8))

^.* ja saM. !!??
-> maLo optimistiČno
Derište pOd imenOm saRa 8)
-> živim u pReljepOm gradu Rijeci.
-> saDa Ču 7 razz :DD


-> maLo samOuvjerenO derište sam.
-> ludO stvOrenje.xDD


^.* wOlim. !!??
-> ŽVAKAČEEE
nemOgu bez njih. 8)
-> my femiLi.
-> frendOve.
-> izLaske. 8)
-> kOmp.
-> čokLejt.
-> ljetO. mOre.
-> iČ u nOwi.w 8))
-> nOč.
-> muziKu.
-> gluPirat se. 8)
-> jednOg deČkaa. aww.
-> plišane igraČke.
-> muFfine



^.* newOlim. !!??
-> umišljene.
-> bahaTe. ->
Ovisi jeR akO mi se bahate
onDa se ja bahatim s njima. :DD
-> uFurane.
-> buBe. :/
-> škOlu. uČenje. prOfesOre.
-> SAMOČU.

-> ljuDe kOji me kOpirajuu -.- -.-


^.* sLušam. !!??
-> ganSe.
-> nirwanU.
-> Linkin paRk.
-> ponekaD cajke. xD
-> ugL. rOck i metaL. 8))


^.* fRienDs. !
-> Eni
-> karLa.
-> nata.
-> anDrea
-> vLatka.
-> katarina.
-> kLara.
-> marina.
-> medO.
-> sonja.
-> tea.
-> Leda.
-> heKi.
-> mia.
-> rea* 8)
-> kruška.
Sry. te pipLsi akO sam nekOg
zabOravila. aL dO oviH osOba
mi je jakO punO stalO x33



^.* i praviLa..
-> emm. u mOm zivOtu
nema pravila. pa onDa
iH nema ni na ovOm
bLoguu. 8))

zaBava 8))


MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com

  srpanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

oPis bLogaa.! 8))

^. blOg kO blOg. ! xPP

LinkiČii 8))


-> soČoo. :D
-> aNa :DD
-> kruŠka :DD
-> karLa x33
-> dea :D
-> Leda. :D
-> medO x33
-> naTaa. :D
-> oBična ona. :D

subota, 25.07.2009.

^.* 8))

etO. oPet dosaDa pa ja pOnOvno pišem nOwi pOst.
heH. i takO da pOčmem. . dns biLa sa svOom karLom u kinu.
gLedaLe smO ˇ uBojice LezbijskiH vampiRaa ˇ fiLm je predObar.
poslje dO dm.a. :)) neka pRedora prOdavaČica daLa nam svakOj
bOčicu Parfema . bLack staR Od avRiil. mmmm. :))
hhehe. aL smO veČ sve pOtrošiLee. xDD.
hmm. da. poslje smO isle dO resetaRa. bilo istO predOro.
i onDa kad sam dOšla kuČi. u kazNii. !!! -.- -.-
heem. Daa .. ma neČu dugO biit. baR se naDaam. xDD:
hH. al ugL. neznam Šta da pišem više..
takO da bi bilo tO sve za saDa..
ae. ljudoFi papa. dO sljedeČeg postaa. :)
wOlim waS sve. <3
a tebi karLa poSebni pooZz. :)) <3



| c0ments. (22) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.