_ _!!!!nE zNaM oWe!!!!_ _

*RiShA*
*jUsT_ _ _mE*
*Crazy Miaaa*
*niNa-4*
*pEtRa28*
*Buby..=)*
*nOgoMetaŠiCa*
*aNdrEa*
*ziWoT jE kuRwA*
*maLa pLavA*
*baMbuČa*
*DeA*
*Lanach #8*
*sHakiRa_girL*
*gaJo*
*ludaaaaaa ivchy*
*FasHIoN Is mY paSIon*
*prevoz smeća*
*ŠmInKeRiCa nA kVaDrAt*
*zaJebaNa eKipA*
*meAns giRLs*
*maLa cRweNa*
*buBiSha*
*z-l-a-t-a-n*
*iVaNa*

mJuziK...



zA meNe...!



pJeSma saMo zA jeLenCe...!!



kOkA koLica zA pEtrU...!!

sLike i oStaLo...=)

…UbeRi boRowNicu, mEkanU boBicU zaBorAwi na HamBurGer,
kiLometaR oD gRadA aLkoHoL wLada ZaboRawi na HamBurGer…




...true friends
are hard to find
harder to leave
and impossible to
forget...





...žiwi brzo, umri mlad
boli te kurac gdje i kad
puši trawu, kupaj se
u piwi
imaj na umu
jednom se žiwi...





...friends are like stars
they come and go,
but they are always there for you...




...ljudi kažu da radiš pogrešne
stwari samo zato jer ih radiš na swoj
NAČIN...>



...I wanna stand with you on a mountain, I wanna bathe with you in the sea. I wanna lay like this forever, until the sky falls down on me...




...zelene oči zawode,
...za plawima se luduje,
...za crnima se umire,
...a za smeđima tuguje...




...budi spor kad biraš prijatelje,
a još sporiji kad ih mijenjaš...




...ljubaw je kao cwijet koji raste na rubu ponora, samo treba imati hrabrosti ubrati ga...



...žiwot je tragedija za one koji osjećaju i komedija za one koji misle...



...swi putewi koji wode do želja našega srca su dugi...



...always draw a circle around the ones you love, never draw a heart because hearts can be broken, but circles are never ending...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...trebas mi...da ti pruzim ono cega sam pun: paznju, njeznost, ljubav, poljupce, srecu...cekam i cuvat cu sve ovo za tebe, jer mislim da ti to zasluzujes...

Free Comments and Graphics at pYzam.com

...radi kao da ti novac nije potreban...voli kao da ti nitko nije nanio bol...plesi kao da te nitko ne gleda...pjevaj kao da te nitko ne cuje...zivi kao da je Raj na Zemlji...!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...prijateljstvo je krhko kao latica ruze, za oslonac u zivotu prijatelji sluze...zato smjelo kroz zivot gazi, jer negdje sa strane prijatelj te pazi...!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...andjele, sklopi oci i u tami noci pronadji svjetlost mjesecine da ti obasja dusu i u snove dovede one zbog kojih se vrijedi i sutra buditi...!!



NO WORD - NO MAN
NO MAN - NO WOMAN
NO WOMAN - NO SEKS
NO SEKS - NO CHILDREN
NO CHILDREN - NO SCHOOL
NO SCHOOL - NO PROBLEM!!


subota, 07.07.2007.

sTa sE doGadaLo sA mNom oD zaDNjeg poSta +eDit

sTwarNo jE veC vRijeMe zA noWi posT...

uoPce mi Se do sAd niJe daLo piSat...jbG...sA ceS...

sVaki daN sPavaM dO podNe, ruCam pA nA moRe, vRatiM sE doMa oKo 8, i u 8 i poL iZadeM vaN...vRaTim sE oKo 10 i poL i dO 11 i poL po nAseLju...

pA dA viDimo...

1. jE biO iZleT u iStrU...teRensKa naStaVa...
zaJebaNciJa...u buSu jE biLo naJboLje...=)
iZa nA ''zaDnjiMa jE biO stOl i sVe u kRUg zA sJest...fuL doBro...tRebaLo jE taKo biT i zA ekSkurZiju...!!
biLi dMo u paZinU, moTovuNu, huMu, roČu i rOviNju (gdJe sMo biLi naJviSE)...
nE sJecaM sE sTa jE sVe biLo jER iPak poST piSem 1 mj. nAkon doGadaJa...=)

nEgo iMA i sLikiCa...i pAr viDea...=)









2. kRiZma...=)
neMa sTa puNo piSat zA to...sAMo sLikiCE...



3. zaVrsiLa sKoLa...=) =(
heh...neZnam koJi sMajLic doDJe...
zaDnji dAn biLo fuL doBro...imaLi sMo sAMo 2 saTa i to jOs sKracEnA...=)
saMo sTa sMo nA uLazu u sKolu iMali pRetRes toRbi...uZeli sU naM bRaSno i voDu...bWah...niSam iMalA niSta noRmaLno ni zA piT...=((...aL zaTO jE jE meNi i eLi pRof. iZ hRV. plAtiLa piCe...=)...
keMijU i teHniCKi sU mi dALi 5, aL zaTO liKovNi ...bwAH...neA veZE...
oD naS 4 sVaka jE iMaLa 2 i poL L baMbusA...=))
biO jE oDLicAN...
moRam naPomeNut dA su pRoF. s naMa na moRU biLi do 11...oNda sMo mi sVi oTIsLi...pA sU sE i oNi vRatiLi naZad...pROsLi sMo sVe pLaze u koStreNi...oD 1. dO zaDNje i iZmeDU...neKi sU sE naPiLi...pA su 2 sATa tuLiLi, dRugi sU hTjeLi sKakAt u moRE di jE sVe puNo sTIjeNa i tAko...niJe biLo oZlijeDeniH...cuDNo...aL boLje taKo nEGo dA je neTKo zaVrsiO na iSpuMpaVanjU!!
neKa cuRa na biJelimA sE naPiLa, i oNesVjestiLa...oVi sU zvaLi hiTNu 3 puTa, i dosLa jE tEk nakoN neKa 2 sATa...uZas!!
ugL...neKi su doMa otisLi dosTa raNo...a mi osTali oKo 7 jA miSLim...dRugi dAn sAM do 4 spavaLa...=))

4. kosTrenKa parTy...odLicno biLo...jA spAvaLa koD peTre...=)

5. podJeLa sVjedoDžBi...biLo mi jE maLo zaO sTa nisMo nisTa kuPiLi raZredNiKu, aLi uVIjek posToji neKo aLi koJE jA saD neMogu oBjasNit...

6. upiSi...oDlicNo...

upiSaLa sAM oNo sTa sAM hTjeLa...
meDicinSka skoLa...sMjer: meDiciNski koZmetiCar...!!

7. poNavLja sE ekSkuRziJa...joS neZnam daL je to doBro iLi loSe...!
siNoc mi sE doGodiLo neSto sTa sE veC doGOdiLo na eKskuRziji...moRam maLo poPricaT s L.J.E.P.-om pA cEMo viDjet dAL je to doBro iLi loSE...

poCet cu oviH daNa nosIt doGitaLac sA sobOm pA cE biT sLikiCa kaD mi sE buDe dALo piSat noVi post...=)

pReksUtra mi vaLjda doLazi sEstriCna...hehe...

aE idEM ja saD...puSa sVima...

p.S. neMojtE vRijEme prOvodit nA neTu boLje oDitE na moRE!!!

čaOs...=))


+ eDit...

eLici jE roD 10.7 bio...pA sVI ceStitAjte...moLim...hWala...=))



~ Komentiraj (195)~ Printaj ~ Refresh ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.